Днес съмненията ми се потвърдиха, защото ми направи номера с непаленето на паркинг, след като беше седяла доста време на слънце, колата се беше напекла доста.
Въртя и непали, първо започнах да удрям по помпата и пак не пали, релето не цъкаше и помпата не се чуваше да бръмчи, като давам на контакт, след това започнах да ръчкам внимателно релето, което при мен е малко по навътре и помпата се обади, релето цъкна, почуках го леко с пръсти и след второто завъртане запали. Мисля, че набарах, къде е проблема, а първият път е било просто случайност, или вибрациите от ударите по помпата са се предали и на релето.
Имам резервно реле и предстои смяна, тези дни, сигурно в събота ще го сменя. Смяната е малко тегава, защото трябва да махна малко от пластмасите наоколо, че релето е завряно много навътре.
Колега Ивучев, може ли да погледнеш как е закрепено твоето реле 410, моето е с обърнат надпис, цифрата е обърната, не знам дали има значение, защото едва ли има вероятност да обърна пиновете, но все пак.
Последно искам да питам, как се сваля релето, да подпъхвам ли някакви отвертки отстрани или само да го дърпам, защото мисля, че е на клик или нещо такова? Мисля, че май се натиска с отвертката леко отстрани, за да излезе. Трябва да внимавам да не счупя пластмасата, която си е старичка все пак, че после при всяко тръсване да не се налага да намествам релето.
Мерси на всички колеги, които се включиха в дискусията!
