


Как работи радар-детектор WHISTLER 1733?
Как работи радар-детектор WHISTLER 1733?
Привет колеги. Купих си един радар-детектор WHISTLER 1733, но не знам нищо за принципа му на работа, тъй като го взех втора употреба. Когато карам в града от време на време издава някакви звуци и присветват разните му иконки, без да има полицай. Предполагам че засича някакви други честоти, но какви са тези индикации не разбирам. Ще помоля някой, който притежава същия или подобен и има някакво упътване за работата му да го сканира и да ми го изпрати ако има възможност или поне да ми разясните за какво става дума. Благодаря сърдечно предварително!!!
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20288
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Ето на английски:
http://www.whistlergroup.com/manuals/17 ... 3combo.pdf
http://www.whistlergroup.com/manuals/17 ... 3combo.pdf
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Имах такъв радар-детектор. Нека никой не се обижда, ама е пълен боклук - разкарах го с кеф ! Преди това имах Cobra ESD 7000, но го откраднаха, и взех въпросния Whistler. Първо, не разбирах като пиши за какво е (лошо са организирани светодиодите и надписите) и на всяко писване бях на спирачката. Второ, веднъж ме засякоха полицаи, като първо аз ги видях, и после той писна. Иначе като чувствителност, сработване на лъжливи сигнали е наравно с въпросната Кобра. След като го разкарах, си взех отново Кобра 7000, която сега ползва колега от форума.
- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
истината при радар детекторите е една, но за съжаление е много скъпа - Valentine One!
При импулсен режим, на какъвто работят почти всички полицай в България, ако си първа кола, с доста над допостимата скорост почти сигурно си изгорял. Ако обаче си след някой друг движещ се с твоята скорост или група от автомобили .. шанса да отчете преди да са те засекли е по-голям. Лошото е, че импулсния режим изпраща сигнал, радар детектора в повечето случай битва веднъж и ако не го чуеш/видиш .. кел файда! Вече, ако радара е оставен да си засича, дистанцията, от там и времето за реакция варира и общо взето и най-кьоравия радар детектор ще те спаси. Иначе за външните "шумове" всички ги улавят и почти всички имат така наречения City режим, но от там пада значително и чувствителността.
При импулсен режим, на какъвто работят почти всички полицай в България, ако си първа кола, с доста над допостимата скорост почти сигурно си изгорял. Ако обаче си след някой друг движещ се с твоята скорост или група от автомобили .. шанса да отчете преди да са те засекли е по-голям. Лошото е, че импулсния режим изпраща сигнал, радар детектора в повечето случай битва веднъж и ако не го чуеш/видиш .. кел файда! Вече, ако радара е оставен да си засича, дистанцията, от там и времето за реакция варира и общо взето и най-кьоравия радар детектор ще те спаси. Иначе за външните "шумове" всички ги улавят и почти всички имат така наречения City режим, но от там пада значително и чувствителността.
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта