Допустим луфт в турбото
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Допустим луфт в турбото
Някой може ли да каже колко е допустими луфт в турбокомпресор-а, понеже го разглобих и оста ми се струва че бая клипа?
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Допустим луфт в турбото
Аксиален- недопустим!
Радиален - лек. Начин на елементарна проверка: повдигаш леко вала ( гайката на перката ) последователно нагоре/надолу/встрани и завърташ , "подпре" ли перката в охлюва, дори и едва , едва , спираш с карането и ремонт .
Радиален - лек. Начин на елементарна проверка: повдигаш леко вала ( гайката на перката ) последователно нагоре/надолу/встрани и завърташ , "подпре" ли перката в охлюва, дори и едва , едва , спираш с карането и ремонт .
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Допустим луфт в турбото
Причината за ремонта е че изкарва син пушек и мерише на масло. Турбото е свалено и разглобено, компресорната перка е наядене. Мисля да го напълна с масло и да го оставя да престои да погледна дали ще омаслява към перките
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7912
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Допустим луфт в турбото
Зя ново втора употреба си
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Допустим луфт в турбото
Втора употреба си имам, нова средна част взимам на мелет и заспива
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Допустим луфт в турбото
Днес премерих луфта с магнитната стойка с индикаторен часовник, луфта е точно половин милиметър(пет десети) радиално, аксиално е 7-8 стотни.
Премерих индюсера на перката е 36,4 студения охлюв е 37 и се вижда как леко светлее където е минавал индюсера покрай охлюва, та вероятно при големи обороти е за качила леко. Средната част е леш, това е ясно вече, поне геометрията е перфектна, чугуна няма спукано
Сега се чудя дали да си взема само средна част мелет или да го правя хибрид понеже имам охлюв от гт2052в(2.5 тди) с диска. Не съм много привърженик на хибридите, но мога да изтискам още 10 кончета, ще го обмислям...
Премерих индюсера на перката е 36,4 студения охлюв е 37 и се вижда как леко светлее където е минавал индюсера покрай охлюва, та вероятно при големи обороти е за качила леко. Средната част е леш, това е ясно вече, поне геометрията е перфектна, чугуна няма спукано
Сега се чудя дали да си взема само средна част мелет или да го правя хибрид понеже имам охлюв от гт2052в(2.5 тди) с диска. Не съм много привърженик на хибридите, но мога да изтискам още 10 кончета, ще го обмислям...
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Допустим луфт в турбото

Е сега вече ще я Прая самолет


Има една лека деруга отвътре, не знам дали ще му пречи
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Допустим луфт в турбото
Мисля,си ,че искаш да си счупиш колата.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Допустим луфт в турбото
Махни че ми се въртят едни пъклени планове, да набия геометрия и ротор от ГТБ1756вк в чугуна на вб-то, само да сложа студения охлюв от гтб-то, ама ми трябва някоя счупена такава за да направя някои замервания, дали ще позволи да разтържа толкова чугуна за да вкарам геометрия от гтб. Имам приятел от Троян който съм сто процента сигурен че ще има това което ми трябва, ама с тия блокади не може да се пътува... Ще стане малко вълк в овча кожа



-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Допустим луфт в турбото
Днес остана малко време и проверих турбото като преди това му бях капнал масълце. Топлинната шайба беше омазана и беше потекло към перката. Не вярвам да е нормално... Разглобих го и оста беше посиняла
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Допустим луфт в турбото
Тая кола почва много жестоко да ме нервира, днес проверих и изпускателния клапан на 4-ти цилиндър беше протекъл. Предполагам че само с гумички ще мине, но има ръб в главата на помпа дюзите, а една глава втора ръка не можах да вида да е без ръб. Гледам ги нови глави в аутодок по 1200 лева, колко са читави само те си знаят. Дали може някъде по тънкана да се намери?
Има и друг вариант да я въртя на УСП под градус и да и разтъргвам леглата и да набивам втулки, но няма гаранция дали ще стане успешен ремонта. Има 5 осна машина на която ще стане перфектно но говорих с човека и ми каза че лови до 300мм детайли, за повече няма ход
Има и друг вариант да я въртя на УСП под градус и да и разтъргвам леглата и да набивам втулки, но няма гаранция дали ще стане успешен ремонта. Има 5 осна машина на която ще стане перфектно но говорих с човека и ми каза че лови до 300мм детайли, за повече няма ход
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Допустим луфт в турбото
Гола тиква на АМЦ е някъде там +- . Доколкото знам те са хубавите в този ценови диапазон.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Допустим луфт в турбото
Няма да се занимавам сега гледах две глави и двете с ръб.
Ще сменям гумичките на клапаните на място, само ще изважда вала ама ми трябва някаква скоба, ще прекарам буталото на 1 цилиндър в ГМТ и ще сменя на първи и 4-ти, после на втори и трети
Ще сменям гумичките на клапаните на място, само ще изважда вала ама ми трябва някаква скоба, ще прекарам буталото на 1 цилиндър в ГМТ и ще сменя на първи и 4-ти, после на втори и трети
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Допустим луфт в турбото
Да, без скоба не почвай, натиска на пружините е много голям и всякакви други варианти са неприемливи. Ще се разхвърчат чаркове . На смъкната глава и баба знае, на настолна бормашина ги вадя без зор , ама на място-само подходяща скоба .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: anger и 59 госта