Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dalgia-73
Мнения: 450
Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
Автомобил: VW Touran
Двигател: BKC
Местоположение: Силистра

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Мнениеот dalgia-73 » Чет 11 юни 2020 20:56


Zdravko Zankov написа:Гарнитура, или пукната глава, главата е малко вероятно.

При наличието на газове в охладителната система?




Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13387
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 11 юни 2020 21:08


Газовете нямат работа в антифриза. Защо смяташ,че при пробила гарнитура няма газове в антифриза?


Потребителски аватар
VWPASSATGL
Мнения: 320
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBDC 2009
Местоположение: Габрово

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Мнениеот VWPASSATGL » Чет 11 юни 2020 21:16


Явно ще се сваля главата щом няма други причини, газове наистина нямат място там, дано да е само гарнитура.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Мнениеот milmar » Чет 11 юни 2020 23:24


Ако е помпата, резултата сутринта ще е леко хлътнали навътре маркучи, заради подналягане в системата. Подналягането обаче е нищожно, пак заради клапан в капачката на разширителния съд. От помпата не могат да дойдат изгорели газове.


Потребителски аватар
VWPASSATGL
Мнения: 320
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBDC 2009
Местоположение: Габрово

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Мнениеот VWPASSATGL » Чет 11 юни 2020 23:57


Края на месеца я отваряме, има време за мнения и идеи, като всяко мнение би било изключително полезно!


Потребителски аватар
VWPASSATGL
Мнения: 320
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBDC 2009
Местоположение: Габрово

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Мнениеот VWPASSATGL » Пет 12 юни 2020 10:03


А как е възможно да има пробив в многослойна метална гарнитура?


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13387
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 12 юни 2020 10:22


Като е прегряван двигателя. Моята навремето проби към първи цилиндър. А е най-близо до водната помпа.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Мнениеот samo_pechka » Пет 12 юни 2020 13:23


Ще цитирам едно мое мнение от една тема , ако ти върши работа ....
samo_pechka написа:....
Въпреки това съм забелязал една странна особеност, не знам дали е винаги така. При ползване на така наречения червен антифриз Г12 налят на дизел. Ако има и минимално пропускане на газове ( почти не се забелязва/усеща ) с времето и километрите антифриза придобива зеленикав цвят като на застояла вода . Това разбира се за дълъг период време . Хващал съм го този отенък на три автомобила досега за 20-ина години . Едната беше моя кола. При мен се оказа съвсем лека пукнатина в главата. Колата си вървеше, без да има забележима загуба на охл.течност , но първи цилиндър имаше при отврянето странно оцветяване по челото на буталото, стоеше като елоксирано тъмно покритие и съвсем лека корозия по основата на подгревната свещ. При втората кола която видях същия отенък се замислих за съвпадението , а при третата- направо казах на собственика , че има проблем или с глава, или гарнитура. Въпреки, че той твърдеше, че няма проблеми, не греела. Но после проблемите се задълбочили и накрая се оказва, че наистина е така.
.....


kukata_pasat
Мнения: 954
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Мнениеот kukata_pasat » Пет 12 юни 2020 20:20


Колега склонен съм да вярвам на колегата milmar.Преди дълго време бях спорил с него за гарнитурата на моя Пасат б5 (или просто не исках да повярвам)но тогава е оказа прав.От опит казвам симптомите на заминала гарнитура са:
Сутрешно налягане в системата на студена кола като отвориш капачката изсъсква като безалкохолно.
Незначителна загубаа на антифриз 0.5литра на 1000км.
Относително корави маркучи.
Загуба на парно за около 5-10 секунди духа на студено и после пак яко жега(това е вече в напреднал стадий)
Появата на черни отлагаания като сажди по стените на казанчето.
Ако имаш някой от споменатите симптоми се замисли за гарнитурата.


Потребителски аватар
VWPASSATGL
Мнения: 320
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBDC 2009
Местоположение: Габрово

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Мнениеот VWPASSATGL » Пет 12 юни 2020 20:41


Имам само това от изброените.

kukata_pasat написа:Сутрешно налягане в системата на студена кола като отвориш капачката изсъсква като безалкохолно.


За него казват, че било нормално и то "майстори" - системата държала налягане. В което не виждам логика на обезвъздушена система да съска така на студена кола...
Нека някои, който е имал налягане на студена кола и го е решил след смяна на гарнитура да пише дали пак съска на студено. Или на изправен двигател и охладителна система дали съска.

Относно загубата на антифриз за 200 км издухва съдържанието на целия казан от положение между минимума и максимума до това на снимката. Мисля, че след това не хвърля понеже няма нищо в казана. Разстоянията, които минавам извънградско са до 220 км и винаги като стигна доливам антифриз и на обратно пак. Не рискувам да карам без антифриз в казанчето.
Прикачени файлове
received_1177401922612964.jpeg
received_1177401922612964.jpeg (45.88 KиБ) Видяна 3240 пъти


highline_4motion
Мнения: 238
Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
Двигател: AFN-BMP

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Мнениеот highline_4motion » Пет 12 юни 2020 20:53


гарнитура , минах тая игра !сваляне на глава ревизиране нова гарнитура и тн


kukata_pasat
Мнения: 954
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Мнениеот kukata_pasat » Пет 12 юни 2020 21:00


Значи за 200 километра изчезва съдържанието на казачето на дълъг път.Забележи за 200км в градски условия колко ще изгуби ако е доста по малко знай че си за гарнитура,има малка вероятност да имаш някаква зверска въздушна възглавница,но това не го вярвам.Все пак паркирай предницата на високо някой бурдюр или баирче на заграяла кола и отвори внимателно капачката и я остави да поработи10-15мин,но не вярвам да е това но все пак опитай всичко преди смяната.Понякога малките камъчета обръщат каруцата.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Мнениеот milmar » Нед 14 юни 2020 2:05


Майстори, дето казват, че охладителната система "държи налягане" ги заобикаляй много издалеко :-). Аз имах такъв майстор, дето му обяснявах разни теории, като в тази тема и той ми се смееше, да си гледам електрониката, пък той колите. Обаче накрая излезе спукана глава на Голфа ми, пък аз този майстор не съм го виждал от тогава. След смяна на главата нямаше нито съскане, нито фъскане повече.
Но в моя случай стана нетърпимо, понеже заради системно свръхналягане и постоянно изпускане на клапана на капачката ( и това било нормално, как може да съм толкова тъп, нали германския инженер затуЙ е сложил клапан, да регулира налягането) започнаха да се пукат маркучите.

Има и още един тест, но той не винаги работи, надежден е в напреднал стадий. На студен мотор, пълниш раширителния съд до преливане и палиш без капачката. Гледаш, ако и едно мехурче излезе, не вяврай на умния майстор, че системата се обезвъздушава и е нормално. Тя наистина се обезвъздушава, но не е нормално да има въздух в нея :-). Теста може да не работи в начален етап, защото про'пуска може да се получава само на загрял мотор. А загрял мотор не бива да работи на отворена охладителна система.


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Мнениеот Водния дух1 » Нед 14 юни 2020 6:00


Не сте ли забелязали,че във всичките теми ,където се е разисквало това със греене,със изхвърляне на антифриза,с губене на антифриза,с надуване на маркучи- накрая се стига почти винаги до сваляне на главата и т.н.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс, изхвърля антифриз от казанчето

Мнениеот radotom » Нед 14 юни 2020 11:57


Воден, думата 'почти' я използваш, защото в останалите случаи се е стигнало до продаване на колата, нали? :icon_lol

Преди шлайф на глава и челосване на блок, придружени със смяна на гарнитура и моето 2Е съскаше сутрин на студена кола.
След това спря... въпреки теориите за налягания, подналягания, клапани и всякакви такива тъпотии.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: deas и 66 госта