
1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 18 дек 2019 15:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
А освен описаните неща : гори повечко и трака повечко. Оправи я.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 18 дек 2019 15:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Да така е гори доста и трака доста, а как точно ако може малко повече информация
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 18 дек 2019 15:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Това го видях., но само това ли е нужно да се прави гледах за местене на плочката на гнп гледах, че се правят и някакви адаптаций с VAG-COM
- nikolay_ss
- Мнения: 1127
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Намести си центровката първо.
Волтовете на помпата ти изглеждат ниски, при положение че колата даже не е загряла напълно, но като загрее на 90 градуса, ако нямаш прекъсвания(менене на обороти) и вибрации може и да не я буташ.
Волтовете на помпата ти изглеждат ниски, при положение че колата даже не е загряла напълно, но като загрее на 90 градуса, ако нямаш прекъсвания(менене на обороти) и вибрации може и да не я буташ.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 18 дек 2019 15:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Вибраций има на 4 и 5 на 2000 обр.
- nikolay_ss
- Мнения: 1127
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Те са от друго.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 18 дек 2019 15:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
По-добре е , щом ти харесва така, карай, лично аз бих леко коригирал някои неща, примерно тия мг що са 2.0 ?!
-
- VW експерт
- Мнения: 2006
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Да бега повече сигурно...и да пали по-лесно... 

-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 18 дек 2019 15:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Нямам си напредстава, защо 2.0мг, а колко трябва да са
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Стойности под 3мг я прави нервна, некултивирана, Направо се чудя как я караш на 2 ?! Не ти ли подскача при тръгване? Понеже ще има хора които да ти кажат, че 3-3.2 е най-добре, може и да е, не ти знам колата. Аз на АФН съм забелязал, че около 4 е супер, колата не изпушва при рязко моментно подаване на пълна газ, казвам го щото другата ми е около 3 , но е нервна, , като бутна педала до ламарината за момент - изпушва едно кълбе , инак яко дръпва да, ще я правя и нея около 4-орка, пък каквото искат да ми разправят.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 18 дек 2019 15:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Да ти кажа нервна е само във ниските във висиките някак е мудна. Може ли малко пояснение как се местят мг само от плочката на помпата или и от vag-com може, а също така и как се развива тая плочка, че е с едно гадно ключе.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта