Golf 3 - проблем? на празен ход - претрисане

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Golf 3 - проблем? на празен ход - претрисане

Мнениеот reinhard » Сря 07 мар 2007 14:20


Здравеите,искам да споделя проблем и да помоля за съвет.Значи колата е голф 3 1.8mi.Нещо работи на празен ход на оботроти под 1000 (около 700-800 Някъде)Водих я на диагностика и ми казаха 4е е за смяня на гарнитура,действително антифриза е малко мътен,но колата си работи нормално-не гори масло,мисля че не го смесва с вода и няма проблеми с охлаждането-загрява си до нормална температура и си работи добре.просто някак работи под нормалните и има леки вибрации.Едни ме съветват да сменя гарнитурата и да си шлайфам главата а друг ми казва щом работи добре да не я пипам,та ви моля за съвет и вас.Благодаря предварително
mod edit: vasstop




Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Сря 07 мар 2007 14:42


Нагълта ли се със български въздух вече не е същото.
Щом си работи и хлажда нормално попоглеждай маслото и само карай!


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Golf 3

Мнениеот joker » Сря 07 мар 2007 14:58


reinhard написа:Здравеите,искам да споделя проблем и да помоля за съвет.Значи колата е голф 3 1.8mi.Нещо работи на празен ход на оботроти под 1000 (около 700-800 Някъде)Водих я на диагностика и ми казаха 4е е за смяня на гарнитура,действително антифриза е малко мътен,но колата си работи нормално-не гори масло,мисля че не го смесва с вода и няма проблеми с охлаждането-загрява си до нормална температура и си работи добре.просто някак работи под нормалните и има леки вибрации.Едни ме съветват да сменя гарнитурата и да си шлайфам главата а друг ми казва щом работи добре да не я пипам,та ви моля за съвет и вас.Благодаря предварително

Съгласно техническите характеристики оборотите на този двигател могат да са от 750-1050 и са нерегулируеми!!!!!Задава си ги сам компютъра след съответния анализ на постъпващите данни за температурата на въздуха,водата,ламбда сигнала,TPS-сигнала .......


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Golf 3

Мнениеот kris11 » Чет 08 мар 2007 20:06


reinhard написа:Водих я на диагностика и ми казаха 4е е за смяня на гарнитура,действително антифриза е малко мътен,но колата си работи нормално-не гори масло,


Смени антифриза задължително. Не е скъп. в Метро има туби 5л "Тосол" - руски. По принцип на 3-5 години трябва да се сменя .Този мътният не се знае колко е антифриз / зимата вече мина, но ще дойде следващата и да няма изненади при -10 тина градуса./
Освободи скобата на долният маруч на радиатора и оставяй да тече.
След това наливаш нов.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Чет 08 мар 2007 21:36


Колега, я пак се върни на момента с гарнитурата, защо са казали че трябва да се сменя, обосноваха ли се или просто съпругата иска кабрио за рождения ден :D Хубаво е да се разбере, защото не е шега работа и по някога стават поразии.Чакам отговор :wink:


Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Пет 09 мар 2007 9:07


Здравейте пак.Благодаря за мненията.Та значи антифриза го смених но пак ми е мътен.А в сервиза казаха че двигателя "надувал" и вероятно "надувал" гарнитурата в някой участък,но не смесва вода и масло.Аз гледам че гарнитурата наистина е стара но както казах не губя масло откак съм го сменил не съм доливал 8 000 км.И значи трябвало да се смени гарнитурата и да се прегледа главата (имало съмнения да не е спукана) и да се изшлайфа-съответно челните повърхнини и леглата на клапаните.само че аз си мисля дали ако беше спукана главата нямаше да има по-сериозен проблем с работата на двигателя(ако въобще работи.И направо незнам щото както каза колегата като вземе български въздух не е същото.


Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Пет 09 мар 2007 9:10


Аз забравих да кажа че колата нямя газова уредба.Всъщност ако някои знае белег за спукана глава да каже :wink:питам всичките тези неща защото не останах много убеден от майсторите и диагностиката защото аз имах проблем при палене и ми казаха че е проблем с компютъра но след като цял ден го мериха се оказа че не компютъра а контактна клема :o и така.пък както казах с изключение на това претрисане двигателя си работи нормално и колта си върви много добре,името на сервиза няма да го казвам за сега.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 09 мар 2007 9:46


reinhard написа:Всъщност ако някои знае белег за спукана глава да каже :wink:питам всичките тези неща защото не останах много убеден от майсторите и диагностиката защото аз имах проблем при палене и ми казаха че е проблем с компютъра но след като цял ден го мериха се оказа че не компютъра а контактна клема :o и така.пък както казах с изключение на това претрисане двигателя си работи нормално и колта си върви много добре,името на сервиза няма да го казвам за сега.

Трябва да загрява повече отколкото е нужно, да надува маркучите, да ти се губи вода, да ти се вдига нивото на маслото и съответно да става на боза.....също сутрин да пали трудно, защото има вода в някой от цилиндрите.....Сега се сещам за един прост тест, с който можеш да разбереш, дали в някой от цилиндрите влиза вода.Развиваш свещите, въртиш мотора и гледаш с какъв нагар са челата на буталата.Не трябва да има чисто чело, а всичките да са с еднакъв нагар(това го правиш, при условие, че ти се губи вода и редовно доливаш)


Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Пет 09 мар 2007 10:07


Това за спукана глава ли е?Не прави нищо от това маслото си стои постоянно,вода не доливам.Сутрин пали малко по бавно но от първия път охлаждането работи нормално-загрява да нормалната температура и качва повече само в задръстванията.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 09 мар 2007 10:11


reinhard написа:Това за спукана глава ли е?Не прави нищо от това маслото си стои постоянно,вода не доливам.Сутрин пали малко по бавно но от първия път охлаждането работи нормално-загрява да нормалната температура и качва повече само в задръстванията.

Тогава мисля, че няма място за притесняния :wink:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 09 мар 2007 11:09


reinhard написа:Това за спукана глава ли е?Не прави нищо от това маслото си стои постоянно,вода не доливам.Сутрин пали малко по бавно но от първия път охлаждането работи нормално-загрява да нормалната температура и качва повече само в задръстванията.

Иди на елкон с декодер....да ти проверят електрониката
може да е износен TPS,може да е запушена дюза(между другото изсипи един флакон LIQUE-МOLLY за почистване на дюзи в резервоара и покарай така-само полза ще имаш),може стъпков мотор,може някое от кабелчетата за електрическо допозицониране на дросела да е нагоряло и да дава от време на време на маса(компютъра си мисил,че си натиснал и отпуснал педала за газта и мърда електрически дросела) и т.н и т. н. .......................
:shock Нямаш нищо по механиката-не слушай алчните майстори дето искат да ти гушнат паричките.Как така ще сваляш главата без нищо. :roll:
И между другото няма стара гарнитура,тя не е консуматив който се износва,ако колата не прегрява!
А антифиризът може да помътнява ако на колата е слагана присадка против теч и сега новия антифриз я отмива. :idea:


Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Пет 09 мар 2007 11:22


Ами те провериха електрониката и казаха че нямя проблем.Имаше съмнение само че алармата е вързана към компютъра(като купих колата един приятел я слага незнам дали е така) А този LiQUID от къде мога да го купя,колко струва и има ли някаква специфика при използването


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 09 мар 2007 14:52


reinhard написа:Ами те провериха електрониката и казаха че нямя проблем.Имаше съмнение само че алармата е вързана към компютъра(като купих колата един приятел я слага незнам дали е така) А този LiQUID от къде мога да го купя,колко струва и има ли някаква специфика при използването

Това е почистваща инжекциона течност на фирмата LIQUE-MOLLY-Германия един от най-добрите производители(без фалшификати!)на присадки,масла и почистващи двигателя течности.Има ги на всички големи бензиностанции и автомагазини и струва 8-9 до 10 лв!
А като ти првериха електрониката имаше и т.н. четец на компютъра ти-тоест закачиха ли кабел от букса намираща се на таблото и отиващ в техния компютър?А дали имат ъпдейт на софтуера за разчитане,който ако не си платиш таксата от 1500 лв се самоблокира и ужким разчита пък нищо не чете!
на първо врме хакай присъдката на горивото за почистане на инжекциона.
а сетих се и още нещо -виж ако имаш катализатор и е над 150 000 км-махай го!-слагай резонаторно гърне!


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 09 мар 2007 14:53


reinhard написа:Ами те провериха електрониката и казаха че нямя проблем.Имаше съмнение само че алармата е вързана към компютъра(като купих колата един приятел я слага незнам дали е така) А този LiQUID от къде мога да го купя,колко струва и има ли някаква специфика при използването

Това е почистваща инжекциона течност на фирмата LIQUE-MOLLY-Германия един от най-добрите производители(без фалшификати!)на присадки,масла и почистващи двигателя течности.Има ги на всички големи бензиностанции и автомагазини и струва 8-9 до 10 лв!
А като ти првериха електрониката имаше и т.н. четец на компютъра ти-тоест закачиха ли кабел от букса намираща се на таблото и отиващ в техния компютър?А дали имат ъпдейт на софтуера за разчитане,който ако не си платиш таксата от 1500 лв се самоблокира и ужким разчита пък нищо не чете!
на първо врме хакай присъдката на горивото за почистане на инжекциона.
а сетих се и още нещо -виж ако имаш катализатор и е над 150 000 км-махай го!-слагай резонаторно гърне!


Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Съб 10 мар 2007 12:20


Абе сетих се и нещо друго да питам тия майсторите бяха казали че антифриза излиза на пяна???на какво се дължи?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта