Да продам или да ремонтирам

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 05 мар 2007 22:15


От друга страна даваш тези 1000лв и знаеш че всичко по мотора ще е на 6 :wink: От теб зависи, ти си знаеш за какво се ползва тази втора кола в семейството :wink:




Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Пон 05 мар 2007 22:24


аз бих заложил на ремонт, особено ако няма сериозни проблеми (немога да си представя кола без проблеми, но поне да не са от най-лошите) си. Е ще дойде момент в който и тенекии ще се правят, ама неизбежно е. Нова кола си е нов риск, кат сметнеш разходите които ще вложиш в новия автомобил - то с тея пари твоя ще го поддържаш 1-2 години още.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Пон 05 мар 2007 22:30


Аз бих го ремонтирал ако няма изгнило по носещите греди,щото иначе ще имаш мотор без купе :D


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 05 мар 2007 22:31


buFka написа:аз бих заложил на ремонт, особено ако няма сериозни проблеми (немога да си представя кола без проблеми, но поне да не са от най-лошите) си. Е ще дойде момент в който и тенекии ще се правят, ама неизбежно е. Нова кола си е нов риск, кат сметнеш разходите които ще вложиш в новия автомобил - то с тея пари твоя ще го поддържаш 1-2 години още.

:да: Отделно ,че ако някой ти даде 1500 лв. за тая кола/на фона на падналите мита и еуфорията по бараки нов внос/ще трябва банкет да вдигаш.Ако интериора и е запазен и си я поддържал я направи.Ако обаче колата просто найстина вече си е отишла ,а не ти се продава щото ти е минала много километри и си дал някога много пари се приготви психически да я дадеш за без пари-само не прави тая грешка да оставяш вкъщи кола която не ти върши работа ,гние грозно пред лока и и плащаш данъци ,прегледи и т.н.

Последна промяна от Rabbit_TDI на Пон 05 мар 2007 22:36, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
golfarata
"Селски тунинг"
Мнения: 1196
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На село

Мнениеот golfarata » Пон 05 мар 2007 22:33


колегата ddsi ако грещада ме извини доказа тезата "умора на материала" по която колегата hristian ме "контрираше".това е 22 годишна кола все пак. мотора може да се направи обаче ламарините са out. ЕТО ТОВА КОЛЕГИТЕ Е "УМОРА НА МАТЕРИАЛА". мотора е здрав ама..............
КОЛАТА Е НА 20 YEARS все пак. ЕВАЛРКАТА БРАТ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Потребителски аватар
sal
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 15 фев 2007 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sal » Вто 06 мар 2007 13:37


Това все пак е 22-23 годишна кола, няма АБС, еърбег и купето е кой знае колко прогнило. Ако имаш финансовата възможност да го продадеш за 1000-1500лв и да дадеш още 3-4 да си вземеш 3-ка или пасат с 10 години по-нови и по-сигурни за каране все пак синът ти я кара тази кола, за мен лично АБС-а и еърбег-а са задължителни.


Потребителски аватар
Дашо
Пернишки бек
Мнения: 6104
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън

Мнениеот Дашо » Вто 06 мар 2007 14:27


Моя съвет е да не се набиваш с толкова пари за ремонт,щото каквото и да си говориме колата е вече на 23 години и въпреки че е Г2,(а тези коли принципно са много здрави),тази инвестиция според мен ще бъде излишна.Но ако имаш някой друг лев в повече,след евентуална продажба на твоето голфе би си купил пак нещо читаво.Поне аз така виждам нещата.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Вто 06 мар 2007 14:34


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 23:46, променено общо 1 път.


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Вто 06 мар 2007 16:21


Аз през 2002 година бях пред такава дилема относно мойто Голфче 2ка 83 набор... Баща ми го имаше още от 89 година и го кара до 99та когато дойде в мойте ръце. И за 3 години състоянието доста му се влоши (все пак млад шофьор знаете как е) и през 2002 взех тъпото решение да го продам, и до днес съжалявам :evil: За 1300 лв. го взе едно момче от София, и доколкото знам още е в движение, миналата година съвсем случайно си го видях... Та още съжалявам за първата ми количка, можех да си я търкалям още...


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 06 мар 2007 20:41


Ако при минус 10-15 градуса пали без проблем карай го и го продай лятно време. Моторът бил заминал - а колко е компресията ?? ниска , малка - много разтегливо понятие. Точни цифри.
Имай в предвид , че дъртите Г1 и Г2 печки на "Спиди" преди 2 год. когато беше във Варна -15 градуса бяха запалели и теглеха новите Фордове пака на "Спиди" . Каузата беше предварително обречена от производителя - няма палене. И дъртите Голфчета ,а имаха и 1 Пасатор 2 поеха разноса.Повече от 1 час висях за да си получа пратките и се нагледах на екшъни -мравката тегли слон.


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Вто 06 мар 2007 20:54


Абе еърбеци, климатици...***** майни! Нема такъф кеф кат напечено кормило, сауна за задника, ръчно да превключваш скоростите слушайки чат пат да стърже при превключване и най-важното - да минеш със 140 покрай спряла кола модел 2003 с вдигнат капак, на чиято собственичката или собственика чака пътна помощ поради изпушила от горещината електроника mhihi


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 06 мар 2007 20:56


buFka написа:Абе еърбеци, климатици...***** майни! Нема такъф кеф кат напечено кормило, сауна за задника, ръчно да превключваш скоростите слушайки чат пат да стърже при превключване и най-важното - да минеш със 140 покрай спряла кола модел 2003 с вдигнат капак, на чиято собственичката или собственика чака пътна помощ поради изпушила от горещината електроника mhihi


Особено , ако и запретнеш полата със въздушната струя :wink: :wink: :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта