1986 Vw Golf GTI 16V KR
-
- Low rider
- Мнения: 5549
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: 1986 Vw Golf II KR
Супер среща.Всички на снимките изглеждат доста яко
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: 1986 Vw Golf II KR
Срещичката ви е била супер.Те повече от фетса В нашия град съм само аз и може би още 1-2 двойки от околията.
Но хич не ми дреме,даже обратното.
Но хич не ми дреме,даже обратното.
- kazakstaneca
- Мнения: 181
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1986 Vw Golf II KR
Откъм снимки го докарваме. Sando изпъни голфа до Варна, колко път е.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: 1986 Vw Golf II KR
Замислил съм му едно море тая година,че даже и да спя в него...все ми е тая Ама да видим кога ще е.
- kazakstaneca
- Мнения: 181
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1986 Vw Golf II KR
Еее, грехота ше е, ако не изпием някоя друга бира.
- iliankocov
- Мнения: 1363
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: 1986 Vw Golf II KR
Изглежда страхотно!
Ако решиш, че имаш нужда от оригинално МК2 капаче за касетофон, мога да потърся из нас :)
Ако решиш, че имаш нужда от оригинално МК2 капаче за касетофон, мога да потърся из нас :)
- kazakstaneca
- Мнения: 181
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1986 Vw Golf II KR
Благодаря!
Не съм се замислял за този капак. Не е лоша идея, стига да не е ценен, колекционерски, трудно намиращ се и с трицифрена сума, щото аман от такива чаркаляци.
Не съм се замислял за този капак. Не е лоша идея, стига да не е ценен, колекционерски, трудно намиращ се и с трицифрена сума, щото аман от такива чаркаляци.
- iliankocov
- Мнения: 1363
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: 1986 Vw Golf II KR
kazakstaneca написа:Благодаря!
Не съм се замислял за този капак. Не е лоша идея, стига да не е ценен, колекционерски, трудно намиращ се и с трицифрена сума, щото аман от такива чаркаляци.
Достатъчно ценен и трудно намиращ се е, но ще ти го подаря
- kazakstaneca
- Мнения: 181
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1986 Vw Golf II KR
От всичко гумено по окачването, не бях подменил само тампони на заден мост, е преди известно време и това се случи. Нямам мн кадри, ама тя и тая процедура от доста време насам не е актуална, така че не е важно. Гумата и средната част извадих с дрелка и свредло, после цепнах тампона по дължина с ножовката и от там диво, селско хамалене с големия чук. Новите ги вкарах с шпилка, като си направих една подложка(заден макферсон от пасат Б5 ), изпилих го с ъглошлайфа точно по формата на тампона за моста, малко медна смазка и влязаха без да се дърпат изобщо... Най-голямата радост беше, че спирачните тръбички се развиха и след това завиха, без никакъв проблем.
Вече съм с по-широкия всмукателен колектор за този мотор 50мм. При монтирането му, използвах момента да подменя О-ринговете на дюзите и пластмасовите им втулки, както и о-ринга на болта за празния ход. Изчистих колектора, поосвежих планките, които го държат + нови гарнитури. Разлика с малкия колектор има и то доста в диапазона 90-150км/ч.
От много даване на газ, съм строшил една от възвратните пружини на дросела Един ден както си гледам под капака, реших да форсирам лекичко с ръка от дросела и гледам жилото не се връща докрай. Нямам идея кога е станало, понеже колата си работеше нормално, добре че всмукателя дойде с дросел, че го ползвах за донор
Та това е за сега, обмислям да се разходя до Узана, дет са вика, дано да не мине котка път
Вече съм с по-широкия всмукателен колектор за този мотор 50мм. При монтирането му, използвах момента да подменя О-ринговете на дюзите и пластмасовите им втулки, както и о-ринга на болта за празния ход. Изчистих колектора, поосвежих планките, които го държат + нови гарнитури. Разлика с малкия колектор има и то доста в диапазона 90-150км/ч.
От много даване на газ, съм строшил една от възвратните пружини на дросела Един ден както си гледам под капака, реших да форсирам лекичко с ръка от дросела и гледам жилото не се връща докрай. Нямам идея кога е станало, понеже колата си работеше нормално, добре че всмукателя дойде с дросел, че го ползвах за донор
Та това е за сега, обмислям да се разходя до Узана, дет са вика, дано да не мине котка път
- kazakstaneca
- Мнения: 181
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- iliankocov
- Мнения: 1363
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: 1986 Vw Golf GTI 16V KR
Така и не успях да я видя тая кола на Узана :(
- kazakstaneca
- Мнения: 181
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1986 Vw Golf GTI 16V KR
Съботата бях там, последната снимка е от неделя. Не съм се крил като цяло.
- kazakstaneca
- Мнения: 181
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1986 Vw Golf GTI 16V KR
КолЯнги, имате ли представа, дали това е правилния начин, по който седи жилото на съединителя???
Рових там, за да си подменя вакуумните свръзки и не знам дали не го разбутах...
Това е мястото(стената) където влиза при педалите, жилото е обикновено.
Рових там, за да си подменя вакуумните свръзки и не знам дали не го разбутах...
Това е мястото(стената) където влиза при педалите, жилото е обикновено.
- kazakstaneca
- Мнения: 181
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1986 Vw Golf GTI 16V KR
Почна да се затопля, голфа взе да го сърби педала
Като цяло нищо кой знае колко интересно, смених маслото, филтри, свещи, термостат... Подмених и някои джунджории.
Вътрешната дясна лайсна на прага беше строшена още като купих колата, сега вече си намерих 2 напълно здрави. Купих оргенален двойков капак за кухината oт радидиото в таблото. Бях разцепил клаксона на две части... ...от блъскане, защото в държавицата ни има само съвестни и коректни водачи на моторни превозни средства... Намерих друг, прехвърлих само герба на Волфсбург. Подмених и де що има маркуч по вакумите, не знам до сега къде блях, че не ги смених, изглеждат доста зле.
Големите ми фарове почерняха, или по-точно онея пластинки точно пред крушката. Купих колата с вързани някви релета ала бала, с които късите ми светят постоянно(на контакт), изключват само когато работи стартера. Доста удобна екстра, ако може така да се нарече, светят само предните два фара, нищо друго. Та, не знам дали е от постоянната работа, но покритието на пластинките се изпече, добре че си пазех фаровете от предния голф. Наредиха се няколко тройки на таблото и успях да ги хвана
785D2C46-0438-4E96-9AF0-5B0EDE522546
E5EF7F77-AFB6-4638-872F-24F90CF61CC9
69A602AE-BBFC-4831-B61F-2E0EE175D719
DA9C6384-108A-4B0A-83B0-373DE5EF1C01
E859BDEA-32B6-4C21-8A24-BDADBA37BCD6
7338D86F-B7BE-4146-8981-57B572F26262
D8424214-1BC4-452B-AE00-37B2B5B23C9E
23D93147-B1A1-4C5C-AC2E-0EB54A2586E8
24AAFC06-4EBA-4619-89AA-684F629B301A
Като цяло нищо кой знае колко интересно, смених маслото, филтри, свещи, термостат... Подмених и някои джунджории.
Вътрешната дясна лайсна на прага беше строшена още като купих колата, сега вече си намерих 2 напълно здрави. Купих оргенален двойков капак за кухината oт радидиото в таблото. Бях разцепил клаксона на две части... ...от блъскане, защото в държавицата ни има само съвестни и коректни водачи на моторни превозни средства... Намерих друг, прехвърлих само герба на Волфсбург. Подмених и де що има маркуч по вакумите, не знам до сега къде блях, че не ги смених, изглеждат доста зле.
Големите ми фарове почерняха, или по-точно онея пластинки точно пред крушката. Купих колата с вързани някви релета ала бала, с които късите ми светят постоянно(на контакт), изключват само когато работи стартера. Доста удобна екстра, ако може така да се нарече, светят само предните два фара, нищо друго. Та, не знам дали е от постоянната работа, но покритието на пластинките се изпече, добре че си пазех фаровете от предния голф. Наредиха се няколко тройки на таблото и успях да ги хвана
785D2C46-0438-4E96-9AF0-5B0EDE522546
E5EF7F77-AFB6-4638-872F-24F90CF61CC9
69A602AE-BBFC-4831-B61F-2E0EE175D719
DA9C6384-108A-4B0A-83B0-373DE5EF1C01
E859BDEA-32B6-4C21-8A24-BDADBA37BCD6
7338D86F-B7BE-4146-8981-57B572F26262
D8424214-1BC4-452B-AE00-37B2B5B23C9E
23D93147-B1A1-4C5C-AC2E-0EB54A2586E8
24AAFC06-4EBA-4619-89AA-684F629B301A
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта