Голф 3 1.9 ТДИ 90 к.с. 95 г - Като в авариен режим?
Голф 3 1.9 ТДИ 90 к.с. 95 г - Като в авариен режим?
Здравейте,имам Голф 3 1.9 ТДИ 90 к.с. 95 год. Колата палеше и вървеше нормално,но идваха двама да я купуват и естественно я пробваха. На другия ден колата запали и остана на 900 оборота. При натискане на педала на газта вдига до 1100 оборота с едно тресене и бял дим от ауспуха. И в момента колата си пали от раз, но има само ниски обороти. Просто не иска да се изфорсира. Каква може да е причината?
Последна промяна от Vlad777 на Вто 03 ное 2020 12:53, променено общо 1 път.
Причина: Оправих заглавието. Запознай се с правилата на форума.
Причина: Оправих заглавието. Запознай се с правилата на форума.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7665
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 3 1.9 ТДИ 90 к.с. 95 г - Като в авариен режим?
На диагностика какво показва?
Re: Голф 3 1.9 ТДИ 90 к.с. 95 г - Като в авариен режим?
Не съм я карал на диагностика,по простата причина че и изтече гражданската и прегледа.
Re: Голф 3 1.9 ТДИ 90 к.с. 95 г - Като в авариен режим?
Два -три дена се занимавам със Голфа и не мога да накарам двигателя да работи .Елиминирах резервоара,после нафтения филтър.Пали,работи малко и гасне.Вече и бавните обороти ги няма.Смених нафтения филтър с нов, реших да извадя и сондата от резервоара за да видя дали няма някаква мизерия която да го е затлачила.Беше чист,бръкнах с ръка в резервоара извадих нещо като клей.Колата е стояла 7-8 месеца без да се кара.Докарана е на ход 5-6 км.до в къщи,вървя два дена (просто проба от клиенти) и до там.
Ето го и това нещо приличащо на клей.
Ето го и това нещо приличащо на клей.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7665
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 3 1.9 ТДИ 90 к.с. 95 г - Като в авариен режим?
Пробвай с нафта от бутилка! Откачи маркучите от филтъра и ги накисни в бутилка с чиста нафта и така запали. Ако работи значи проблема е по горивопроводите или резервоара.
Re: Голф 3 1.9 ТДИ 90 к.с. 95 г - Като в авариен режим?
Това беше първото което направих,напълних една 10 л.туба с нафта от бензиностанщията и закачих шлауха директно на маркуча който отива във помпата,ефекта е същия.И тогава реших да върна всичко на мястото си.Поставих нов филтър както писах,отворих резервоара,по тръбопровода няма нищо ,продухвам го с уста и в двете посоки.Тогава бръкнах и извадих този клей.Мисля че проблема е в него.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7665
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 3 1.9 ТДИ 90 к.с. 95 г - Като в авариен режим?
Само единия маркуч ли? А ако смуче въздух от края му който е закачен към помпата? Няма да видиш как бълбука от връщашата нафта.
Re: Голф 3 1.9 ТДИ 90 к.с. 95 г - Като в авариен режим?
Колата е на сина ми (лека му пръст),филтъра е със вход и изход,а връщащата нафта си отива директно в резервоара.Така е вървяла до сега.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 1.9 ТДИ 90 к.с. 95 г - Като в авариен режим?
Белия пушек е притеснителен
Re: Голф 3 1.9 ТДИ 90 к.с. 95 г - Като в авариен режим?
Когато работеше на бавни обороти,нямаше бял пушек,но когато подадях газ двигателя забочваше да буботи и да пуши яко бял пушек,оборотите отиваха максимум до 1500.Днес пак запали,подъжра около две-три минути на бавни,без да пуши и после изгасна.И след това няма палене..На Русенските голфаджии,а и не само на тях,колата е позната,особенно на тези около 30-35 годишните.Колата е на Митко Черника който работеше в Хобикар.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7665
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 3 1.9 ТДИ 90 к.с. 95 г - Като в авариен режим?
Вземи си помощник д апали колата а ти гледай пакета шайби закапен на коляновия вал, това е като отвориш капака долу ниско под въздушния филтър. Ако мятат много настарани, не прави повеченопити да я палиш, защото може да стане по-зле. За справка тая тема:
viewtopic.php?f=11&t=466237
.
Ако шайбите се въртят гладко, без биене, навярно нещо в ГНП е проблема. Може да е от мръсотията в резервоара, а може и да не е. Лесно можеш да провриш без да разцентроваш помпата следните неща:
Сваляш капака на помпата и гледаш. Всичко трябва да е чисто като сълза.
В изходящия щуцер има цедка. И тя трябва да е чиста и проходима.
В никакъв случай не я махай! Важна е за момента на впръскване.
В помпата има клапан за регулиране на вътрекорпусното налягане. Случва се да се разглоби и да изпадне плунжера му (особеност на конструкцията). Той също се демонтира без да разцентроваш помпата. https://forums.tdiclub.com/index.php?th ... re.238872/
Ако се е разпаднал просто го сглобяваш и работи все едно нищо не е било.
При всичките тея операции се постарай да не попадат замърсявания в помпата. Това е най-важното.
И пак да кажа. Тази кола има компютър на мотора. И компютърнаъа диагностика спестява ненужно разглобяване и смяна на здрави части с нови.
Какво показва диагностиката?
viewtopic.php?f=11&t=466237
.
Ако шайбите се въртят гладко, без биене, навярно нещо в ГНП е проблема. Може да е от мръсотията в резервоара, а може и да не е. Лесно можеш да провриш без да разцентроваш помпата следните неща:
Сваляш капака на помпата и гледаш. Всичко трябва да е чисто като сълза.
В изходящия щуцер има цедка. И тя трябва да е чиста и проходима.
В никакъв случай не я махай! Важна е за момента на впръскване.
В помпата има клапан за регулиране на вътрекорпусното налягане. Случва се да се разглоби и да изпадне плунжера му (особеност на конструкцията). Той също се демонтира без да разцентроваш помпата. https://forums.tdiclub.com/index.php?th ... re.238872/
Ако се е разпаднал просто го сглобяваш и работи все едно нищо не е било.
При всичките тея операции се постарай да не попадат замърсявания в помпата. Това е най-важното.
И пак да кажа. Тази кола има компютър на мотора. И компютърнаъа диагностика спестява ненужно разглобяване и смяна на здрави части с нови.
Какво показва диагностиката?
Re: Голф 3 1.9 ТДИ 90 к.с. 95 г - Като в авариен режим?
Диагностика ще има тези дни,намерих човек да дойде на място да погледне за какво иде реч.До тогава спирам със опитите да паля двигателя.Ще пиша какво е станало.
Re: Голф 3 1.9 ТДИ 90 к.с. 95 г - Като в авариен режим?
Дойде момчето да направи диагностика и се оказа че термодатчика отчита 133* C при студен и неработещ двигател.Сменихме го с нов и показа 16*С,но проблема остана пак трудно пали и ако запали след малко гасне..Свалих ГНП и в момента е в сервиза.Чакам да кажат какво и има.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: toci_81 и 51 госта