20 V турбо

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vi-MAX
предупреждение за БАН
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 02 ное 2005 22:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vi-MAX » Съб 03 мар 2007 11:53


Ембоне да не си ти вече на 2,5 )))))

ся този спор е излишен - ясно е,че държат буталата, но дали 9,5 е оптимално сгъстяжане за 1,5+ налягане ? За какжо гориво говорим в БГ та да се поемат рискове....




Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Съб 03 мар 2007 14:49


paco написа:Вобще не съм съгласен Емо, но всеки си знае неговото. Да буталата са идентични като на 225мотора. Ти самия ако ще правиш нещо смислено по такъв мотор няма ли да го разредиш?

РАСО


Аз не съм толкова ве6т ,НО тук;

http://www.answers.com/topic/list-of-volkswagen-engines

специално пи6е,4е мотора последно поколение,който се мотира на ТТ и е 240к.с. е с компресия 9:1,вси4ко друго е 9.5:1


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Съб 03 мар 2007 14:51


Vi-MAX написа:мдам, за 250+ нсй-добре си е да се вземат буталца на 8,5:1 и си даваш газ спокойно

Турбината я дадох вчера , но за 250кс мога да ти предложа директен заместител , който става на оригиналния колектор (към 1600лв излиза с доставката)


Колега за турбината заместител ,ни6то не каза???


Потребителски аватар
Vi-MAX
предупреждение за БАН
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 02 ное 2005 22:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vi-MAX » Съб 03 мар 2007 20:28


какво инфо искаш точно ? Турбината е японска (разбирай НЕкитайка)))) , дажа 250кс без проблеми и пасжа точно на твоя оригинален колектор . Има за АГУ и АЕБ 2та варианта


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Нед 04 мар 2007 18:38


Колеги ето това колата

Изображение

А това е двигатела

Изображение


Като за начало 200 - 220 к.с. са напълно достатъчни за да се отпуши малко мотора


Потребителски аватар
Vi-MAX
предупреждение за БАН
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 02 ное 2005 22:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vi-MAX » Пон 05 мар 2007 16:06


210кс и 360-70Нм мога да ти предложа само с голям интеркулер и чип тунинг . Имам и графика ако те интересува :idea:


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Вто 06 мар 2007 9:47


Vi-MAX написа:210кс и 360-70Нм мога да ти предложа само с голям интеркулер и чип тунинг . Имам и графика ако те интересува :idea:


Апо-голям интерколер ,който пасва на мястото на оригиналният ,тоест без доработки във всмукателният колектор!


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 06 мар 2007 10:12


Vi-MAX написа:210кс и 360-70Нм мога да ти предложа само с голям интеркулер и чип тунинг . Имам и графика ако те интересува :idea:


Това си е чиста проба изнасилване на турбината... просто ще се предаде.

РАСО


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Вто 06 мар 2007 10:44


paco написа:
Vi-MAX написа:210кс и 360-70Нм мога да ти предложа само с голям интеркулер и чип тунинг . Имам и графика ако те интересува :idea:


Това си е чиста проба изнасилване на турбината... просто ще се предаде.

РАСО


И аз така мисля просто питам за кулрер, искам да си сложа по-голяма турбина може и ккк 04 и по-голям кулер ,но не ми се играе да променям колата, а не само по-голям кулер и 4ип :!:


Потребителски аватар
Vi-MAX
предупреждение за БАН
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 02 ное 2005 22:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vi-MAX » Вто 06 мар 2007 19:24


paco написа:
Vi-MAX написа:210кс и 360-70Нм мога да ти предложа само с голям интеркулер и чип тунинг . Имам и графика ако те интересува :idea:


Това си е чиста проба изнасилване на турбината... просто ще се предаде.

РАСО


вече 6-7 месеца работи безгрижно , а има и още една същата от преди 2 години и няма никакви ядове човека . "Изнасилването" е на 1,4бара пикове и 0,9 холд бууст за да не си говорим напразно . Ако си сменя човек често маслото няма проблеми с турбото поне 100ина хиляди км .



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта