Passat B8 - подобрения

Техническа и сервизна информация за Passat
HarvesteR
Мнения: 127
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот HarvesteR » Чет 19 дек 2019 0:07


beboyan написа:И на тунела на Подуене - от сухата река към слатина (София), в завоя задницата поднася


Ако говориш за този завой:
https://www.google.bg/maps/@42.6970508,23.3567967,3a,75y,244.66h,86.29t/data=!3m6!1e1!3m4!1s44r_wW7dfMKykvvEVbn9fg!2e0!7i13312!8i6656

мнозина реваха тук :D

Включително и аз, някога щях да се разрева с Passat CC 3.6 с DCC и 18ки с гуми Michelin PS4, който е с окачването на B7, когато се направих на много оборотен :)




Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 316
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот beboyan » Чет 19 дек 2019 6:43


HarvesteR написа:
beboyan написа:И на тунела на Подуене - от сухата река към слатина (София), в завоя задницата поднася


Ако говориш за този завой:
https://www.google.bg/maps/@42.6970508,23.3567967,3a,75y,244.66h,86.29t/data=!3m6!1e1!3m4!1s44r_wW7dfMKykvvEVbn9fg!2e0!7i13312!8i6656

мнозина реваха тук :D

Включително и аз, някога щях да се разрева с Passat CC 3.6 с DCC и 18ки с гуми Michelin PS4, който е с окачването на B7, когато се направих на много оборотен :)


Да, колега това е завоят. Със сеат леон 1.4 тси без есп се въртях тук. И тунелът винаги ми е бил мерило колко е стабилна колата. Б8 цата я взех върната от лизинг на 2.5 г, 36 000км. Дадоха ми я вярно с едни Бф Гуудрич гуми 215 60 16 с дот 2012. Тампоните скърцат като за световно записах си час в П.изток. също и цялото окачване ме притеснява, понеже си се клати доста насам натам - при легнал полицай нагоре надолу има доста клатене като изпуснали амортисьори.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Чет 19 дек 2019 8:31


На няма 40хил км и се клати ?!?


Потребителски аватар
bikele
Мнения: 54
Регистриран на: Сря 28 яну 2009 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот bikele » Чет 19 дек 2019 9:03


Моята също я взех върната от лизинг.След няма и 5км.така се разкърца ужасно че бях готов да я върна,записах си час във порше юг гресираха някакви тампон( така се изказа приемчика),после почна да скърца отзад сега направо си тропа но за тях няма проблем.


Martin_87
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 23 окт 2019 10:18
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: TDI 150hp - EA288 2016

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Martin_87 » Чет 19 дек 2019 9:13


Прави ми впечатление следното: след като запаля автомобила (b8 2.0 tdi) и през първия половин-един километър чувам около 5-6 пъти поцъкване на кякакво реле или релета (мисля че го чувам отляво на шофьора, по-ниско долу). Освен че ме дразни се чудя нормално ли е и някой забелязвал ли е такива звуци?


Потребителски аватар
enis.ismail
Мнения: 47
Регистриран на: Пет 25 окт 2019 8:51
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот enis.ismail » Чет 19 дек 2019 10:15


Честно казано и аз съм малко разочарован от стабилността на Пасата. Преди това карах Мазда 3 с 17-ки и никога не съм усещал признаци на нестабилност и занасяне. Сега с Пасата с 16-ки я чувствам някак нестабилна при по-високи скорости. Може би и фактът, че Маздата е хечбек, също играе някаква роля. Гумите на Пасата са и с доста по-голям балон. Иначе Пасата си вози много по-меко и приятно, спор няма.

Чудя се дали да не купя едни джанти 17-ки за летни. Дали ще има разлика в стабилността?
Чуденката, разбира се, не е само заради стабилността. Оригиналните 16-ки като че ли малко малеят и са с малък офсет (или ширина). Стоят прекалено прибрани в калниците и малки за това купе.

Последна промяна от enis.ismail на Чет 19 дек 2019 10:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6264
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 19 дек 2019 10:17


аз така и не разбрах защо го направиха с такива гуми като багерче , с джанта по-малка от 18" стои странно , все едно е с гуми от джип.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот hooligan_sk » Чет 19 дек 2019 10:38


Защото е с доста по-твърдичко окачване от Б7 и с балонестите гуми компенсират. Но е и доста по-"компактен" в завои спрямо Б7, общо взето се усеща като Голф.


HarvesteR
Мнения: 127
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот HarvesteR » Чет 19 дек 2019 12:38


beboyan написа:Да, колега това е завоят. Със сеат леон 1.4 тси без есп се въртях тук. И тунелът винаги ми е бил мерило колко е стабилна колата. Б8 цата я взех върната от лизинг на 2.5 г, 36 000км. Дадоха ми я вярно с едни Бф Гуудрич гуми 215 60 16 с дот 2012. Тампоните скърцат като за световно записах си час в П.изток. също и цялото окачване ме притеснява, понеже си се клати доста насам натам - при легнал полицай нагоре надолу има доста клатене като изпуснали амортисьори.


Ето това ще реши проблема ти със стабилността и поклащането, защото си без DCC. Решението е много просто и без да променяш височината на автомобила:
Слагаш един Bilstein B6 със стоковите пружини:
https://www.ebay.de/itm/Bilstein-4x-B6- ... Swbqddrq6t

http://web1.carparts-cat.com/default.as ... 4=1&12=130

Преди 3 години си бях купил една нова Mazda 6 и тя се държеше така. Първо и сложих по-ниски пружини, но натоварена беше зле. После и сложих един Bilstein B6 на фабричните пружини и заспа. После ми се видя много бавна и я продадох :)


Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 316
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот beboyan » Чет 19 дек 2019 13:37


HarvesteR написа:
beboyan написа:Да, колега това е завоят. Със сеат леон 1.4 тси без есп се въртях тук. И тунелът винаги ми е бил мерило колко е стабилна колата. Б8 цата я взех върната от лизинг на 2.5 г, 36 000км. Дадоха ми я вярно с едни Бф Гуудрич гуми 215 60 16 с дот 2012. Тампоните скърцат като за световно записах си час в П.изток. също и цялото окачване ме притеснява, понеже си се клати доста насам натам - при легнал полицай нагоре надолу има доста клатене като изпуснали амортисьори.


Ето това ще реши проблема ти със стабилността и поклащането, защото си без DCC. Решението е много просто и без да променяш височината на автомобила:
Слагаш един Bilstein B6 със стоковите пружини:
https://www.ebay.de/itm/Bilstein-4x-B6- ... Swbqddrq6t

http://web1.carparts-cat.com/default.as ... 4=1&12=130

Преди 3 години си бях купил една нова Mazda 6 и тя се държеше така. Първо и сложих по-ниски пружини, но натоварена беше зле. После и сложих един Bilstein B6 на фабричните пружини и заспа. После ми се видя много бавна и я продадох :)



Сложих на Б7 цата Билщайн Б6 още по директна стана. Но на бул. Цар Борис не е истина колко е твърдо. Аз намирам окачването на Б8 много меко (даже лигаво на моята - подкача по дупките като луноход на лунно притегляне) и мисля добре ще поеме Билщайн-а.


Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 316
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот beboyan » Чет 19 дек 2019 13:47


Нещо интересно относно колко безопасен е пасат Б8 по официалната статистика:

https://www.euroncap.com/en/results/vw/passat/7900


Потребителски аватар
bikele
Мнения: 54
Регистриран на: Сря 28 яну 2009 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот bikele » Съб 21 дек 2019 18:27


Днес при стартиране ми светна чека,имах под ръка ELM излиза код P26F8. Имам vac com 15.7 ама незнам дали може да се чете след 2015г.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот hooligan_sk » Съб 21 дек 2019 18:49


P26F800 = Coolant Pump 3: Stuck

Явно имаш блокирала водна помпа.


Потребителски аватар
bikele
Мнения: 54
Регистриран на: Сря 28 яну 2009 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот bikele » Съб 21 дек 2019 19:16


Предполагм ел.водна помпа за подгряването защото основната е на ремъка?


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот hooligan_sk » Съб 21 дек 2019 19:29


Води се 3та водна помпа, със сигурност не е основната.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта