Пежо 508 - Защо да и защо не?

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6249
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пежо 508 - Защо да и защо не?

Мнениеот VWGT » Сря 24 юли 2019 12:10


Обаче, 90% от жените седят на около 5 см волана (на останалите 10% физиката не им го позволява). При тази позиция мисля, че видимостта към таблото с уредите ще е перфектна. Или с други думи казано, защо се заглеждате в женски коли :icon_razz




Потребителски аватар
Burner_inc
Мнения: 691
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
Двигател: BLS 2009
Местоположение: София

Re: Пежо 508 - Защо да и защо не?

Мнениеот Burner_inc » Сря 24 юли 2019 13:24


При 3008 воланът не пречи на изгледът към таблото по никакъв начин или поне на хора като мен с ръст 1.90. На стройни миньони може и да им пречи...

Новото 508 ми харесва, особено в комби варианта, но не и на цена 70к


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Пежо 508 - Защо да и защо не?

Мнениеот hooligan_sk » Сря 24 юли 2019 14:58


Вие пък, сякаш падате от Марс... при Пежо схемата е, че гледаш уредите НАД волана, който за целта е много малък. При ръст от 190см работи перфектно... при 185см и по-малко... не съвсем :mhihi


vankissa
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 15:18
Автомобил: VW Golf mk4
Двигател: AZD 2001
Местоположение: София

Re: Пежо 508 - Защо да и защо не?

Мнениеот vankissa » Сря 24 юли 2019 15:27


А аз съм 172, за жената да не говоря :icon_lol
Но мисля да седна все пак скоро да го пробвам...

Иначе цената - не е по-висока от тази на Пасат, Супърб, Киа Оптима (при сравними коне). Може би Рено Талисман е малко по-надолу, но като цяло всички напоследък 80К ги нямат за нищо. Без да коментирам премиум марките разбира се... Там направо са откачили... Най-евтиното А6 почва от 117К ако не ме лъже паметта при справка от преди месец.


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Пежо 508 - Защо да и защо не?

Мнениеот forski » Сря 24 юли 2019 15:51


80к за Пежо ... като гледам цените на първата генерация, май не е много добра оферта. Цената като нова може и да е близка до конкуренцията, но проблема е че не я задържа.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13398
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Пежо 508 - Защо да и защо не?

Мнениеот Zdravko Zankov » Сря 24 юли 2019 15:58


Пасат и Супърб са много повече коли от 508.


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Пежо 508 - Защо да и защо не?

Мнениеот Petrolhead » Сря 24 юли 2019 16:20


при единствения ми сблъсък с тая каруца, два дена не можах да се наглася седалката и волана така че да виждам уредите. както и не можах да си пусна адаптивния темпомат.

иначе стандартна френска пласмасария, не бих си я купил


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Пежо 508 - Защо да и защо не?

Мнениеот stefan4o » Сря 24 юли 2019 19:04


forski написа:80к за Пежо ... като гледам цените на първата генерация, май не е много добра оферта. Цената като нова може и да е близка до конкуренцията, но проблема е че не я задържа.

То един добре екипиран Меган ти е над 60 палки. Инфлация ги тресе яко...


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12132
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Пежо 508 - Защо да и защо не?

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 24 юли 2019 20:01


Некаква промоция са пуснали май. Все пак са наредили 50 декара с пежа между ботевградско и северната тангента. Тия дни един наш клиент си купи 301 с 1.2 бензинов мотор с мантирана уредба БРЦ за 23 хил лв


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13398
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Пежо 508 - Защо да и защо не?

Мнениеот Zdravko Zankov » Сря 24 юли 2019 20:36


Е ти 301 карал ли си?
В завои го нема.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Пежо 508 - Защо да и защо не?

Мнениеот netizen » Сря 24 юли 2019 21:08


Zdravko Zankov написа:Пасат и Супърб са много повече коли от 508.


Това въобще не виждам как би подлежало на каквото и да е съмнение :th_up


Mishonti
Мнения: 1834
Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
Автомобил: C220
Двигател: CDI 2007
Местоположение: Бургассс

Re: Пежо 508 - Защо да и защо не?

Мнениеот Mishonti » Сря 24 юли 2019 21:29


Zdravko Zankov написа:Пасат и Супърб са много повече коли от 508.


:th_up

Не знам кой би избрал това френско недоразумение пред ФВ или Шкода...


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12132
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Пежо 508 - Защо да и защо не?

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 25 юли 2019 6:12


Zdravko Zankov написа:Е ти 301 карал ли си?
В завои го нема.

Съжалявам че оспамихме, споменах го само заради цената, иначе и съм карал и съм правил, та виждал съм :th_up


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13398
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Пежо 508 - Защо да и защо не?

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 25 юли 2019 7:07


Е как ти се струва 301 като пътно поведение?
Щото дъртия Пасат В4 е доста по-стабилен от това Пежо.
Завоя на Сеченио камик с Пасат без проблем го хващам с 90.
С тоя навес трябваше да намаля до под 80,и пак не описа кривата точно.


Потребителски аватар
Ivaile
Мнения: 561
Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
Автомобил: Touran
Двигател: BSE 2008
Местоположение: Пловдив

Re: Пежо 508 - Защо да и защо не?

Мнениеот Ivaile » Пет 26 юли 2019 14:31


Zdravko Zankov написа:Пасат и Супърб са много повече коли от 508.




Кратко, ясно и точно.
Липсва му класическият, практичен дизайн, който ще го направи желан и след 15 години.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта