Тайм адванс процесор при ГОЛФ2-РФ карбуратор има ли смисъл.
- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Тайм адванс процесор при ГОЛФ2-РФ карбуратор има ли смисъл.
Има ли смисъл да се слага ТАП-на ГОЛФ-2 РФ
-
- Мнения: 328
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Тайм адванс процесор при ГОЛФ2-РФ карбуратор има ли смис
sashobas написа:Има ли смисъл да се слага ТАП-на ГОЛФ-2 РФ
Колега винаги има смисьл да сложиш ТАП без значение дали е карборатор или моно или пьлна инжекция. ТАПа винаги има ефект вьрхо динамиката и разхода *повишава КПД на двигателя*.
Така че избора си е твой, да сложиш или не.
-
- Мнения: 328
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Sunny написа:И какво точно ще прави този ТАП при RF-a? Към какво ще го включиш?vaskoto1 написа:2е2 пауа! ТАП-ше си приказва сам...
Ще реголира аванса *Ще покачи К.P.Дто на двигателя* и Ще се включи към датчика на хол *делкото е с датчик на хол може и да се сложи и на чукче но друг ТАП*.
поздрави
Последна промяна от qnis3 на Чет 08 мар 2007 23:41, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 328
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
sashobas написа:Аз знам ,че делкото е с датчик на хол и точно там се свързва.Моля за информация от колеги които имат наблюдения от ТАП-а на техните коли също така да споделят цена и марка.
Колега при мен има ТАП на *АЕБ ДИС92 втора рака на 50лв.* който е сьздаден специялно за VW и за неговия брат. По принцип не се набутваи с пройзведена в БГ. Имат доста да се учат до като настигнат голямите фирми и имат доста недостатаци за да не си мислиш че те льжа можеш да прочетеш тук. http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopi ... c&start=15
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пет 18 фев 2005 13:20
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: RP 1989
- Местоположение: Троян / Плевен
- Контакти:
Не е задължително непременно да е нещо супер марково. Има и добри ТАП правени в България. Незнам защо обаче всеки на който кажеш ТАП ииии веднага го свързва с jetspark. Според мен това устойсто е предимно реклама. Има други които работят доста прилично. Все пак алгоритъма не е безкрайно сложен. Примерно съм тествал тези: http://runel-tech.com/?p=productsMore&iProduct=4 иииии смея да твърдя че се държат доста прилично. Говорим за тест с диагностична апаратура а не на ухо, око или квото и да е
-
- Мнения: 328
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
spahi написа:Не е задължително непременно да е нещо супер марково. Има и добри ТАП правени в България. Незнам защо обаче всеки на който кажеш ТАП ииии веднага го свързва с jetspark. Според мен това устойсто е предимно реклама. Има други които работят доста прилично. Все пак алгоритъма не е безкрайно сложен. Примерно съм тествал тези: http://runel-tech.com/?p=productsMore&iProduct=4 иииии смея да твърдя че се държат доста прилично. Говорим за тест с диагностична апаратура а не на ухо, око или квото и да е
Колега по принцип си прав но тези в БГ сега се учат и има извесни проблеми *което е нормално*. Това са малки фирми и неможе да става дума за сравнение на тях и една голяма фирма, немогат да се мерят нито с иследователски екип от инжинери, лабораторий, и възможности от тествания на изделието с доказаните имена в бранша. Това е все едно да сравняваш болит от Ф1 с ВАРБУРГ извинявам се за сравнението но е така едните го правят от 20г. а другите им е пьрво изделие за какво говорим тогава. Кой са с по голям опит и традиций?
Последна промяна от qnis3 на Съб 10 мар 2007 0:14, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 328
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
IVD написа:Правилно ли си мисля, че ако искам добра работа (вървене,разход) на газ трябва да имам и двете!?
Най добре е да имаш и двете но има и компромиси да сложиш и само едното. Но скоро ще ни накарат всички да имат ламбда контрол система поне така е в ЕВРОПА *на пример има някой градове в който не пускат да влизаш в центара на града без да имаш ламбда контрол а на скоро казаха че това важи и за ЛОНДОН ако имаш минаваш ако нямаш плащаш определена сума и тогава влизаш* Аз лично немога да си го преставя за БЪЛГАРИЯ как ше стане това.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта