може след 5000 км да е ок
дискове jurid...ръжда...
- brabus
- R-циклопедист на VW

- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
dude написа:абе я да извадя тая тема
след смяна на задни накладки единия ми диск е в ръжда,
тая ръжда не е по целия диск, около 2 -3 мм до главината и 2-3 на края на диска са си бели
в другата част има тук там леки бели резки
колата спира нормално, не дърпа в ляво/дясно, минал съм малко над 300 км, но наистина не спирам много яко
накладките би трябвало да са се напаснали с дисковете уж вече?
не че не спира, но ме дразни визията през летите джанти
Само да обърна внимение отново на този пост! Няма спор, че не ръждясват, правят го. Въпросът е, че при нормално прилягане на накладката по диска (по цялата му площ) след първо, второ спиране дискът трябва да е чист, без никаква ръжда. Да но след 300 км той още е ръждив.
Затова именно Коко Георгиев обеснява това за апаратите, че може да са частично блокирали.
П.П. Аз по същия начин се бях объркал и затова писах да покара колата.
- relaxxx
- Мнения: 1279
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
- Автомобил: 4x4
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ааа момчета, и аз да се изкажа за дисковете. Значи те си ръждясват яко, и в това няма нищо притеснително. Те трябва да ръждясват !!! Това е така, защото са направени от нисковъглеродна стомана, в която липсват разни други метали (никел, хром, алуминий....) освен желязо, щото ако ги има спирането ще е доооста по трудно. Та за това не се притеснявайте, когато дисковете станат оранжеви след първите капки дъжд. Още по яко ръждясват, когато са топли, щото температурата играя роля на катализатор на окисляванетоооо ....лелел кви чудеса написах ..... 
- scirocco gt
- Мнения: 1135
- Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- dude
- Мнения: 1614
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
brabus написа:
Само да обърна внимение отново на този пост! Няма спор, че не ръждясват, правят го. Въпросът е, че при нормално прилягане на накладката по диска (по цялата му площ) след първо, второ спиране дискът трябва да е чист, без никаква ръжда. Да но след 300 км той още е ръждив.
Затова именно Коко Георгиев обеснява това за апаратите, че може да са частично блокирали.
П.П. Аз по същия начин се бях объркал и затова писах да покара колата.
то в началото след смяната не бяха така, поне 50-100 след това си бяха ок
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта
