Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат

Мнениеот radotom » Пон 13 апр 2020 20:45


То и аз за това споменах скапана вътрешна част на маркуча.
Помня zfa ми разправяше за един климатичен маркуч, високо налягане:
Колата с челен.
Всичко се изпънало, радиатори, кондензатори, всичко се сменило с ново - ще пълнят климатик. :mhihi
Пълнят те, проверяват за течове - всичко точно.
Бастър копче - климатика на 6!
Кефффффф...
След 5мин климатика умира, почва да духа топло.
Аааа... скапан дехидратор!
Сменят дехидратора, пак пълнят - 5-минутка и до там!
:eek
цяла седмица се борили, докато разберат, че маркучите са с тефлонови вложки и от удара маркуча се е нацепил вътре.
Сваляш, продухваш - всичко минава.
Пускаш му 16-17 бара - парчетата тефлон вътре се запретнат и нанайси проходимост! :mhihi




Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13380
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 13 апр 2020 20:48


Преди години имаше тема за Пасат В5. С абсолютно същия проблем. И там маркуча беше проблемен.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат

Мнениеот Bai Sando » Пон 13 апр 2020 21:13


Така...понеже колата стои на село,а там съм захванал един ремонт.Бутам,къртя и т.н.та не съм сигурен дали тая седмица ще остане някой ден.Но ако остане време ще пробвам пак на трупчето без да откачам маркуча да върна буталото.Ако пак не иска да помръдне ще пробвам с отвит щуцер за обезвъздушаване.Ако се прибере без проблем,явно проблема е в маркуча или отива на горе към помпата.Маркучите ги купувах иначе нови от Косер.Даже бяха някаква марка,не измислени,но аз вяра нямам на нищо вече.Та ще пробвам да им сменя местата,като преди това ще надуя с уста да видя дали минава лесно въздуха.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13380
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 13 апр 2020 21:41


В обратна посока


Потребителски аватар
Ник никишето
Мнения: 759
Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
Автомобил: Golf G60
Двигател: Pg 1990
Местоположение: СОФИЯ

Re: Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат

Мнениеот Ник никишето » Пон 13 апр 2020 23:38


Вчера купих маркучи 12лв броя сменяй ги директно времето дето си играеш и течност дето хвърляш са повече от 12 лв


Потребителски аватар
slavi3331
Мнения: 421
Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
Автомобил: голф 3
Двигател: 1600
Местоположение: Сф

Re: Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат

Мнениеот slavi3331 » Вто 14 апр 2020 20:36


Колега случайно като си сглобявал апарата намаза ли буталцето с медна грес?Лятото сменях от 239 към 256 и този момент го бях пропуснал и ми задържаха отпред.
Разглабях апаратите,намазах О-пръстена отвътре,буталото и сглобих.От тогава няма проблеми,даже и апаратите на 239ките апаратите ги бях събирал намазани и нямах проблеми доста време.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат

Мнениеот stefan4o » Вто 14 апр 2020 20:57


Аз не съм ги мазал, а също правих ъпгрейд. Работят отлично.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат

Мнениеот muns61 » Вто 14 апр 2020 21:04


slavi3331 написа:Колега случайно като си сглобявал апарата намаза ли буталцето с медна грес?Лятото сменях от 239 към 256 и този момент го бях пропуснал и ми задържаха отпред.
Разглабях апаратите,намазах О-пръстена отвътре,буталото и сглобих.От тогава няма проблеми,даже и апаратите на 239ките апаратите ги бях събирал намазани и нямах проблеми доста време.

Там не се маже с нищо.


Потребителски аватар
Ник никишето
Мнения: 759
Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
Автомобил: Golf G60
Двигател: Pg 1990
Местоположение: СОФИЯ

Re: Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат

Мнениеот Ник никишето » Вто 14 апр 2020 21:07


В кита ми за задните апарати който сложих преди дни имаше червена смаска . А грес на апарат нещо не съм сигурен че Ок . На аудито на любимата ми така бяха събрали апарата с прегънали оринг :banghead смени си маркучите ако пак задържа отвори апарата


Потребителски аватар
slavi3331
Мнения: 421
Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
Автомобил: голф 3
Двигател: 1600
Местоположение: Сф

Re: Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат

Мнениеот slavi3331 » Вто 14 апр 2020 21:08


muns61 написа:
slavi3331 написа:Колега случайно като си сглобявал апарата намаза ли буталцето с медна грес?Лятото сменях от 239 към 256 и този момент го бях пропуснал и ми задържаха отпред.
Разглабях апаратите,намазах О-пръстена отвътре,буталото и сглобих.От тогава няма проблеми,даже и апаратите на 239ките апаратите ги бях събирал намазани и нямах проблеми доста време.

Там не се маже с нищо.

Защо?Не се заяждам,за да знам.
Тази грешка дори съм я виждал и в мрежата.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат

Мнениеот stefan4o » Вто 14 апр 2020 21:14


В мрежата доста глупости може да видиш. Важното е да отсяваш плявата.


Потребителски аватар
Ник никишето
Мнения: 759
Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
Автомобил: Golf G60
Двигател: Pg 1990
Местоположение: СОФИЯ

Re: Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат

Мнениеот Ник никишето » Вто 14 апр 2020 21:17


Мой приятел си намаза водачите с медна грес ефекта е запичане затова не се слага грес температурата ебава


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат

Мнениеот Bai Sando » Вто 14 апр 2020 22:14


И на 4-те апарата съм мазал грес във водачите само.Даже като ги отварях за освежаване си имаха стара грес.
По буталото не знам да се маже с каквото и да било :gruebel
Иначе няма корозия,съмнява ме че маркуча прави номера,макар и да е нов.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13380
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат

Мнениеот Zdravko Zankov » Вто 14 апр 2020 22:26


Ник никишето написа:Мой приятел си намаза водачите с медна грес ефекта е запичане затова не се слага грес температурата ебава

Не думай.
Втори сезон само ги гледам,как мазно движат.


rld
Мнения: 612
Регистриран на: Нед 01 мар 2015 20:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат

Мнениеот rld » Вто 14 апр 2020 22:31


В ремонтните комплекти има грес. Последно слага ли се на буталото и ако не - къде се използва? Изображение



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта