Ембоне да не си ти вече на 2,5 )))))
ся този спор е излишен - ясно е,че държат буталата, но дали 9,5 е оптимално сгъстяжане за 1,5+ налягане ? За какжо гориво говорим в БГ та да се поемат рискове....
20 V турбо
- emmko
- Мнения: 301
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
- Автомобил: BMW E92 330d
- Двигател: 2007
- Местоположение: Русе
- Контакти:
paco написа:Вобще не съм съгласен Емо, но всеки си знае неговото. Да буталата са идентични като на 225мотора. Ти самия ако ще правиш нещо смислено по такъв мотор няма ли да го разредиш?
РАСО
Аз не съм толкова ве6т ,НО тук;
http://www.answers.com/topic/list-of-volkswagen-engines
специално пи6е,4е мотора последно поколение,който се мотира на ТТ и е 240к.с. е с компресия 9:1,вси4ко друго е 9.5:1
- emmko
- Мнения: 301
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
- Автомобил: BMW E92 330d
- Двигател: 2007
- Местоположение: Русе
- Контакти:
paco написа:Vi-MAX написа:210кс и 360-70Нм мога да ти предложа само с голям интеркулер и чип тунинг . Имам и графика ако те интересува
Това си е чиста проба изнасилване на турбината... просто ще се предаде.
РАСО
И аз така мисля просто питам за кулрер, искам да си сложа по-голяма турбина може и ккк 04 и по-голям кулер ,но не ми се играе да променям колата, а не само по-голям кулер и 4ип

- Vi-MAX
- предупреждение за БАН
- Мнения: 35
- Регистриран на: Сря 02 ное 2005 22:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
paco написа:Vi-MAX написа:210кс и 360-70Нм мога да ти предложа само с голям интеркулер и чип тунинг . Имам и графика ако те интересува
Това си е чиста проба изнасилване на турбината... просто ще се предаде.
РАСО
вече 6-7 месеца работи безгрижно , а има и още една същата от преди 2 години и няма никакви ядове човека . "Изнасилването" е на 1,4бара пикове и 0,9 холд бууст за да не си говорим напразно . Ако си сменя човек често маслото няма проблеми с турбото поне 100ина хиляди км .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта