Голф 4 AJM тече масло през отд. картерна вентилация

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Голф 4 AJM тече масло през отд. картерна вентилация

Мнениеот dispatch » Чет 27 фев 2014 22:21


Anonymous88 написа:... Но най-вероятно ще се сменят сегменти :censored2


С бая пари си решил да се разделиш май... Успех! :th_up




Потребителски аватар
Anonymous88
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 AJM тече масло през отд. картерна вентилация

Мнениеот Anonymous88 » Пет 28 фев 2014 9:54


Определено сумата ще е "задоволителна" :mhihi
Ще се проверят цените за да видя дали си заслужава,но поне няма да има разходи за Майстори и всички части са ми с 37% отстъпка.

Като му дойде времето ще се умува :rolleyes


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Голф 4 AJM тече масло през отд. картерна вентилация

Мнениеот dispatch » Пет 28 фев 2014 11:20


Че то за 37% отстъпка от резервните части си заслужава да пална Пасата до Бяла Слатина... :-))) :Mr Green Fun

Последна промяна от dispatch на Пет 25 апр 2014 16:35, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Anonymous88
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 AJM тече масло през отд. картерна вентилация

Мнениеот Anonymous88 » Пет 25 апр 2014 14:56


g4.rar
(1.7 KиБ) Свален 98 пъти
Да повдигна малко темата!
Вече 3000 км с Гарнитурата(която не е за AJM) От ТЕХ-КО нямам никакъв проблем.
Имах теч на масло от буксата за Дюзите на Главата - този теч също отстраних.
Свалях и чистих всмукателен колектор ЕГР-клапан(отново),свалях Актуатор(от него изтече доста вода и смрад :mhihi ) Проверих турбината за луфтове Никакви (поне доловими с ръка)
Геометрията се движи перфектно,без да запецва
Лостчето на Актуатора беше много разцентровано(изобщо не знам тази кола как е вървяла :stumm )
Настроих го след това с VCDS няколко Run-a и всичко е г/д добре :Mr Green Fun
След почистването на колектора реших да затапя ЕГР-а,Извадил съм му Вакуума и го ограничих софтуерно.

След извършените Интервенции си остана проблема с маслото от картерната вентилация,Шибания ЕГР отново се олива с масло,НО интересното е че Колата изобщо не пуши без значение "студена" или "топла" Газ до ламарината и няма никакви пушеци????
Маслото по ЕГР-а ми е ясно от къде идва,ясно ми е къде отива,НО защо тогава Мам*а му тоя Пустиняк не Пуши???
Преди 3/4 дни отстраних теча от буксата за Дюзите и нямам наблюдение дали нивото на маслото намалява.
И за капак имам съмнение,че дебитомера е пътник,пробвах да го почистя и има някакъв ефект,но до кога само господ знае.


rostislav1998
Мнения: 234
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 22:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Голф 4 AJM тече масло през отд. картерна вентилация

Мнениеот rostislav1998 » Пет 25 апр 2014 15:26


Колега как го спря тоя теч при кабелите.Аз го извадих малко куплунга и омазах със силикон ама ефекта беше временен.


Потребителски аватар
Anonymous88
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 AJM тече масло през отд. картерна вентилация

Мнениеот Anonymous88 » Съб 26 апр 2014 22:43


Anonymous88 написа:Преди 3/4 дни отстраних теча от буксата за Дюзите и нямам наблюдение дали нивото на маслото намалява.
.


Колега още не съм "натискал" на каране и не съм мил мотора за да съм на 100% сигурен,че не тече масълце вече от там. Но мисля,че не тече,защото цялата ск.кутия и Цил.Блок бяха в масло(попих го прилежно с парцалче :Mr Green Fun ) и сега виждам,че кутията и блока са сухи.


При мен Проблема беше,че долната гайка на буксата не беше стегната,притегнах я и за сега всичко е ОК

Снимката е от Темата на Колегата Jollycatman надявам се да няма нищо против!
http://img.imghosting.biz/134/b4cad0ff65f56e909f4c5ec5a577a693.JPG


edit днес "натиснах" малко на каране и установих,че пак тече масло от буксата.
Явно ще се сменя Въпросният О-пръстен...


Потребителски аватар
zevsa
Мнения: 142
Регистриран на: Чет 24 яну 2008 14:37
Автомобил: VW Passat ALLTRACK
Двигател:

Re: Голф 4 AJM тече масло през отд. картерна вентилация

Мнениеот zevsa » Вто 13 яну 2015 11:16


някакво развитие по темата че знаеш ли колко AJM-чета чакат за решение на това оливане на ЕГР-а :icon_lol


Потребителски аватар
Anonymous88
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 AJM тече масло през отд. картерна вентилация

Мнениеот Anonymous88 » Съб 17 яну 2015 14:32


Теча от буксата е отстранен!
Оливането на ЕГР-а си продължава при мен е от турбината която реве за нова,но има още малко живот в нея :mhihi


Потребителски аватар
zevsa
Мнения: 142
Регистриран на: Чет 24 яну 2008 14:37
Автомобил: VW Passat ALLTRACK
Двигател:

Re: Голф 4 AJM тече масло през отд. картерна вентилация

Мнениеот zevsa » Вто 20 яну 2015 8:58


намери си средна част(CHRA)от някой дистрибутор на турбини,цената е от 300-до 400лв някъде докато не е станало късно.ако само лее масло можеш да минеш така но ако си чуваш турбото лопатките ще ти изпилят корпуса и има вероятност да не минеш само със средна част.късмет ;)


Потребителски аватар
Anonymous88
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 AJM тече масло през отд. картерна вентилация

Мнениеот Anonymous88 » Пет 23 яну 2015 19:30


Направо ще се минава на GT 1749 VB :c020


Огнян321
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 29 дек 2020 17:43
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 AJM тече масло през отд. картерна вентилация

Мнениеот Огнян321 » Вто 29 дек 2020 17:54


Как да сменя този въпросният о пръстен ?


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4702
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Голф 4 AJM тече масло през отд. картерна вентилация

Мнениеот tdi fen » Вто 29 дек 2020 18:38


сваля се егр и се сменя,но имай впредвид,че повечето случай освен от него тече и от мембраната на самият клапан,сътветно смяната на о-пръстена не оправя теча налага се замяна на целия клапан


Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 263
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: Голф 4 AJM тече масло през отд. картерна вентилация

Мнениеот NathaN » Сря 06 яну 2021 1:31


Значи и аз имам проблем с това масло за 8000 км 1литър масло съм долял въпроса е дали е от картерната вентилация или от турбото, защото ми казаха, че може да няма луфт турбото, но да си пуска масълце, та ще купя един маркуч и ще пусна от картерната в един съд и ще затапя интейка с корк и ще следя ако се пълни с масло проблема ще е от картерната ако ли не от турбото въпреки, че си пуши черно. Това омасляване от егр е или точно от тази картерна или от турбото, но повече залагат от картерната и затова ще направя тази процедура по - горе, за да видя дали наистина е от нея. Та относно егр аз си реших проблем с рейс пайп направо става перфе чистичко всичко точно.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта