1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
JiwkoTenev
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 18 дек 2019 15:48
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот JiwkoTenev » Сря 18 дек 2019 15:52


:flag_bulgaria Здравейте можете ли да кажите при мен как е, защото след смяна на ангренаж и колата спря да върви. Тайминга е над зелената линия 80%
IMG_20191218_154625.jpg




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот samo_pechka » Сря 18 дек 2019 22:09


А освен описаните неща : гори повечко и трака повечко. Оправи я.


JiwkoTenev
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 18 дек 2019 15:48
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот JiwkoTenev » Чет 19 дек 2019 11:15


Да така е гори доста и трака доста, а как точно ако може малко повече информация


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7914
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот goppa » Чет 19 дек 2019 13:48


Ето така:


JiwkoTenev
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 18 дек 2019 15:48
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот JiwkoTenev » Чет 19 дек 2019 14:00


Това го видях., но само това ли е нужно да се прави гледах за местене на плочката на гнп гледах, че се правят и някакви адаптаций с VAG-COM


Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 1127
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: Touareg 7P6
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот nikolay_ss » Чет 19 дек 2019 16:52


Намести си центровката първо.
Волтовете на помпата ти изглеждат ниски, при положение че колата даже не е загряла напълно, но като загрее на 90 градуса, ако нямаш прекъсвания(менене на обороти) и вибрации може и да не я буташ.


JiwkoTenev
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 18 дек 2019 15:48
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот JiwkoTenev » Чет 19 дек 2019 19:30


Вибраций има на 4 и 5 на 2000 обр.


Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 1127
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: Touareg 7P6
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот nikolay_ss » Пет 20 дек 2019 9:41


Те са от друго.


JiwkoTenev
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 18 дек 2019 15:48
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот JiwkoTenev » Пет 20 дек 2019 12:51


:flag_bulgaria Така по добре ли е?
IMG_20191220_124301.jpg

IMG_20191220_124230.jpg


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот samo_pechka » Пет 20 дек 2019 17:59


По-добре е , щом ти харесва така, карай, лично аз бих леко коригирал някои неща, примерно тия мг що са 2.0 ?!


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 2006
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот cecoa1 » Пет 20 дек 2019 18:41


Да бега повече сигурно...и да пали по-лесно... :rolleyes


JiwkoTenev
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 18 дек 2019 15:48
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот JiwkoTenev » Съб 21 дек 2019 16:13


Нямам си напредстава, защо 2.0мг, а колко трябва да са


JiwkoTenev
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 18 дек 2019 15:48
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот JiwkoTenev » Пон 23 дек 2019 16:38


.?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот samo_pechka » Пон 23 дек 2019 17:29


Стойности под 3мг я прави нервна, некултивирана, Направо се чудя как я караш на 2 ?! Не ти ли подскача при тръгване? Понеже ще има хора които да ти кажат, че 3-3.2 е най-добре, може и да е, не ти знам колата. Аз на АФН съм забелязал, че около 4 е супер, колата не изпушва при рязко моментно подаване на пълна газ, казвам го щото другата ми е около 3 , но е нервна, , като бутна педала до ламарината за момент - изпушва едно кълбе , инак яко дръпва да, ще я правя и нея около 4-орка, пък каквото искат да ми разправят.


JiwkoTenev
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 18 дек 2019 15:48
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот JiwkoTenev » Сря 25 дек 2019 12:04


Да ти кажа нервна е само във ниските във висиките някак е мудна. Може ли малко пояснение как се местят мг само от плочката на помпата или и от vag-com може, а също така и как се развива тая плочка, че е с едно гадно ключе.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта