Въпрос за Голф 3 Кабрио

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
ALPINA
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 14 юни 2006 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ALPINA » Съб 03 мар 2007 16:13


koziak написа:Тогава няма смисъл от въпроса ти,как се оправят зимата.Тогава ще си сложиш ушанка


:P mhihi mhihi




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20287
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Съб 03 мар 2007 17:04


лятото дори и при свален герук, климатика си помага...


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 03 мар 2007 20:13


Кабриото според мен е кола която се кара много готино през пролетта докато слънцето е приятно и лятото привечер по крайбрежния булевард лееекичко с добре свирещ бас. Иначе гюрука си е жив проблем в жегата ако го свалиш ще се опечеш , за есента и зимата няма смисъл да споменаваме,да не говорим ако някой комшия не те обича какво може да се случи с кожения покрив :wink: Ама който си го влече да си го бие в главата. Аааа и да не забравя ако нямаш хубава приятелка с дълга коса да се вее на вятъра тая кола за какво ти е ??


Потребителски аватар
ALPINA
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 14 юни 2006 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ALPINA » Съб 03 мар 2007 20:57


Stivi написа:Кабриото според мен е кола която се кара много готино през пролетта докато слънцето е приятно и лятото привечер по крайбрежния булевард лееекичко с добре свирещ бас. Иначе гюрука си е жив проблем в жегата ако го свалиш ще се опечеш , за есента и зимата няма смисъл да споменаваме,да не говорим ако някой комшия не те обича какво може да се случи с кожения покрив :wink: Ама който си го влече да си го бие в главата. Аааа и да не забравя ако нямаш хубава приятелка с дълга коса да се вее на вятъра тая кола за какво ти е ??


Ами колата ще се държи в автокъща, и ще е под покрив може би, а за есента и зимата какво намекваш...?


Потребителски аватар
ALPINA
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 14 юни 2006 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ALPINA » Нед 04 мар 2007 16:55


Забравих, да попитам, при оглед на колата на какво да наблегна най-вече, освен за гюрука... :roll: :?:


Потребителски аватар
zdrash
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CVWA
Местоположение: RED village

Мнениеот zdrash » Нед 04 мар 2007 20:20


Лично съм се возил на 2 3-ки едната 2.0 с ел. гюрук , другата 1.6 с механичен и на една 4-ка кабрио,
даже четворката още си я кара 1 приятел и трите текат добре като завали (нито 1 от трите коли не е била с ремонтиран гюрук)
Ако нямаш гараж и друга кола - кабрио не ти трябва
Успех


Потребителски аватар
ALPINA
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 14 юни 2006 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ALPINA » Нед 04 мар 2007 22:46


Е батка, ти ме закопа... :(


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Нед 04 мар 2007 22:49


да не се меся, но веднъж гледах по немския DSF немеца как показваше разликата при кабриото - даде пример с кутия за обувки с капак и пробва с ръце да я усуче...после махна капака и пак я усука...представяте си нали


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 04 мар 2007 23:56


maistora_1 написа:да не се меся, но веднъж гледах по немския DSF немеца как показваше разликата при кабриото - даде пример с кутия за обувки с капак и пробва с ръце да я усуче...после махна капака и пак я усука...представяте си нали


Да точно така е кабриолетите се усукват много по-лесно от нормалните автомобили с покрив.
Поради тази причина и каросерията на кабриолетите е много усилена, рамката на предното стъкло е направена да издържа тежестта на автомобила при положение, че той се обърне и още много такива неща.......като изкачащи барове зад задните седалки при преобръщане.

Дори ГолфМК3 кабрио има рамка зад вратите, която е сложена там с цел.


Това е и основната причина кабриолетите да са адски тежки.....
Представете си следната сцена свален гюрук и отворени врати, погледнете автомобила от страни и вижте на какво се държи :?


Голф 4 кабрио няма, той е същия като Голф 3 кабрио само има леки позметични промени, като фарове интериора е леко пипнат, но си е тройка, колата а не 4ка


Потребителски аватар
ALPINA
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 14 юни 2006 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ALPINA » Пон 05 мар 2007 15:04


Да, разбрах че кабриото е доста по-тежко, но се пак трябва да имаш някаква сигурност, пък че е тромава това изобщо не ме притеснява, искам само да не тече и да кажем в по-студените дни да ми е топло вътре. :)
И се пак тая кола става ли за everyday? :oops:


Потребителски аватар
sal
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 15 фев 2007 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sal » Пон 05 мар 2007 15:50


ALPINA написа:Да, разбрах че кабриото е доста по-тежко, но се пак трябва да имаш някаква сигурност, пък че е тромава това изобщо не ме притеснява, искам само да не тече и да кажем в по-студените дни да ми е топло вътре. :)
И се пак тая кола става ли за everyday? :oops:

Возил съм се в голф 3 кабрио на един приятел (порадва му се едно лято и зимата като яде дървото на пролет го продаде)
Ако си сложиш газов калорифер на пасажерската седалка и се екипираш с ушанка - няма да ти е студено зимата :lol:. Аз лично се съмнявам кабрио на 10+ години да не му тече гюрука, за everyday сигурно става ама на тропиците, не в нашите климатични условия.

Както вече ти казаха колегите - кабрио ако имаш гараж и не ти е единствена кола - инъче лошо


Потребителски аватар
ALPINA
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 14 юни 2006 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ALPINA » Пон 05 мар 2007 16:24


Е, добре де тея голфове нямат ли твърди тавани :oops: :( Колко се бях навил, а сега как ме разколебахте :(


Потребителски аватар
makaveli
Мнения: 602
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот makaveli » Пон 05 мар 2007 16:52


Голф кабрио и твърд покрив няма!!! Мен ако ме питаш вземи си един голф 3 гти и пак ще си гъзар! :D аз така направих 8) 8) 8)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 05 мар 2007 17:51


makaveli написа:Голф кабрио и твърд покрив няма!!! Мен ако ме питаш вземи си един голф 3 гти и пак ще си гъзар! :D аз така направих 8) 8) 8)


При повечето кабриолети с мек покрив може да си поръчаш допълнително твърд покрив, които да използваш зимата или когато решиш. :wink:

А и кабриото си е гъзарийка, изгледа доста различно и е много по рядко


Потребителски аватар
ALPINA
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 14 юни 2006 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ALPINA » Пон 05 мар 2007 18:24


Аз все още не съм виждал Хард-топ за Голф 3-ка, но ако може да се поръча то от къде и какви пари горе-долу ще струва? :roll:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта