дискове jurid...ръжда...

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Пет 02 мар 2007 10:15


едвам едвам, се увеличи дебелината на една от белите резки:)
може след 5000 км да е ок :lol:




Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Пет 02 мар 2007 10:35


Само да ви кажа, че загледах пред едно казино една Алфа 159 - чистак бърсак, увита в панделка, на която дисковете имат ПОНЕ 1 пръст ръжда, и не можеш въобще да видиш цвета на метала :twisted:
така, че извода е - когато колата не се кара и вали, няма нищо по нормално от това да ти ръждяста дисковет :wink:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 02 мар 2007 12:08


dude написа:абе я да извадя тая тема
след смяна на задни накладки единия ми диск е в ръжда,
тая ръжда не е по целия диск, около 2 -3 мм до главината и 2-3 на края на диска са си бели
в другата част има тук там леки бели резки

колата спира нормално, не дърпа в ляво/дясно, минал съм малко над 300 км, но наистина не спирам много яко

накладките би трябвало да са се напаснали с дисковете уж вече?

не че не спира, но ме дразни визията през летите джанти

Само да обърна внимение отново на този пост! Няма спор, че не ръждясват, правят го. Въпросът е, че при нормално прилягане на накладката по диска (по цялата му площ) след първо, второ спиране дискът трябва да е чист, без никаква ръжда. Да но след 300 км той още е ръждив.
Затова именно Коко Георгиев обеснява това за апаратите, че може да са частично блокирали.
П.П. Аз по същия начин се бях объркал и затова писах да покара колата.


Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот relaxxx » Пет 02 мар 2007 14:36


Ааа момчета, и аз да се изкажа за дисковете. Значи те си ръждясват яко, и в това няма нищо притеснително. Те трябва да ръждясват !!! Това е така, защото са направени от нисковъглеродна стомана, в която липсват разни други метали (никел, хром, алуминий....) освен желязо, щото ако ги има спирането ще е доооста по трудно. Та за това не се притеснявайте, когато дисковете станат оранжеви след първите капки дъжд. Още по яко ръждясват, когато са топли, щото температурата играя роля на катализатор на окисляванетоооо ....лелел кви чудеса написах ..... :D


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Пет 02 мар 2007 20:38


relaxxx написа: ....лелел кви чудеса написах ..... :D

Мда-да, написа.
От чугун се правят, поради разни причини.


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scirocco gt » Пет 02 мар 2007 21:02


stil написа:
relaxxx написа: ....лелел кви чудеса написах ..... :D

Мда-да, написа.
От чугун се правят, поради разни причини.
:да:


Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот relaxxx » Съб 03 мар 2007 11:46


stil написа:
relaxxx написа: ....лелел кви чудеса написах ..... :D

Мда-да, написа.
От чугун се правят, поради разни причини.



Тва беше другата ми дълбока мисъл :lol: :lol: , обачеее не съм много сигурен. То и чугуна си е чисто желязо, само дето май е по крехък от стоманата и полесно се лее.......


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Съб 03 мар 2007 13:56


чугуна е с по-голямо съдържание на сяра
ама чугуна окислява ли се :roll: :roll: :roll:
иначе е нормално като вали, колата стои навън да се появи ръжда още в рамките на 2-3 часа


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Съб 03 мар 2007 22:02


brabus написа:

Само да обърна внимение отново на този пост! Няма спор, че не ръждясват, правят го. Въпросът е, че при нормално прилягане на накладката по диска (по цялата му площ) след първо, второ спиране дискът трябва да е чист, без никаква ръжда. Да но след 300 км той още е ръждив.
Затова именно Коко Георгиев обеснява това за апаратите, че може да са частично блокирали.
П.П. Аз по същия начин се бях объркал и затова писах да покара колата.



то в началото след смяната не бяха така, поне 50-100 след това си бяха ок


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Съб 03 мар 2007 22:25


relaxxx написа:То и чугуна си е чисто желязо...

Бре човек, спри се с тези бисери! Още веднъж и ще те предложа за Нобеловата. :lol:


Pichaga написа:...ама чугуна окислява ли се

Всичко се окислява - къде по-бързо, къде по-бавно (ако се вземат мерки).

Което пръст е било, на пръст пак ще стане!



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта