Няма коустинг, постоянно в комфортен режим. Даже не съм се и влачил, когато няма никой пред мен, темпомата на 100-120, спрямо пътя. "Магистрала" Хемус честно казано никак не ме предразполага за повече от това, то е едно блъскане, едно мятане, подскачане...
ПС: Така съм си карал и ГТИ-а по този маршрут, под 6/100 не е слизал. А е по-мощен мотор, 250кг по-лека кола и ръчка. Изненада ме този разход, не го бях поглеждал как се движи, докато не стигнах.
VW Arteon R-Line 2020
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
- ssssl
- Мнения: 924
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: VW Arteon R-Line 2020
Ремап предвиждаш ли? До 230-40 кончета си е сейфти и едва ли ще доведе до промяна на разхода.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: VW Arteon R-Line 2020
Темата за ремапа е интересна тук. Stage 1 за точно този мотор, са извадили само едни шведи BSR, там дават резултати 198кс сток -> 282кс след. Има няколко фирми с power box, който дава към 245кс, но такова не бих сложил. Ще видя когато Revo извадят готов stage 1 за какво иде реч и ще го мисля.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9887
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Arteon R-Line 2020
А защо точно Revo?
Интересно ми е, защото специално за DSG не четох добри отзиви за тях, а и за двигателен тунинг се намират негативни мнения. Доста тунинг ентусиасти минават към TVS, а те имат и различни опции за теб - стейдж 1 най-безобидно си на 230к.с. и 380нм.
Стейдж 2 си пак без доработки и 280к.с. и 455нм.
Стейдж 2+ вече е за леки доработки по вход и изход, но май не си струва за 300к.с. и още 25нм.
п.с. явно за някои стейдж 1 е доста агресивен
Интересно ми е, защото специално за DSG не четох добри отзиви за тях, а и за двигателен тунинг се намират негативни мнения. Доста тунинг ентусиасти минават към TVS, а те имат и различни опции за теб - стейдж 1 най-безобидно си на 230к.с. и 380нм.
Стейдж 2 си пак без доработки и 280к.с. и 455нм.
Стейдж 2+ вече е за леки доработки по вход и изход, но май не си струва за 300к.с. и още 25нм.
п.с. явно за някои стейдж 1 е доста агресивен
- Petrolhead
- Мнения: 2126
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Arteon R-Line 2020
group® написа:А защо точно Revo?
Интересно ми е, защото специално за DSG не четох добри отзиви за тях, а и за двигателен тунинг се намират негативни мнения. Доста тунинг ентусиасти минават към TVS, а те имат и различни опции за теб - стейдж 1 най-безобидно си на 230к.с. и 380нм.
Стейдж 2 си пак без доработки и 280к.с. и 455нм.
Стейдж 2+ вече е за леки доработки по вход и изход, но май не си струва за 300к.с. и още 25нм.
п.с. явно за някои стейдж 1 е доста агресивен
можеш ли да споделиш лошите отзиви за Revo?
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1259
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: VW Arteon R-Line 2020
Честито ! Със здраве да си я караш!
На предно ли е артеона? XDS диференциал има ли?
На предно ли е артеона? XDS диференциал има ли?
- samo_pechka
- Мнения: 8449
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: VW Arteon R-Line 2020
Честито и от мен!
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: VW Arteon R-Line 2020
netizen написа:Честито ! Със здраве да си я караш!
На предно ли е артеона? XDS диференциал има ли?
Мерси колеги. Преднячка е. XDS e софтуерна измислица, която симулира заключващ диф чрез спирачките. GTI-a ми беше с такова, при цялото му мъжко каране и размятане, веднъж не ми е помогнало. Съответно не го поръчах за Артеона. Цената му от 300лв също иде да покаже, че е ала бала.
group® написа:А защо точно Revo?
Интересно ми е, защото специално за DSG не четох добри отзиви за тях, а и за двигателен тунинг се намират негативни мнения. Доста тунинг ентусиасти минават към TVS, а те имат и различни опции за теб - стейдж 1 най-безобидно си на 230к.с. и 380нм.
Стейдж 2 си пак без доработки и 280к.с. и 455нм.
Стейдж 2+ вече е за леки доработки по вход и изход, но май не си струва за 300к.с. и още 25нм.
п.с. явно за някои стейдж 1 е доста агресивен
Заради Д-брос основно. Но не знаех за тези другите, сега ще ги прегледам.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9887
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Arteon R-Line 2020
Без да съм сигурен, XDS май може да се активира софтуерно на всяка кола. Май имаше и някакви степени.
Petrolhead - май в австралийски форуми четох коментарите (не помня вече и не пазя линкове). Лаг в DSGто, проблеми с настройката на ECU (коли с доработки) и преминаване към TVS. Трябва да отбележа, че основно за DSG съм се интересувал (стейдж 1 на двигател не би трябвало да е поле с гафове за никоя фирма). Към TVS ме влече основно заради всичко, което правят с DSGта - ремонти, ъпгрейди. Чуват ги явно.
Не казвам и не мисля, че Рево не стават, особено за кола без доработки. Просто ми стана интересно, защо Веско точно тях чака. (а и тоя двигател май е от 2016. Би трябвало да имат вече )
Petrolhead - май в австралийски форуми четох коментарите (не помня вече и не пазя линкове). Лаг в DSGто, проблеми с настройката на ECU (коли с доработки) и преминаване към TVS. Трябва да отбележа, че основно за DSG съм се интересувал (стейдж 1 на двигател не би трябвало да е поле с гафове за никоя фирма). Към TVS ме влече основно заради всичко, което правят с DSGта - ремонти, ъпгрейди. Чуват ги явно.
Не казвам и не мисля, че Рево не стават, особено за кола без доработки. Просто ми стана интересно, защо Веско точно тях чака. (а и тоя двигател май е от 2016. Би трябвало да имат вече )
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Нед 03 окт 2010 21:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kassel, Германия
Re: VW Arteon R-Line 2020
Arteon-ът е един път, колега. По темата за разхода - скоростите на DSG-то по-дълги ли са от тези на GTI-то ? Предимно 7ма на Артеона срещу 6та на Голфа, това може да допринася доста за този разход. Също така моторът в Артеона е EA888 Gen. 3B и работи по цикъла на Будак, подобен на цикъла на Милър, който води до икономия на гориво.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: VW Arteon R-Line 2020
Всичко това е така, DSG-то държи по-ниски обороти и мотора има разлика в принципа на работа.
Това е, че 2.0тси 190кс, не е един мотор... преди и след OPF/GPF са с 2 различни кода. Най-малкото с OPF има и някакъв мапинг за поддръжка на филтъра. И като гледам и TVS не са достатъчно конкретни, бих предположил, че имат за по-"стария". Виждам, че и дилъра им в БГ специализира в DSG... нека мине време, да си направят R&D-то
group® написа:Без да съм сигурен, XDS май може да се активира софтуерно на всяка кола. Май имаше и някакви степени.
Petrolhead - май в австралийски форуми четох коментарите (не помня вече и не пазя линкове). Лаг в DSGто, проблеми с настройката на ECU (коли с доработки) и преминаване към TVS. Трябва да отбележа, че основно за DSG съм се интересувал (стейдж 1 на двигател не би трябвало да е поле с гафове за никоя фирма). Към TVS ме влече основно заради всичко, което правят с DSGта - ремонти, ъпгрейди. Чуват ги явно.
Не казвам и не мисля, че Рево не стават, особено за кола без доработки. Просто ми стана интересно, защо Веско точно тях чака. (а и тоя двигател май е от 2016. Би трябвало да имат вече )
Това е, че 2.0тси 190кс, не е един мотор... преди и след OPF/GPF са с 2 различни кода. Най-малкото с OPF има и някакъв мапинг за поддръжка на филтъра. И като гледам и TVS не са достатъчно конкретни, бих предположил, че имат за по-"стария". Виждам, че и дилъра им в БГ специализира в DSG... нека мине време, да си направят R&D-то
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Нед 03 окт 2010 21:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kassel, Германия
Re: VW Arteon R-Line 2020
Ако може да попитам какъв среден разход ти дава ? Като чета и по немските форуми, май няма много смисъл от дизел, освен ако не настъпваш яко и караш много.
- samo_pechka
- Мнения: 8449
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: VW Arteon R-Line 2020
hooligan_sk написа:Виждам, че и дилъра им в БГ специализира в DSG..
Кой е техният представител у нас?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: VW Arteon R-Line 2020
big_dane написа:Ако може да попитам какъв среден разход ти дава ? Като чета и по немските форуми, май няма много смисъл от дизел, освен ако не настъпваш яко и караш много.
Трудно да се каже същинския градски разход как е, с "карантината" нямаше трафик и прочее. Но е в рамките на 10/100. Комбинирано ще да е 7-8л/100.
TVS за БГ: https://dsg-doctor.bg/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта