Да продам или да ремонтирам
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- buFka
- Мнения: 3315
- Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Герена
- Контакти:
аз бих заложил на ремонт, особено ако няма сериозни проблеми (немога да си представя кола без проблеми, но поне да не са от най-лошите) си. Е ще дойде момент в който и тенекии ще се правят, ама неизбежно е. Нова кола си е нов риск, кат сметнеш разходите които ще вложиш в новия автомобил - то с тея пари твоя ще го поддържаш 1-2 години още.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
buFka написа:аз бих заложил на ремонт, особено ако няма сериозни проблеми (немога да си представя кола без проблеми, но поне да не са от най-лошите) си. Е ще дойде момент в който и тенекии ще се правят, ама неизбежно е. Нова кола си е нов риск, кат сметнеш разходите които ще вложиш в новия автомобил - то с тея пари твоя ще го поддържаш 1-2 години още.
Отделно ,че ако някой ти даде 1500 лв. за тая кола/на фона на падналите мита и еуфорията по бараки нов внос/ще трябва банкет да вдигаш.Ако интериора и е запазен и си я поддържал я направи.Ако обаче колата просто найстина вече си е отишла ,а не ти се продава щото ти е минала много километри и си дал някога много пари се приготви психически да я дадеш за без пари-само не прави тая грешка да оставяш вкъщи кола която не ти върши работа ,гние грозно пред лока и и плащаш данъци ,прегледи и т.н.
Последна промяна от Rabbit_TDI на Пон 05 мар 2007 22:36, променено общо 1 път.
- golfarata
- "Селски тунинг"
- Мнения: 1196
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На село
колегата ddsi ако грещада ме извини доказа тезата "умора на материала" по която колегата hristian ме "контрираше".това е 22 годишна кола все пак. мотора може да се направи обаче ламарините са out. ЕТО ТОВА КОЛЕГИТЕ Е "УМОРА НА МАТЕРИАЛА". мотора е здрав ама..............
КОЛАТА Е НА 20 YEARS все пак. ЕВАЛРКАТА БРАТ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
КОЛАТА Е НА 20 YEARS все пак. ЕВАЛРКАТА БРАТ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Това все пак е 22-23 годишна кола, няма АБС, еърбег и купето е кой знае колко прогнило. Ако имаш финансовата възможност да го продадеш за 1000-1500лв и да дадеш още 3-4 да си вземеш 3-ка или пасат с 10 години по-нови и по-сигурни за каране все пак синът ти я кара тази кола, за мен лично АБС-а и еърбег-а са задължителни.
- Дашо
- Пернишки бек
- Мнения: 6104
- Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън
Моя съвет е да не се набиваш с толкова пари за ремонт,щото каквото и да си говориме колата е вече на 23 години и въпреки че е Г2,(а тези коли принципно са много здрави),тази инвестиция според мен ще бъде излишна.Но ако имаш някой друг лев в повече,след евентуална продажба на твоето голфе би си купил пак нещо читаво.Поне аз така виждам нещата.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 23:46, променено общо 1 път.
-
Uneek
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
Аз през 2002 година бях пред такава дилема относно мойто Голфче 2ка 83 набор... Баща ми го имаше още от 89 година и го кара до 99та когато дойде в мойте ръце. И за 3 години състоянието доста му се влоши (все пак млад шофьор знаете как е) и през 2002 взех тъпото решение да го продам, и до днес съжалявам
За 1300 лв. го взе едно момче от София, и доколкото знам още е в движение, миналата година съвсем случайно си го видях... Та още съжалявам за първата ми количка, можех да си я търкалям още...
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13567
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Ако при минус 10-15 градуса пали без проблем карай го и го продай лятно време. Моторът бил заминал - а колко е компресията ?? ниска , малка - много разтегливо понятие. Точни цифри.
Имай в предвид , че дъртите Г1 и Г2 печки на "Спиди" преди 2 год. когато беше във Варна -15 градуса бяха запалели и теглеха новите Фордове пака на "Спиди" . Каузата беше предварително обречена от производителя - няма палене. И дъртите Голфчета ,а имаха и 1 Пасатор 2 поеха разноса.Повече от 1 час висях за да си получа пратките и се нагледах на екшъни -мравката тегли слон.
Имай в предвид , че дъртите Г1 и Г2 печки на "Спиди" преди 2 год. когато беше във Варна -15 градуса бяха запалели и теглеха новите Фордове пака на "Спиди" . Каузата беше предварително обречена от производителя - няма палене. И дъртите Голфчета ,а имаха и 1 Пасатор 2 поеха разноса.Повече от 1 час висях за да си получа пратките и се нагледах на екшъни -мравката тегли слон.
- buFka
- Мнения: 3315
- Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Герена
- Контакти:
Абе еърбеци, климатици...***** майни! Нема такъф кеф кат напечено кормило, сауна за задника, ръчно да превключваш скоростите слушайки чат пат да стърже при превключване и най-важното - да минеш със 140 покрай спряла кола модел 2003 с вдигнат капак, на чиято собственичката или собственика чака пътна помощ поради изпушила от горещината електроника 

- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13567
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
buFka написа:Абе еърбеци, климатици...***** майни! Нема такъф кеф кат напечено кормило, сауна за задника, ръчно да превключваш скоростите слушайки чат пат да стърже при превключване и най-важното - да минеш със 140 покрай спряла кола модел 2003 с вдигнат капак, на чиято собственичката или собственика чака пътна помощ поради изпушила от горещината електроника
Особено , ако и запретнеш полата със въздушната струя
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта
