Проблем с паленето на Passat B4 - Решен!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Printmaster
Мнения: 537
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 20:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село Марково / Пловдив
Контакти:

Проблем с паленето на Passat B4 - Решен!

Мнениеот Printmaster » Чет 01 мар 2007 13:59


Здравейте колеги! Отскоро съм собственик на Passat B4 1.6 инжекцион и понеже почти нищо не разбирам, реших да се обърна за помощ към вас. Проблемът е че пасата пали трудно. Двигателя прави повече от 10-12 оборота докато запали.Трябва ли като дам на ковтакт да се чува някакво първоначално впръскване на бензин, защото не се чува такова.Ако след запалване загася и опитам отново, тогава пали веднага. Простете за глупавия въпрос, ама да не би да се оттича горивото като поседи по-дълго време. Иначе като запали си работи много добре без промяна в оборотите.Карах я на диагностика и там казаха ,че проблем няма.Можело да бъде от стар бензин.Да обаче вече съм заредил над 40 л гориво а проблема си остава. Ще съм ви благодарен да ме посъветвате какво да правя или къде в Пловдив да я закарам да я видят отново.

Последна промяна от Printmaster на Пон 12 мар 2007 19:41, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Чет 01 мар 2007 14:27


Добре дошъл :welcome_to_group
Нормално е да се чуе тих звук(но може и да не се чуе, не е необичайно), когато дадеш ключа на контакт, преди да запалиш. Ако не я чуваш, помоли някой да застане пред багажника(да не е пълен с багаж от дясната страна) при отворен капак и да се услуша, докато ти даваш контакт. Най-добре пробвай да подадеш два пъти на контакт и тогава да запалиш. Помпата има клапан, който не позволява да се "изтича" бензина обратно дори и при по-продължителен престой. Тя си дава достатъчно високо налягане, когато си е здрава.
Твоят човек в Пловдив е radotom, пиши му на лични съобщения.
:да:


Потребителски аватар
Printmaster
Мнения: 537
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 20:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село Марково / Пловдив
Контакти:

Мнениеот Printmaster » Чет 01 мар 2007 14:38


Благодаря! Ще пробвам по-късно.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Чет 01 мар 2007 14:44


Моля, лек ден.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 01 мар 2007 16:06


dpp написа:Твоят човек в Пловдив е radotom, пиши му на лични съобщения.


:lol: Минутка за реклама! Благодаря! :lol:

Колега, възможно е наистина да се отича горивото. На горивната магистрала има клапан за налягане на горивото (обратно гориво). При нормално състояние, когато работи колата, поне при мен трябва помпата да ти осигури налягане от порядъка на 3 бара. Когато изключиш мотора налягането след 10-15 мин не трябва да е спаднало под 2.5 бара.
Ако спадне, вероятно тоя клапан изпуска и следва да се смени с нов.
Другата възможност е да не ти сработва дюзата за "студен старт" (ако имаш такава), но като гледам по АутоДатата, няма. Явно обогатяването на горивото при студен старт се извършва чрез по-дълго време за отваряне на дюзите. (ако греша, моля някой да ме поправи, че и аз да разбера)vaskoto... коментирай, моля, брат!
Не съм запознат с 1.6 инжекционите, но предполагам, че няма да е различна логиката от тази на Digifant.
След проверка на температурата на охлаждащата течност ( :!: проверка на съответния датчик :!: ) и когато контролера разбере, че се развърта стартера, той подава сигнал за обогатяване на горивната смес (впръсква се повече гориво, независимо по какъв начин става това)
Аз имамх доста подобен на твоя проблем на времето и точно тази дюза за студен старт не ми работеше. Оказа се студена спойка в контролера.
За съжаление, единствения начин за проверка на времето за отваряне на дюзите може да стане с VagCom или друга еквивалентна програма. Не разполагам с такава, а и не знам как се работи с нея. Не съм на 100% сигурен, че и в БОШ-центъра до хлебозавода в Кичука знаят.
Мога да помогна с измерване налягането на горивото, както и да излъжем датчика, че колата е студена (ама трябва наистина да е студена). Ако там всичко е наред, остава, колега, да се разходиш до vaskoto1, ама е чак къде към София

И преди да съм забравил: :welcome_to_group


Потребителски аватар
severnakorona
Мнения: 69
Регистриран на: Пет 02 мар 2007 20:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот severnakorona » Сря 07 мар 2007 20:25


Здравейте, колеги!
Искам да се похваля и да се оплача...средата на февруари си купих Пасат-90 год,пълна инжекция, 2000 куб. Сега да се оплача. До сега не съм се интересувал от автомобили, но като си взех колата, видях , че съм доста назад с материала, така, че, не ми се сърдете, ако задавам глупави въпроси, реших да сменям всичко за което ми казаха-масла, филтри, ремъци и други неща. докато отидох на сервиз, колата палеше от първия път. смених маслото, горивния, въздушния и масления филтър. след тази смяна колата започна да пали на втория път. преди три дни я спирам в гаража, но на сутринта въобще не запали. след две-три проби съвсем спря да върти,сякаш няма ток. проверих акумулатора-11,60 волта, при контакт-10,70 волта. би трябвало да е добре. казаха, че може би ми е свършил бензина. налях 5 литра-но нищо. от къде може да е проблема?


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 07 мар 2007 21:48


Акумулатора изобщо не ти е добре с този волтаж.Невъзможността да запали само на студен мотор ли е ?Ако отговора е ДА значи имаш проблем с петата дюза ( "смукача" образно казано ).Има теми по този въпрос и то доста пресни -> поразтърси се с търачката


Потребителски аватар
severnakorona
Мнения: 69
Регистриран на: Пет 02 мар 2007 20:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот severnakorona » Сря 07 мар 2007 21:54


да, само при студен мотор ми прави този номер. казаха ми, че при 9-10 волта няма да има проблем акумулатора. благодаря, ще потърся инфо...


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Чет 08 мар 2007 10:26


:welcome_to_group
:офф
severnakorona написа:да, само при студен мотор ми прави този номер. казаха ми, че при 9-10 волта няма да има проблем акумулатора. благодаря, ще потърся инфо...


Акумулатора ти е за смяна колега. Дори и след като не си палил и карал колата 2-3 дена, акумулатора трябва да показва ок 12,2 V. Не мога да разбера що за "специалисти" са тези които са те успокоили, че при 9-10 V няма проблем. Проблема е, че вероятно една от клетките вече е сулфатизирала, т.е. заминала.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 08 мар 2007 13:07


Нормалното напрежение на акумулатора е 13.5V. Падне ли напрежението под 12V за повече от 1 час, просто спокойно можеш да го изхвърлиш! :(
Сулфатизира се веднага и край!
Не се мъчи, не мъчи, не мъчи и колата! Купувай нов акумулатор и си карай хубавата колица! Аз съм със същата


Потребителски аватар
severnakorona
Мнения: 69
Регистриран на: Пет 02 мар 2007 20:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот severnakorona » Чет 08 мар 2007 20:43


Много ви благодаря, колеги, само едно ме притеснява-ако взема нов акумулатор, а се окаже, примерно, че проблема е от динамото? има ли такава вероятност?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 08 мар 2007 20:51


severnakorona написа:Много ви благодаря, колеги, само едно ме притеснява-ако взема нов акумулатор, а се окаже, примерно, че проблема е от динамото? има ли такава вероятност?
    За да си сигурен пробвай с друг акум. от някой познат и ако запали от раз работата е ясна. А за динамото е най лесно мериш колко зарежда не трябва да е по малко от 13.8 при вкл. консуматори.


Потребителски аватар
Printmaster
Мнения: 537
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 20:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село Марково / Пловдив
Контакти:

Мнениеот Printmaster » Пон 12 мар 2007 19:46


Да се похваля, че проблема е решен вече. Наистина се оказа клапана за налягане на горивото както предположи radotom. Смених го и сега вече всичко е наред. Благодаря на всички които се отзоваха!


urt
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 13 май 2007 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот urt » Нед 13 май 2007 22:21


И аз имам същия проблем. Някой би ли споделил къде се намира този клапан. Колцата е Пасат Б4 '94г. 1,8и 90к.с.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 14 май 2007 10:10


Здравей urt
Ето тук е показано как се мери налягането на горивото в твоята кола, както и какво трябва да е.
http://images17.snimka.bg/002855797.jpg
Потърси първо някъде да го замерят, преди да се набутваш със смяна на части.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 31 госта