Избор на семейно комби до 10 000 лв
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на семейно комби до 10 000 лв
Колега, мислил ли си за хибрид?
- D.Topalov
- Мнения: 54
- Регистриран на: Вто 12 юли 2011 15:57
- Автомобил: VW Golf mk4
- Двигател: ALH
- Местоположение: Варна
Re: Избор на семейно комби до 10 000 лв
Не колега. Хибрид или нов или не. Не желая някой д вече приключващ капацитет на батерията.
- Stivi
- Мнения: 8369
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Избор на семейно комби до 10 000 лв
За 10 000 хибрид...ще се отвози 

Re: Избор на семейно комби до 10 000 лв
Да внеса малко смут. Защо не пък нещо такова
https://m.mobile.bg/details/11583156704523546
https://m.mobile.bg/details/11583156704523546
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Сря 12 сеп 2012 16:08
- Автомобил: VW Passat B6 2.0 FSI variant
- Двигател: BLR 2005
- Местоположение: София
Re: Избор на семейно комби до 10 000 лв
Да добавя като избор и Мазда 6 II версия от 2007-2013г., като за първата версия беше пословична, че надминава и опелите по ръжда, но за тази версия мисля този проблем го няма.
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Избор на семейно комби до 10 000 лв
Чета, чета и никой не се намери да каже, че при CR-моторите проблема с малсената помпа е решен.
- Stivi
- Мнения: 8369
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Избор на семейно комби до 10 000 лв
dispatch написа:Чета, чета и никой не се намери да каже, че при CR-моторите проблема с малсената помпа е решен.
Решен...ма не баш !
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Избор на семейно комби до 10 000 лв
При първите 2.0TDI CR в Пасат Б6, маслената помпа също е проблемна. При 2.0TDI PD/CR монтирани в Голф и всичко базирано на него, маслената помпа се задвижва на друг принцип и няма такива проблеми.
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Избор на семейно комби до 10 000 лв
Stivi написа:dispatch написа:Чета, чета и никой не се намери да каже, че при CR-моторите проблема с малсената помпа е решен.
Решен...ма не баш !
Господин VW Експерт, вероятно сте виждали шестограм на 2.0 TDI PD и такъв на 2.0 TDI CR. Забелязахте ли някаква разлика?
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Избор на семейно комби до 10 000 лв
volvo v 70 D 5 много добър автомобил за тези цели за 3 генерация са малко парите ,но за читаво втора ще стигнат , окачването е здраво двигателя също върви адекватно разхода,бих казал е нисък
Re: Избор на семейно комби до 10 000 лв
Каква е разликата в маслената помпа на 2.0 тди монтиран в пасат Б6 , помпа-дюза , или комън рейл ?dispatch написа:Stivi написа:dispatch написа:Чета, чета и никой не се намери да каже, че при CR-моторите проблема с малсената помпа е решен.
Решен...ма не баш !
Господин VW Експерт, вероятно сте виждали шестограм на 2.0 TDI PD и такъв на 2.0 TDI CR. Забелязахте ли някаква разлика?
Относно колегата автор на темата ..... кола за тези пари , на този пробег , точно пък маслената помпа едва ли ще е най-големия проблем.
- Stivi
- Мнения: 8369
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Избор на семейно комби до 10 000 лв
dispatch написа:Stivi написа:dispatch написа:Чета, чета и никой не се намери да каже, че при CR-моторите проблема с малсената помпа е решен.
Решен...ма не баш !
Господин VW Експерт, вероятно сте виждали шестограм на 2.0 TDI PD и такъв на 2.0 TDI CR. Забелязахте ли някаква разлика?
Не,не съм го виждал,но за разлика от теб съм прочел всички теми по въпроса и знам че моделите преди 2014 ВСИЧКИТЕ са с проблемен шестостен макар и в различна степен !
-
- VW експерт
- Мнения: 2004
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Избор на семейно комби до 10 000 лв
D.Topalov написа:jordan17772 написа:stefan4o написа:7/100 бензин със 100-120 км/ч скандално нисък разход ли е?
Голф 1.6 100 коня, натоварен с 4 човека гори толкова. Човека иска да мине от безпроблемна голф 4 на нещо по-голямо и пак безпроблемно.
Точно това искам да направя, и търся най-малкия таралеж.... но багажника трябва да над 500 литра, защото в по-малко не се събира вече всичко а голф е далеч от това.
1.6 тди двигателя не намерих почти нищо за него. Той как е спрямо пукащи се глави, проблемни дюзи, шестостен на маслена помпа и т.н ? Става въпрос за този поставян в Passat B6 и Octavia след 2010 г. Не съм състезател, по магистрала залепял 130 на темпомат и принципно резки изпреварвания не ме влекат, още повече вече и с +1. Най-вече за в Октавия след 2010 ме интересува предвид останалите проблеми на Passat и това че е по-тежък.
500л багажник имаш и в Голф 5/6 комби. Октавия е с 80-100л отгоре(колкото и Пасат B6), като окачване и мотори са същите. Всички на базата на Голф, нямат проблем с маслената помпа. Ако трябва още по-голям багажник, на същата база е и Туран. Отделно над него има Шаран, който пък е хептен стара и изпитана школа в задвижването, въпреки че се прави до 2010г. Да, все пак последните са по-скоро ванове, та ако се държи на комбито, най-добре Октавия.
Мотори има при тях и помпа-дюза 2,0-140к.с със старата глава с 8 клапана, а и оцелелите до сега 16 клапанови, би трябвало да са читави(Аз все пак бих търсил BMM, моторът с 8 клапана).
По-добре е комън рейл, но само 2,0. Тоя 1,6 пазарът си го е оценил, че не е много стока. Хората ги карат, но който може да сравни, казва че като тяга са като 1,9PD - 105. Имат проблеми с дюзи и софтуер... Не са и кой знае колко по-икономични от 2,0, особено на извънградско, а там е добре да има и запас от тяга...
Отделно, Шкодата може да е по-бюджетния Фолксваген, някои материали стоят по-евтино, но пък си вършат работата по-дълго и се захабяват по-бавно. Има всичко необходимо, без разни модерни екстри при Фолксваген, за неизправности по които може да се намерят доста теми из форума(примерно електрическа ръчна/паркинг спирачка).
Не е случайно, че философията на Шкода изведе модела Октавия до първите места по продажби в няколко европейски държави, докато Голф си е номер едно само в Германия.
Концепцията проста техника от Голф, с размери и възможности близки до по-горния клас, на сравнително доста достъпна цена, е логичен избор за прагматичните хора.
- D.Topalov
- Мнения: 54
- Регистриран на: Вто 12 юли 2011 15:57
- Автомобил: VW Golf mk4
- Двигател: ALH
- Местоположение: Варна
Re: Избор на семейно комби до 10 000 лв
cecoa1 написа:D.Topalov написа:jordan17772 написа:stefan4o написа:7/100 бензин със 100-120 км/ч скандално нисък разход ли е?
Голф 1.6 100 коня, натоварен с 4 човека гори толкова. Човека иска да мине от безпроблемна голф 4 на нещо по-голямо и пак безпроблемно.
Точно това искам да направя, и търся най-малкия таралеж.... но багажника трябва да над 500 литра, защото в по-малко не се събира вече всичко а голф е далеч от това.
1.6 тди двигателя не намерих почти нищо за него. Той как е спрямо пукащи се глави, проблемни дюзи, шестостен на маслена помпа и т.н ? Става въпрос за този поставян в Passat B6 и Octavia след 2010 г. Не съм състезател, по магистрала залепял 130 на темпомат и принципно резки изпреварвания не ме влекат, още повече вече и с +1. Най-вече за в Октавия след 2010 ме интересува предвид останалите проблеми на Passat и това че е по-тежък.
500л багажник имаш и в Голф 5/6 комби. Октавия е с 80-100л отгоре(колкото и Пасат B6), като окачване и мотори са същите. Всички на базата на Голф, нямат проблем с маслената помпа. Ако трябва още по-голям багажник, на същата база е и Туран. Отделно над него има Шаран, който пък е хептен стара и изпитана школа в задвижването, въпреки че се прави до 2010г. Да, все пак последните са по-скоро ванове, та ако се държи на комбито, най-добре Октавия.
Мотори има при тях и помпа-дюза 2,0-140к.с със старата глава с 8 клапана, а и оцелелите до сега 16 клапанови, би трябвало да са читави(Аз все пак бих търсил BMM, моторът с 8 клапана).
По-добре е комън рейл, но само 2,0. Тоя 1,6 пазарът си го е оценил, че не е много стока. Хората ги карат, но който може да сравни, казва че като тяга са като 1,9PD - 105. Имат проблеми с дюзи и софтуер... Не са и кой знае колко по-икономични от 2,0, особено на извънградско, а там е добре да има и запас от тяга...
Отделно, Шкодата може да е по-бюджетния Фолксваген, някои материали стоят по-евтино, но пък си вършат работата по-дълго и се захабяват по-бавно. Има всичко необходимо, без разни модерни екстри при Фолксваген, за неизправности по които може да се намерят доста теми из форума(примерно електрическа ръчна/паркинг спирачка).
Не е случайно, че философията на Шкода изведе модела Октавия до първите места по продажби в няколко европейски държави, докато Голф си е номер едно само в Германия.
Концепцията проста техника от Голф, с размери и възможности близки до по-горния клас, на сравнително доста достъпна цена, е логичен избор за прагматичните хора.
Да, определено в момента съм се насочил към Октавия 2010-2013 2.0 тди. CR двикателите при нея имат ли проблем с глави,дюзи, маслена помпа или вече този проблем е решен? Доста разнозначни мнения намирам и в двата форума.
-
- VW експерт
- Мнения: 2004
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Избор на семейно комби до 10 000 лв
Не знам какви са тия разнообразни мнения, но маслена помпа при Октавия никога не е била проблем, както и при Голф, Туран, и Сеатите на базата на Голф.
Глава при комън рейл не съм чул да е проблем, дюзи също.
Помпа-дюзата с осем клапана също си е ОК, имаш най-много ремонт на разпределителен вал в повече, което са едни 600-700лв. Но това далеч не винаги е необходимо.
Глава при комън рейл не съм чул да е проблем, дюзи също.
Помпа-дюзата с осем клапана също си е ОК, имаш най-много ремонт на разпределителен вал в повече, което са едни 600-700лв. Но това далеч не винаги е необходимо.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 51 госта