Мудност Passat b7 1.4 tsi cdga 2013 година
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мудност Passat b7 1.4 cdga 2013 година
От незатворени клапани също страда подналягането в колектора. Пак показва по-ниско от нормалното.
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Мудност Passat b7 1.4 cdga 2013 година
да и такъв проблем имам.
Прави слабо налягане в колектора.
Демек да е прескочил зъб ангренажа при входящия разпределителен вал ли?
Прави слабо налягане в колектора.
Демек да е прескочил зъб ангренажа при входящия разпределителен вал ли?
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Мудност Passat b7 1.4 cdga 2013 година
направих снимки.Погледнах и 94 канал като се подаде газ си прави тест и дава Off.А резултата е "system not OK".
https://youtu.be/w1AT3OoVtJc
https://youtu.be/w1AT3OoVtJc
Re: пъргавост Passat b7 1.4 cdga 2013 година
player1988 написа:Въпроса ми е ако самото вариаторното колело на входящия вал е забило(по моя вина стана)или то не може да забие,цилиндрите няма да се пълнят както трябва в ниските така и във високите обороти или греша.
Какво си правил там , че по твоя вина се съмняваш да не се е прецакало
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Мудност Passat b7 1.4 cdga 2013 година
тръгнах с много газ на първа и втора с газ с включен ASR.И на двете предавки приплъзваха колелата + че вдигнах и много обороти на тези предавки.И от тогава стана нещо.
Глупост направих.
Друго което ми е като симптом-пара изкарва на загрял двигател и ауспух.
При гасене на двигателя-забелязвам че гасне някак по-дълго,от преди да влезе в авариен режим.
Глупост направих.
Друго което ми е като симптом-пара изкарва на загрял двигател и ауспух.
При гасене на двигателя-забелязвам че гасне някак по-дълго,от преди да влезе в авариен режим.
Последна промяна от player1988 на Пет 28 фев 2020 23:09, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Мудност Passat b7 1.4 tsi cdga 2013 година
намерих в Workshop manual за Vw нещо което май е подобно на моя проблем със съобщението "Syst. not OK".
за Vw POLO mk 3 е дадената информация,предполагам и при новите коли е на същия принцип.
Servicing valve gear
Checking camshaft timing adjustment
The camshaft adjustment is dependant upon load and speed. Oil pressure is directed to the camshaft adjuster (mechanical adjustment unit) by the camshaft adjustment solenoid valve and the camshaft adjuster then realigns the valve timing.
Indicated on display:
Rapid data transfer HELP
Select function XX
‒ Press keys 0 and 4 for the "Introduce basic setting" function and confirm entry with Q key.
→ Indicated on display:
Basic setting
Input display group number XXX
‒ Press keys 0, 9 and 4 for "Display group number 94" and confirm entry with Q key.
→ Indicated on display:
(1...4 = Display zones)
System in basic setting 94 ⇒
1 2 3 4
‒ Set an engine speed of 2500...6000 rpm with speed regulator V.A.G 1788/10:
‒ Check specifications in display zones 1...3.
‒ Observe the display for the operating mode of the camshaft adjustment in display zone 2.
Specification: "CS-ctrlON"
Note:
Display zone 2 shows whether the camshaft has actually been adjusted.
If the diagnosis is initiated from engine control unit the display in display zone 3 jumps from "Test OFF" to "Test ON".
‒ Continue to maintain the speed at 2500...6000 rpm until
the specification "Syst. OK" appears in
display zone 3.
‒ Press ⇒key.
‒ Press keys 0 and 6 for the function "End output" and confirm entry with the Q key.
‒ Switch off ignition.
The following faults can be present if "CS-crtlOFF" is displayed in display zone 2:
◆ Engine control unit is performing the adaption of the position of the inlet camshaft (phase position):
‒ Wait a moment.
◆ Camshaft adjustment valve (N205) sticking/defective.
‒ Check camshaft adjustment valve (N205)
.
If "Syst. n.OK" is displayed in display zone 3, the following faults can be present:
◆ Very thin oil in conjunction with high engine temperatures (exceeding 110 °C)
‒ Allow the engine to cool down or replace the engine oil.
◆ Oil pressure too low in cylinder head
‒ Check oil pressure and oil pressure switch => Page 17-17 .
◆ Camshaft adjustment valve (N205) sticking/defective
‒ Check camshaft adjustment valve (N205)
=> Page 15-65 .
Checking camshaft adjustment valve
‒ Remove the cover above the camshaft housing.
‒ → Pull the 2-pin connector off camshaft adjustment valve (N205) -arrow-.
‒ → Connect multimeter V.A.G 1526 to camshaft adjustment valve to measure resistance using aux. cables from V.A.G 1594 A.
Specification: 10.0...15.0 ω(at room temperature).
Note:
The resistance figures are valid for approx. 20 °C. At higher temperatures the resistance figures will increase.
If the specification is not attained:
‒ Replace camshaft adjustment valve (N205) => Page 15-49 , item 10 .
‒ Interrogate fault memory, if necessary, repair any faults and then erase fault memory.
‒ → Check wiring between test box and 2-pin connector for open circuit using current flow diagram:
Contact 2 and test box socket 115
Wire resistance: max. 1.5 ω
‒ Additionally check wire for short to vehicle earth and to battery positive.
Specification: ∞ω
‒ → Check wire between 2-pin connector contact 1 and fuel pump relay (J17) for open circuit using current flow diagram.
Wire resistance: max. 1.5 ω
If no fault is detected in the wiring:
‒ Replace engine control unit
за Vw POLO mk 3 е дадената информация,предполагам и при новите коли е на същия принцип.
Servicing valve gear
Checking camshaft timing adjustment
The camshaft adjustment is dependant upon load and speed. Oil pressure is directed to the camshaft adjuster (mechanical adjustment unit) by the camshaft adjustment solenoid valve and the camshaft adjuster then realigns the valve timing.
Indicated on display:
Rapid data transfer HELP
Select function XX
‒ Press keys 0 and 4 for the "Introduce basic setting" function and confirm entry with Q key.
→ Indicated on display:
Basic setting
Input display group number XXX
‒ Press keys 0, 9 and 4 for "Display group number 94" and confirm entry with Q key.
→ Indicated on display:
(1...4 = Display zones)
System in basic setting 94 ⇒
1 2 3 4
‒ Set an engine speed of 2500...6000 rpm with speed regulator V.A.G 1788/10:
‒ Check specifications in display zones 1...3.
‒ Observe the display for the operating mode of the camshaft adjustment in display zone 2.
Specification: "CS-ctrlON"
Note:
Display zone 2 shows whether the camshaft has actually been adjusted.
If the diagnosis is initiated from engine control unit the display in display zone 3 jumps from "Test OFF" to "Test ON".
‒ Continue to maintain the speed at 2500...6000 rpm until
the specification "Syst. OK" appears in
display zone 3.
‒ Press ⇒key.
‒ Press keys 0 and 6 for the function "End output" and confirm entry with the Q key.
‒ Switch off ignition.
The following faults can be present if "CS-crtlOFF" is displayed in display zone 2:
◆ Engine control unit is performing the adaption of the position of the inlet camshaft (phase position):
‒ Wait a moment.
◆ Camshaft adjustment valve (N205) sticking/defective.
‒ Check camshaft adjustment valve (N205)
.
If "Syst. n.OK" is displayed in display zone 3, the following faults can be present:
◆ Very thin oil in conjunction with high engine temperatures (exceeding 110 °C)
‒ Allow the engine to cool down or replace the engine oil.
◆ Oil pressure too low in cylinder head
‒ Check oil pressure and oil pressure switch => Page 17-17 .
◆ Camshaft adjustment valve (N205) sticking/defective
‒ Check camshaft adjustment valve (N205)
=> Page 15-65 .
Checking camshaft adjustment valve
‒ Remove the cover above the camshaft housing.
‒ → Pull the 2-pin connector off camshaft adjustment valve (N205) -arrow-.
‒ → Connect multimeter V.A.G 1526 to camshaft adjustment valve to measure resistance using aux. cables from V.A.G 1594 A.
Specification: 10.0...15.0 ω(at room temperature).
Note:
The resistance figures are valid for approx. 20 °C. At higher temperatures the resistance figures will increase.
If the specification is not attained:
‒ Replace camshaft adjustment valve (N205) => Page 15-49 , item 10 .
‒ Interrogate fault memory, if necessary, repair any faults and then erase fault memory.
‒ → Check wiring between test box and 2-pin connector for open circuit using current flow diagram:
Contact 2 and test box socket 115
Wire resistance: max. 1.5 ω
‒ Additionally check wire for short to vehicle earth and to battery positive.
Specification: ∞ω
‒ → Check wire between 2-pin connector contact 1 and fuel pump relay (J17) for open circuit using current flow diagram.
Wire resistance: max. 1.5 ω
If no fault is detected in the wiring:
‒ Replace engine control unit
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Мудност Passat b7 1.4 tsi cdga 2013 година
А какви са тези 110,60 градуса(093 група) от снимките-какво значат или показват,изивинявам се изобщо не съм в час с тези показания?Виждам,че не се променят колкото пъти я гледах през програмата.
Друго което е,като се подаде газ и паднат оборотите до 800 притрисва леко.
Може ли да е датчика на входящия разпределителен вал да му е станало нещо,а не ваноса да е с проблем.И от там да е влязла в авариен режим.
това е от ламбдата,До колко съм чел за нея при бедна смес си вдига % или обратното да беше.
Друго което е,като се подаде газ и паднат оборотите до 800 притрисва леко.
Може ли да е датчика на входящия разпределителен вал да му е станало нещо,а не ваноса да е с проблем.И от там да е влязла в авариен режим.
това е от ламбдата,До колко съм чел за нея при бедна смес си вдига % или обратното да беше.
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Мудност Passat b7 1.4 tsi cdga 2013 година
днес,мерих съпротивлението на соленоида n205.Измерих 9 ома.Проверих го със два кабела и си цъка(без да го свалям от двигателя).
Щом това работи остава веригата да е прескочила няколко зъба.
Щом това работи остава веригата да е прескочила няколко зъба.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Мудност Passat b7 1.4 tsi cdga 2013 година
Тя едва ли е прескочила веригата, това е повече от трудно, може да е разтегната обаче
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Мудност Passat b7 1.4 tsi cdga 2013 година
може и това да е,но не трака .Като чета в един форум за 2.7 t трябва да е -/+6*KW(KW-Kurbelwelle).
Сега при този 1.4 двигател не знам какви трябва да са стойностите.
Проблем е че дори и спирачките са слаби(не спира),няма мощност да се изфорсира и от място тръгването е ужас.Компресора зацепва от около 2000 об.,а не от 800об.както трябва да е.Такива признаци има.Спред мен двигателя работи със закъснение.
Сега при този 1.4 двигател не знам какви трябва да са стойностите.
Проблем е че дори и спирачките са слаби(не спира),няма мощност да се изфорсира и от място тръгването е ужас.Компресора зацепва от около 2000 об.,а не от 800об.както трябва да е.Такива признаци има.Спред мен двигателя работи със закъснение.
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Мудност Passat b7 1.4 tsi cdga 2013 година
Гледах живи данни за запалването(група 3)при подаване на газ се променят градусите.На празен ход са 2 до 4 градуса преди горна мъртва точка.
Дава дори след горна мъртва точка че има запалване.
Дава дори след горна мъртва точка че има запалване.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Мудност Passat b7 1.4 tsi cdga 2013 година
В понеделник сменявах верига и вариаторно колело на ибиза 1.4 тси. Не знам как е вървяла колата преди това, но след смяната на ангренажа и свещите върви на разпадия. При ускорение тракшъна работи и на трета предавка, автоматик е колата.
Re: Мудност Passat b7 1.4 tsi cdga 2013 година
К.Одаджийски написа:В понеделник сменявах верига и вариаторно колело на ибиза 1.4 тси. Не знам как е вървяла колата преди това, но след смяната на ангренажа и свещите върви на разпадия. При ускорение тракшъна работи и на трета предавка, автоматик е колата.
На какви километри беше ибизата , че до толкова да се разпъне веригата?
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Мудност Passat b7 1.4 tsi cdga 2013 година
К.Одаджийски написа:В понеделник сменявах верига и вариаторно колело на ибиза 1.4 тси. Не знам как е вървяла колата преди това, но след смяната на ангренажа и свещите върви на разпадия. При ускорение тракшъна работи и на трета предавка, автоматик е колата.
и при мен тракшъна се включваше на 3-та дори.Свещите са ми 15000 км.
А вариаторното защо е смянявано.Износени зъбци или проблем със самото колело.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Мудност Passat b7 1.4 tsi cdga 2013 година
vladtod® написа:К.Одаджийски написа:В понеделник сменявах верига и вариаторно колело на ибиза 1.4 тси. Не знам как е вървяла колата преди това, но след смяната на ангренажа и свещите върви на разпадия. При ускорение тракшъна работи и на трета предавка, автоматик е колата.
На какви километри беше ибизата , че до толкова да се разпъне веригата?
Колата беше на 130 хил, но от вътре по капака се виждаше как е жулила веригата, имаше бележки.
player1988 написа:А вариаторното защо е смянявано.Износени зъбци или проблем със самото колело.
Тракаше без да спира, от запалването. Като го отворихме, беше блокирало колелото и не мърдаше
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ktamen и 49 госта