Избор на семейно комби до 10 000 лв

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Избор на семейно комби до 10 000 лв

Мнениеот stefan4o » Съб 07 мар 2020 7:18


Колега, мислил ли си за хибрид?




Потребителски аватар
D.Topalov
Мнения: 54
Регистриран на: Вто 12 юли 2011 15:57
Автомобил: VW Golf mk4
Двигател: ALH
Местоположение: Варна

Re: Избор на семейно комби до 10 000 лв

Мнениеот D.Topalov » Съб 07 мар 2020 10:24


Не колега. Хибрид или нов или не. Не желая някой д вече приключващ капацитет на батерията.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Избор на семейно комби до 10 000 лв

Мнениеот Stivi » Съб 07 мар 2020 16:16


За 10 000 хибрид...ще се отвози :mhihi


teodorpc
Мнения: 231
Регистриран на: Сря 14 фев 2018 21:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Избор на семейно комби до 10 000 лв

Мнениеот teodorpc » Съб 07 мар 2020 18:32


Да внеса малко смут. Защо не пък нещо такова
https://m.mobile.bg/details/11583156704523546


villystyle
Мнения: 163
Регистриран на: Сря 12 сеп 2012 16:08
Автомобил: VW Passat B6 2.0 FSI variant
Двигател: BLR 2005
Местоположение: София

Re: Избор на семейно комби до 10 000 лв

Мнениеот villystyle » Съб 07 мар 2020 20:47


Да добавя като избор и Мазда 6 II версия от 2007-2013г., като за първата версия беше пословична, че надминава и опелите по ръжда, но за тази версия мисля този проблем го няма.


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Избор на семейно комби до 10 000 лв

Мнениеот dispatch » Нед 08 мар 2020 16:24


Чета, чета и никой не се намери да каже, че при CR-моторите проблема с малсената помпа е решен.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Избор на семейно комби до 10 000 лв

Мнениеот Stivi » Нед 08 мар 2020 16:47


dispatch написа:Чета, чета и никой не се намери да каже, че при CR-моторите проблема с малсената помпа е решен.

Решен...ма не баш !


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Избор на семейно комби до 10 000 лв

Мнениеот hooligan_sk » Нед 08 мар 2020 16:53


При първите 2.0TDI CR в Пасат Б6, маслената помпа също е проблемна. При 2.0TDI PD/CR монтирани в Голф и всичко базирано на него, маслената помпа се задвижва на друг принцип и няма такива проблеми.


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Избор на семейно комби до 10 000 лв

Мнениеот dispatch » Нед 08 мар 2020 18:29


Stivi написа:
dispatch написа:Чета, чета и никой не се намери да каже, че при CR-моторите проблема с малсената помпа е решен.

Решен...ма не баш !


Господин VW Експерт, вероятно сте виждали шестограм на 2.0 TDI PD и такъв на 2.0 TDI CR. Забелязахте ли някаква разлика?


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4702
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Избор на семейно комби до 10 000 лв

Мнениеот tdi fen » Нед 08 мар 2020 19:06


volvo v 70 D 5 много добър автомобил за тези цели за 3 генерация са малко парите ,но за читаво втора ще стигнат , окачването е здраво двигателя също върви адекватно разхода,бих казал е нисък


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Избор на семейно комби до 10 000 лв

Мнениеот hvp800 » Нед 08 мар 2020 19:08


dispatch написа:
Stivi написа:
dispatch написа:Чета, чета и никой не се намери да каже, че при CR-моторите проблема с малсената помпа е решен.

Решен...ма не баш !


Господин VW Експерт, вероятно сте виждали шестограм на 2.0 TDI PD и такъв на 2.0 TDI CR. Забелязахте ли някаква разлика?
Каква е разликата в маслената помпа на 2.0 тди монтиран в пасат Б6 , помпа-дюза , или комън рейл ?

Относно колегата автор на темата ..... кола за тези пари , на този пробег , точно пък маслената помпа едва ли ще е най-големия проблем.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Избор на семейно комби до 10 000 лв

Мнениеот Stivi » Нед 08 мар 2020 19:48


dispatch написа:
Stivi написа:
dispatch написа:Чета, чета и никой не се намери да каже, че при CR-моторите проблема с малсената помпа е решен.

Решен...ма не баш !


Господин VW Експерт, вероятно сте виждали шестограм на 2.0 TDI PD и такъв на 2.0 TDI CR. Забелязахте ли някаква разлика?

Не,не съм го виждал,но за разлика от теб съм прочел всички теми по въпроса и знам че моделите преди 2014 ВСИЧКИТЕ са с проблемен шестостен макар и в различна степен !


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 2004
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Избор на семейно комби до 10 000 лв

Мнениеот cecoa1 » Нед 08 мар 2020 23:49


D.Topalov написа:
jordan17772 написа:
stefan4o написа:7/100 бензин със 100-120 км/ч скандално нисък разход ли е? :icon_lol

Голф 1.6 100 коня, натоварен с 4 човека гори толкова. Човека иска да мине от безпроблемна голф 4 на нещо по-голямо и пак безпроблемно.


Точно това искам да направя, и търся най-малкия таралеж.... но багажника трябва да над 500 литра, защото в по-малко не се събира вече всичко а голф е далеч от това.

1.6 тди двигателя не намерих почти нищо за него. Той как е спрямо пукащи се глави, проблемни дюзи, шестостен на маслена помпа и т.н ? Става въпрос за този поставян в Passat B6 и Octavia след 2010 г. Не съм състезател, по магистрала залепял 130 на темпомат и принципно резки изпреварвания не ме влекат, още повече вече и с +1. Най-вече за в Октавия след 2010 ме интересува предвид останалите проблеми на Passat и това че е по-тежък.


500л багажник имаш и в Голф 5/6 комби. Октавия е с 80-100л отгоре(колкото и Пасат B6), като окачване и мотори са същите. Всички на базата на Голф, нямат проблем с маслената помпа. Ако трябва още по-голям багажник, на същата база е и Туран. Отделно над него има Шаран, който пък е хептен стара и изпитана школа в задвижването, въпреки че се прави до 2010г. Да, все пак последните са по-скоро ванове, та ако се държи на комбито, най-добре Октавия.
Мотори има при тях и помпа-дюза 2,0-140к.с със старата глава с 8 клапана, а и оцелелите до сега 16 клапанови, би трябвало да са читави(Аз все пак бих търсил BMM, моторът с 8 клапана).
По-добре е комън рейл, но само 2,0. Тоя 1,6 пазарът си го е оценил, че не е много стока. Хората ги карат, но който може да сравни, казва че като тяга са като 1,9PD - 105. Имат проблеми с дюзи и софтуер... Не са и кой знае колко по-икономични от 2,0, особено на извънградско, а там е добре да има и запас от тяга...
Отделно, Шкодата може да е по-бюджетния Фолксваген, някои материали стоят по-евтино, но пък си вършат работата по-дълго и се захабяват по-бавно. Има всичко необходимо, без разни модерни екстри при Фолксваген, за неизправности по които може да се намерят доста теми из форума(примерно електрическа ръчна/паркинг спирачка).
Не е случайно, че философията на Шкода изведе модела Октавия до първите места по продажби в няколко европейски държави, докато Голф си е номер едно само в Германия.
Концепцията проста техника от Голф, с размери и възможности близки до по-горния клас, на сравнително доста достъпна цена, е логичен избор за прагматичните хора.


Потребителски аватар
D.Topalov
Мнения: 54
Регистриран на: Вто 12 юли 2011 15:57
Автомобил: VW Golf mk4
Двигател: ALH
Местоположение: Варна

Re: Избор на семейно комби до 10 000 лв

Мнениеот D.Topalov » Сря 18 мар 2020 0:06


cecoa1 написа:
D.Topalov написа:
jordan17772 написа:
stefan4o написа:7/100 бензин със 100-120 км/ч скандално нисък разход ли е? :icon_lol

Голф 1.6 100 коня, натоварен с 4 човека гори толкова. Човека иска да мине от безпроблемна голф 4 на нещо по-голямо и пак безпроблемно.


Точно това искам да направя, и търся най-малкия таралеж.... но багажника трябва да над 500 литра, защото в по-малко не се събира вече всичко а голф е далеч от това.

1.6 тди двигателя не намерих почти нищо за него. Той как е спрямо пукащи се глави, проблемни дюзи, шестостен на маслена помпа и т.н ? Става въпрос за този поставян в Passat B6 и Octavia след 2010 г. Не съм състезател, по магистрала залепял 130 на темпомат и принципно резки изпреварвания не ме влекат, още повече вече и с +1. Най-вече за в Октавия след 2010 ме интересува предвид останалите проблеми на Passat и това че е по-тежък.


500л багажник имаш и в Голф 5/6 комби. Октавия е с 80-100л отгоре(колкото и Пасат B6), като окачване и мотори са същите. Всички на базата на Голф, нямат проблем с маслената помпа. Ако трябва още по-голям багажник, на същата база е и Туран. Отделно над него има Шаран, който пък е хептен стара и изпитана школа в задвижването, въпреки че се прави до 2010г. Да, все пак последните са по-скоро ванове, та ако се държи на комбито, най-добре Октавия.
Мотори има при тях и помпа-дюза 2,0-140к.с със старата глава с 8 клапана, а и оцелелите до сега 16 клапанови, би трябвало да са читави(Аз все пак бих търсил BMM, моторът с 8 клапана).
По-добре е комън рейл, но само 2,0. Тоя 1,6 пазарът си го е оценил, че не е много стока. Хората ги карат, но който може да сравни, казва че като тяга са като 1,9PD - 105. Имат проблеми с дюзи и софтуер... Не са и кой знае колко по-икономични от 2,0, особено на извънградско, а там е добре да има и запас от тяга...
Отделно, Шкодата може да е по-бюджетния Фолксваген, някои материали стоят по-евтино, но пък си вършат работата по-дълго и се захабяват по-бавно. Има всичко необходимо, без разни модерни екстри при Фолксваген, за неизправности по които може да се намерят доста теми из форума(примерно електрическа ръчна/паркинг спирачка).
Не е случайно, че философията на Шкода изведе модела Октавия до първите места по продажби в няколко европейски държави, докато Голф си е номер едно само в Германия.
Концепцията проста техника от Голф, с размери и възможности близки до по-горния клас, на сравнително доста достъпна цена, е логичен избор за прагматичните хора.


Да, определено в момента съм се насочил към Октавия 2010-2013 2.0 тди. CR двикателите при нея имат ли проблем с глави,дюзи, маслена помпа или вече този проблем е решен? Доста разнозначни мнения намирам и в двата форума.


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 2004
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Избор на семейно комби до 10 000 лв

Мнениеот cecoa1 » Сря 18 мар 2020 15:15


Не знам какви са тия разнообразни мнения, но маслена помпа при Октавия никога не е била проблем, както и при Голф, Туран, и Сеатите на базата на Голф.
Глава при комън рейл не съм чул да е проблем, дюзи също.
Помпа-дюзата с осем клапана също си е ОК, имаш най-много ремонт на разпределителен вал в повече, което са едни 600-700лв. Но това далеч не винаги е необходимо.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 54 госта