Аз правя нещо друго - слагам longlife маслото, но го сменям като обикновено масло на къс интервал - 10к км/1г. Така дори да не е супер читаво, все пак се сменя докато е по-прясно.
Иначе и аз съм чувал хорор-истории за маслото в Порше. Но не, че е некачествено, а че се подменя от служители и след това се продава по сервизи. Силно се надявам да не е вярно, но няма да падна от изумление ако е.
Passat B8 - подобрения
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Би ли посочил квотите на поне три официални представителя?silent написа:Официалния представител е задължен да продава маслата които му ги продава производителя и дори има квоти -количества които трябва да продаде
Като работещ в официален представител (не на автомобили) казвам че всяка година производителя спуска количества масла които трябва да бъдат поръчани респективно продадени...това важи и за резервните части там също има таргет....силно се съмнявам че на фолксваген не му пука дали Порше продава техните масла или вкара през заднитя вход алтернативни...дори мисля че една от причините да отрежат Юнитрейд е че започнаха явно да продават алтернативни части....
Това което искаш квоти в три официални представителя няма как да изпълня ...това е конфиденциална информация...и в най-дория случай бих имал информация за един официален представител...
- Кайзен
- Мнения: 1639
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Значи реши да напълниш темата с
.. празни приказки..
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Прав е колегата Груп по-долу...извинявам се ако съм обидил някой...весели празници...
Последна промяна от silent на Вто 31 дек 2019 10:27, променено общо 1 път.
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
silent написа:Силно се съмнявам че на фолксваген не му пука дали Порше продава техните масла или вкара през заднитя вход алтернативни...
Че им пука, пука им, но дали знаят? То не е много лесно за доказване това. Чакаш в чакалнята, не стоиш вътре; взимаш си колата - маслото е сменено, в багажника - празна туба. Пак казвам, не съм сигурен дали да вярвам на тези слухове и силно се надявам да не са истина, но слуховете ги има (вероятно за всеки представител).
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Спрете се вече!
Темата е хубава, а се пълни с тъпотии.
Темата е хубава, а се пълни с тъпотии.
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пон 09 дек 2019 23:40
- Автомобил: Пасат
- Двигател: 2 0 ТДИ 190 коня ДСГ 4M
- Местоположение: Trier
Ретрофит навигация Пасат 2016
Здравейте колеги,
Моля някой знаещ и опитвал се да сподели как мога да ъпдейтна от без навигация до навигация на Пасат 2016-та. Днес разцъках из нета и видях, че продават дисплеи с нав бутон, който липсва при мен. Така ситуацията отива към закупуване на дисплей с нав бутон, нар. Дискавъри медиа, но тук е въпроса дали трябва да сменям чейнджъра в жабката? Също и въпрос дали когато сменя направо към доста по-скъпата версия Дискавъри про ще трябва да сменям инфотейтменът чейнджъра или картите ще са инсталирани директно в дисплея.
Днес свалих и дисплея (ползвайки две лъжици
) да го разгледам, но се оказа, че няма да мога да сваля инфотейтмнънт чейнджъра от жабката, тъй като изисква специалните малки ключета
Благодаря на отзовалите се.
Поздрави!
Моля някой знаещ и опитвал се да сподели как мога да ъпдейтна от без навигация до навигация на Пасат 2016-та. Днес разцъках из нета и видях, че продават дисплеи с нав бутон, който липсва при мен. Така ситуацията отива към закупуване на дисплей с нав бутон, нар. Дискавъри медиа, но тук е въпроса дали трябва да сменям чейнджъра в жабката? Също и въпрос дали когато сменя направо към доста по-скъпата версия Дискавъри про ще трябва да сменям инфотейтменът чейнджъра или картите ще са инсталирани директно в дисплея.
Днес свалих и дисплея (ползвайки две лъжици

Благодаря на отзовалите се.
Поздрави!
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Не е много смислен този ъпгрейд според мен. Трябва да смениш модула в жабката, дисплея на таблото и... причината за да не е смислен - гпс антена и окабеляване.
- DAJelev
- Мнения: 67
- Регистриран на: Чет 21 юни 2018 9:08
- Автомобил: VW Passat Variant Highline
- Двигател: DFCA 2016
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
А не е ли по-добре да се заплати за Android Auto, MirrorLink и Apple CarPlay и да се ползват картите на телефона. Аз използвам само тях, а тези на вградената навигация съм ги пробвал само веднъж за да видя как работят.
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: Пон 19 май 2008 8:49
- Автомобил: Skoda Octavia III
- Двигател: CLHA 2014
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Слага се китайска GPS антена и става, но има един друг въпрос - компонент протекшън и цената на упражнението по смяната.
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 0:28
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Някой слагал ли е допълнително TPMS (система за следене на налягането в гумите)?
Имам опция от менюто само да запаметявам налягането без да ми показва точно колко е. Виждал съм че има опция да се направи да се виждат точноте налягания на всяка гума.
Имам опция от менюто само да запаметявам налягането без да ми показва точно колко е. Виждал съм че има опция да се направи да се виждат точноте налягания на всяка гума.
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
President написа: Виждал съм че има опция да се направи да се виждат точноте налягания на всяка гума.
Това е идеята на системата с безжични датчици във винтилите.
Предполагам, че визираш оригиналния TPMS. За него ти трябват 4 датчика, ресивер, скоба за закачане на ресивера и кабел за него. След това се активира през VCDS.
https://www.cars-equipment.com/en/shop/tire-pressure-monitoring-4/tpms-5q0907273b-vw-golf-7-passat/
Батерията на оригиналните винтили изкарват около 5 години и на всеки трябва е написано, кога е произведен.
Бях тръгнал да купувам, но отложих. Разбрах, че различните ресивери имат различни размери гуми и налягания, като настройка. С някакъв софтуер можело да си добавяш размери.
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 0:28
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
За винтилите е ясно, монтират се в джантите, въпроса е къде се монтира този ресивър и към какво се свързва. Също и активирането не ми е много ясно.
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Трябва ти и букса за кабела към ресивера.
Монтираш в задната част - под автомобила, ако нямаш скоба можеш и със свински опашки.
https://forums.ross-tech.com/showthread.php?5328-TPMS-(Tire-Pressure-Meter-System-Direct)-for-VW-Golf-MKVII-MQB
Ясно е че го вързваш към кан и 12 волта:
Pin 8 CAN High > Pin 1
Pin 18 CAN Low > Pin 3
Power 12v > Pin 2
Ground > Pin 4
Монтираш в задната част - под автомобила, ако нямаш скоба можеш и със свински опашки.
https://forums.ross-tech.com/showthread.php?5328-TPMS-(Tire-Pressure-Meter-System-Direct)-for-VW-Golf-MKVII-MQB
Ясно е че го вързваш към кан и 12 волта:
Pin 8 CAN High > Pin 1
Pin 18 CAN Low > Pin 3
Power 12v > Pin 2
Ground > Pin 4
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: Сря 01 сеп 2010 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
lyubohar написа:silent написа:Силно се съмнявам че на фолксваген не му пука дали Порше продава техните масла или вкара през заднитя вход алтернативни...
Че им пука, пука им, но дали знаят? То не е много лесно за доказване това. Чакаш в чакалнята, не стоиш вътре; взимаш си колата - маслото е сменено, в багажника - празна туба. Пак казвам, не съм сигурен дали да вярвам на тези слухове и силно се надявам да не са истина, но слуховете ги има (вероятно за всеки представител).
До преди година карах Пежо, и то в продължение на години. Сервизирал съм го само в представителството им в Люлин, където можеш да гледаш директно как се обслужва автомобила, защото кафенето гледа към бързия сервиз. И въпреки това, при една от смените на масло, за която ми твърдяха, че са ми сложили ново и до горе, колата след има-няма 1000 км. и то извън БГ изпищя, че няма масло. Наложи се да купувам в първата бензиностанция, сложих литър и така изкарах до следващото сервизиране след около година.
Друг случай, отново в Пежо, но с колата на приятелката ми - 5 години й сменят на колата филтри, глупости и след като й изтече гаранцията, тя реши да си отиде при свой майстор - бивш служител в Пежо, който разполагаше с техни софтуери и т.н. Той установи, че колата е още със заводските филтри, т.е. 5 години бяха сменяли дедовия....
Освен това, единствено там са ми предлагали да си избера дали искам оригинални или алтернативни (китайски) части.....
Надявам се, че при Порше нещата няма да са така, но ще видим скоро....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], miromax и 56 госта