Тапата дето има едно малко болче за слагането на инд.часовник ? Тя се развива без драми, нищо страшно няма. Малко особен е камъка , има го да се продава ( мисля към 25 лв е само камъка или комплект с още две или три камъчета, пак по-шантави за 40-45 лв ) или ще направиш като мен , евтин камък шестостен 24 ( ако не се бъркам, че беше много отдавна ) и с един дремел му изглаждаш трите срещуположни страни отвътре , да останат другите три небутвани.
Но за размера на камъка трябва да провериш, в момента не мога ти кажа със 100% точност, щото не съм до него, а тунинговането му съм го правил правил преди 20 години..
Купи си качествен пръстен за тапата.
Малко зор е после обезвъздушаването , като сложиш тръбичките , не стягай горните гайки на дюзите докрай , да обезвъздуши максимално системата и след това ги притягаш . Стягането да е умерено преценено с хубав инструмент! Огледай внимателно за течове, умий мотора хубаво с обезмаслител на Меглио и пак гледай. Ако трябва развиваш и пак завиваш гайка/тръбичка , докато спре капане от там . Успех.
п.п. порових да видя в нета дали има някакво видео за твое улеснение
https://www.youtube.com/watch?v=DqG1c9xRtCgп.п. 2 и вложки
https://www.google.com/search?q=%D0%B2% ... aCcjblCdXM: