Polo 1.4 2000 6N2 - по някой път върти, но не пали

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 1.4 2000 6N2 - по някой път върти, но не пали

Мнениеот freelancer » Чет 25 юли 2019 21:31


Колега quattro^^, не се засягам, просто исках да разбера дали има сигнал към инжекторите, дори и да не заработи помпата. Още вчера установих, че причината да има късо и към четирите инжектора не може да бъде помпата, отделно има и регулатор за налягането, който отваря при 2,5 бара, така, че дори и помпата да не направи налягане, инжекторите взимат плюс от релето. Доколкото си спомням, впръскването се казваше секвенциално, освен фул груп.
Днес съмненията ми се потвърдиха, защото ми направи номера с непаленето на паркинг, след като беше седяла доста време на слънце, колата се беше напекла доста.
Въртя и непали, първо започнах да удрям по помпата и пак не пали, релето не цъкаше и помпата не се чуваше да бръмчи, като давам на контакт, след това започнах да ръчкам внимателно релето, което при мен е малко по навътре и помпата се обади, релето цъкна, почуках го леко с пръсти и след второто завъртане запали. Мисля, че набарах, къде е проблема, а първият път е било просто случайност, или вибрациите от ударите по помпата са се предали и на релето.
Имам резервно реле и предстои смяна, тези дни, сигурно в събота ще го сменя. Смяната е малко тегава, защото трябва да махна малко от пластмасите наоколо, че релето е завряно много навътре.
Колега Ивучев, може ли да погледнеш как е закрепено твоето реле 410, моето е с обърнат надпис, цифрата е обърната, не знам дали има значение, защото едва ли има вероятност да обърна пиновете, но все пак.
Последно искам да питам, как се сваля релето, да подпъхвам ли някакви отвертки отстрани или само да го дърпам, защото мисля, че е на клик или нещо такова? Мисля, че май се натиска с отвертката леко отстрани, за да излезе. Трябва да внимавам да не счупя пластмасата, която си е старичка все пак, че после при всяко тръсване да не се налага да намествам релето.
Мерси на всички колеги, които се включиха в дискусията! :beer




Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Re: Polo 1.4 2000 6N2 - по някой път върти, но не пали

Мнениеот quattro^^ » Чет 25 юли 2019 22:27


Погледнах го по номера стандартно реле за бензинова помпа е не можеш да го обърнеш, вадиш с дърпане и леко 'заклащане' още преди да почнеш да дърпаш. Клеми са в цокъла няма страшно.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 1.4 2000 6N2 - по някой път върти, но не пали

Мнениеот freelancer » Нед 28 юли 2019 8:56


Релето е сменено, смених го още в петък и засега всичко е наред, считам, че проблемът е решен!
Пращам малко и снимки на релето.
Изображение
Изображение
Изображение



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта