Passat B5 1.8 на топъл двигателя пали с по-дълго въртене на стартер от обичайното

Техническа и сервизна информация за Passat
DragoI
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 30 май 2010 19:31
Автомобил: VW Passat B5 1.8
Двигател: APT 2000
Местоположение: Плевен

Re: Passat B5 1.8

Мнениеот DragoI » Вто 29 дек 2020 16:55


Алекси Георгиев написа:
DragoI написа:Той е нов дебитомера


Той и моя беше нов, но изобщо нямаше термистор за температурата, та го запойвах допълнително.


Взех си Бош, същия номер като стария. Незнам къде стои този терминатор, но като го погледна отвътре и на стария и на новия не се вижда термистор




Потребителски аватар
Алекси Георгиев
Мнения: 355
Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
Автомобил: Skoda Octavia 1
Двигател: AGN 1998
Местоположение: под масата

Re: Passat B5 1.8 на топъл двигателя пали с по-дълго въртене на стартер от обичайното

Мнениеот Алекси Георгиев » Вто 29 дек 2020 17:35


То разликата между двата Боша е една буква "А".


DragoI
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 30 май 2010 19:31
Автомобил: VW Passat B5 1.8
Двигател: APT 2000
Местоположение: Плевен

Re: Passat B5 1.8

Мнениеот DragoI » Пон 04 яну 2021 17:32


Zdravko Zankov написа:Я дай кода на грешката в сондата.


1 Fault Found:

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-10 - - - Intermittent


DragoI
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 30 май 2010 19:31
Автомобил: VW Passat B5 1.8
Двигател: APT 2000
Местоположение: Плевен

Re: Passat B5 1.8 на топъл двигателя пали с по-дълго въртене на стартер от обичайното

Мнениеот DragoI » Пон 04 яну 2021 17:36


Също така забелязах, че дърпа въздух където има едно устройство, като дам газ и една клапа се отваря и затваря, където е всмукателния колектор, вихрова клапа май. Като пръсна със спрей с пропан бутан и оборотите на двигателя се покачват. Незнам дали това нещо оказва влияние.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13365
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 1.8 на топъл двигателя пали с по-дълго въртене на стартер от обичайното

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 04 яну 2021 17:53


От там трябва да почнеш. Допълнително въздух,неизмерен,и от там грешка в сондата.


DragoI
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 30 май 2010 19:31
Автомобил: VW Passat B5 1.8
Двигател: APT 2000
Местоположение: Плевен

Re: Passat B5 1.8 на топъл двигателя пали с по-дълго въртене на стартер от обичайното

Мнениеот DragoI » Пон 04 яну 2021 18:24


Добре, благодаря. Ще си потърся всмукателен колектор и ще му взема само това което ми трябва.


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Passat B5 1.8 на топъл двигателя пали с по-дълго въртене на стартер от обичайното

Мнениеот 4i4o-dido » Съб 09 яну 2021 21:20


Мисля, че ти изпускат инжекторите. Пробвай, както работи на бензин, да махнеш бушона на помпата, да падне налягането и да изгасне от липса на бензин. После сложи бушона непосредствено преди паленето и виж как е.


Vas279
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 25 ное 2024 15:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 1.8 на топъл двигателя пали с по-дълго въртене на стартер от обичайното

Мнениеот Vas279 » Съб 30 ное 2024 18:46


Здравей, колега. Откри ли проблема, защото аз имам същият проблем, на същият автомобил 1.8 125hp. Колата е след ремонт.Сменени са всички ремъци и ролки, обтегач и верига,водна помпа,термостат, гарнитура на капака на клапаните, гарнитура на картера, всичките 4 семерини в предната част на двигателя,масло на скоростната кутия, свещи, подменена е пластмасовата част за картерните газове беше счупена, сменен е маркуча за бензина който влиза в машинката която е жилото за газта и горивният филтър.


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 800
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B5 1.8 на топъл двигателя пали с по-дълго въртене на стартер от обичайното

Мнениеот KGL » Сря 04 дек 2024 16:27


Маркуча за картерните газове проверен ли е? Обикновно се напуква и смуче въздух от там. Има и един вакуум които управлява вихровата клапа, чупи се рамото вътре и спира да работи.


Vas279
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 25 ное 2024 15:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 1.8 на топъл двигателя пали с по-дълго въртене на стартер от обичайното

Мнениеот Vas279 » Сря 04 дек 2024 20:37


Здравей, колега. Маркуча е подменен а клапата я проверих и работи. Смених и тънките мъркучета на вакума. Но не се оправя.


Vas279
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 25 ное 2024 15:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 1.8 на топъл двигателя пали с по-дълго въртене на стартер от обичайното

Мнениеот Vas279 » Сря 05 фев 2025 20:31


Vas279 написа:Здравей, колега. Откри ли проблема, защото аз имам същият проблем, на същият автомобил 1.8 125hp. Колата е след ремонт.Сменени са всички ремъци и ролки, обтегач и верига,водна помпа,термостат, гарнитура на капака на клапаните, гарнитура на картера, всичките 4 семерини в предната част на двигателя,масло на скоростната кутия, свещи, подменена е пластмасовата част за картерните газове беше счупена, сменен е маркуча за бензина който влиза в машинката която е жилото за газта и горивният филтър.

Моля помагайте колеги, колата вече пали оправи се от само себе си знезнайно как. Проблемът е че, на студен двигател когато я подкарам не иска да върви. Когато е на 1300 1400 оборота и подам рязко газ се получава едно присецване и пропукване все едно двигателят се дави докато ускори. Когато двигателят е топъл проблемът изчезва.
Също така ми показва следната грешка.
17967 - Throttle Body (J338): Fault in basic settings
P1559 - 35-10



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 131 госта