Голф 3 1.8 ААМ Пука от гърнето
- Барон Мюнхаузен
- Мнения: 156
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 18:17
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ADB
- Местоположение: Svishtov
Re: Голф 3 1.8 ААМ Пука от гърнето
Колега, я дай малко повече информация за кабелите?? Каква марка са? Колата как пали на студен двигател и на загрял? Ако можеш направи една снимка на блока,където са свещите.
Re: Голф 3 1.8 ААМ Пука от гърнето
Кабелите принципно не знам каква марка са закупих ги от градския магазин за аточасти а свещите,капачка,палец , от auto power
Re: Голф 3 1.8 ААМ Пука от гърнето
Не мога да кача клипа някой ако може да му го изпратя по вайбър WhatsApp и други..
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 14 юни 2015 9:38
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: ABD 1994g
- Местоположение: Sofiq
Re: Голф 3 1.8 ААМ Пука от гърнето
Свещите са същите ментета ,които закупих от АУТО ХИТ преди 2г исках да сменя старите свещи които са на над 100 000км по колата нямаше проблеми.
Виж дали са почернели?
Виж дали са почернели?
- Барон Мюнхаузен
- Мнения: 156
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 18:17
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ADB
- Местоположение: Svishtov
Re: Голф 3 1.8 ААМ Пука от гърнето
Вземи една свещ от старите и викай някой да пали колата , и почвай да пробваш кабел по кабел дали има искра.Ако на всичките кабели имаш искра......ясна работата.
****Внимавай да не се утрифазиш , докато пробваш.****
Аз имах същия проблем,но при мен се беше счупила едната букса на дистрибуторната капачка и не даваше контакт. Нямаше искра на едната свещ. Смених палеца ,капачката и кабелите и всичко се оправи.
****Внимавай да не се утрифазиш , докато пробваш.****
Аз имах същия проблем,но при мен се беше счупила едната букса на дистрибуторната капачка и не даваше контакт. Нямаше искра на едната свещ. Смених палеца ,капачката и кабелите и всичко се оправи.
Re: Голф 3 1.8 ААМ Пука от гърнето
Ще пробвам с старите NGK смених ги поради причината че така закупих колата с тях и палеше трудно на студен мотор
Re: RE: Re: Голф 3 1.8 ААМ Пука от гърнето
Барон Мюнхаузен написа:Вземи една свещ от старите и викай някой да пали колата , и почвай да пробваш кабел по кабел дали има искра.Ако на всичките кабели имаш искра......ясна работата.
****Внимавай да не се утрифазиш , докато пробваш.****
Как точно, че и аз трябва да проверя? Да не вземе някой наистина да се "утрифази"
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пет 01 апр 2016 14:04
- Автомобил: Сеат Толедо 2 - 1999 год
- Двигател: AKL
Re: Голф 3 1.8 ААМ Пука от гърнето
От свещи и бобини не глъхне при подаване на газ. От тях прекъсва, работи на два и три цилиндъра или гасне. От ТПС играе обороти на място.
Нещо друго е проблемно при колегата. Нека отиде на диагностика.
Нещо друго е проблемно при колегата. Нека отиде на диагностика.
- Барон Мюнхаузен
- Мнения: 156
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 18:17
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ADB
- Местоположение: Svishtov
Re: Голф 3 1.8 ААМ Пука от гърнето
Да ме се утрифази - в смисъл да го тресне искра от свеща, че хич не е приятно.
Re: RE: Re: Голф 3 1.8 ААМ Пука от гърнето
Е той точно това е написал, че на място от ауспуха се чува - пуф, пуф , пуф едно след друго. Не е споменавал ,че глъхне. За това и си мисля , че е ток. Според мен трябва да се проверят свещи , центровка на делкото и дали не е разменен някой кабел ,например 2 с 3 цилиндър и 1 с 4-ти. Ако свали свещите по цвета им ще се ориентира кой цилиндър прави мизерии. Тук е обяснено добре . https://caralyze.bg/articles/byrza-diag ... te-sveshtibilbotorbins написа:От свещи и бобини не глъхне при подаване на газ. От тях прекъсва, работи на два и три цилиндъра или гасне. От ТПС играе обороти на място.
Нещо друго е проблемно при колегата. Нека отиде на диагностика.
- stefan4o
- Мнения: 19314
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 1.8 ААМ Пука от гърнето
Това пукане в гърнето може да е от центровка на запалването. Ако някой не му се вярва - да си врътне делкото в някоя посока и да отиде отзад на ауспуха.
Re: Голф 3 1.8 ААМ Пука от гърнето
Здравейте на всички на първо място искам да благодаря на всички озовали се на моя проблем днес смених свеща на втори цилиндър запалих коката и всичко заспа спря да пруфти от ауспуха и тн но както си работеше започна да работи на 3 цилиндъра викам си какво става сложих друга свещ на 2ри цилиндър явно тази която съм сложил си е изпяла песента и хоп всичко се оправи но ми направи впечатление че менеше малко обороти след като я запалих първия път както правеше преди в студовете с стария тпс .. Този го настройх да работи на 0.19в и пистите и четците са в перфектно здраве а ми направи впечетление че преди да го размърдам беше на 0.16в и глъхнеше но леко се понякога глъхне понякога не някой знае ли дали трябва след настройката да се закача на ваг ком?
Re: Голф 3 1.8 ААМ Пука от гърнето
Защо не пробваш на запален двигател да го местиш по малко тпс-а , като след всяко бутване подаваш рязко газ и да видиш дали ще спре да заглъхва. Буташ малко на ляво например , подаваш газ ама рязко ( така най - си проличава заглъхването ) после бутваш още малко и пак пробваш и така докато започне да мени оборотите( тогава вече му идва прекалено). Ако няма ефект пробваш на другата страна. Но първо си бележи първоначалната позиция , за да можеш евентуално да го върнеш в старото положение.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта