От всичко гумено по окачването, не бях подменил само тампони на заден мост, е преди известно време и това се случи. Нямам мн кадри, ама тя и тая процедура от доста време насам не е актуална, така че не е важно.

Гумата и средната част извадих с дрелка и свредло, после цепнах тампона по дължина с ножовката и от там диво, селско хамалене с големия чук. Новите ги вкарах с шпилка, като си направих една подложка(заден макферсон от пасат Б5

), изпилих го с ъглошлайфа точно по формата на тампона за моста, малко медна смазка и влязаха без да се дърпат изобщо... Най-голямата радост беше, че спирачните тръбички се развиха и след това завиха, без никакъв проблем.




Вече съм с по-широкия всмукателен колектор за този мотор 50мм. При монтирането му, използвах момента да подменя О-ринговете на дюзите и пластмасовите им втулки, както и о-ринга на болта за празния ход. Изчистих колектора, поосвежих планките, които го държат + нови гарнитури. Разлика с малкия колектор има и то доста в диапазона 90-150км/ч.










От много даване на газ, съм строшил една от възвратните пружини на дросела

Един ден както си гледам под капака, реших да форсирам лекичко с ръка от дросела и гледам жилото не се връща докрай. Нямам идея кога е станало, понеже колата си работеше нормално, добре че всмукателя дойде с дросел, че го ползвах за донор
Та това е за сега, обмислям да се разходя до Узана, дет са вика, дано да не мине котка път





