Помисли дали проблема не е някъде другаде. Примерно затягащи шарнири на кормилните накрайници при определени условия. По начина по който са се развили нещата изглежда да търсиш проблема на грешното място.
И докато продължаваш да се чудиш дали проблема не е в горещото масло - премери налягането и виж дали е в норми. Това ще даде насоки на къде да продължиш да търсиш.
Ей тук виж какво пишат - при проверка на налягането температурата на маслото трябвало да бъде между 65 и 75 градуса. Явно това е нормалната му работна температура.
Голф 4 V6 4Motion 2.8 - нерешим проблем с хидравликата
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф 4 V6 4Motion 2.8 - нерешим проблем с хидравликата
Електронен термометър струва 5лв. Измери температурата на друг голф и после на твоя.
Re: Голф 4 V6 4Motion 2.8 - нерешим проблем с хидравликата
Колега, можеш ли след като си карал 50-1000 км до друг град и се прибереш и волана е твърд, да вдигнеш предницата във въздуха и да провериш как се върти волана, без гумите да докосват земята? И следващият опит е същото да пробваш, но вече и с откачени кормилни накрайници?
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 4 V6 4Motion 2.8 - нерешим проблем с хидравликата
Това с кормилните накрайници ми се струва , че надали е оттам проблема.
Загряването на маслото в повече, особено ако в този момент колата се ползва извънградско , значи , че има проблем. А загрява защото се товари помпа и рейка излишно, което навежда на проблем в разпределението на маслото. Ако помпата се върти без натоварване на изхода, това масло ще загрее на куково лято. Нещо товари системата излишно . Не знам каква е причината, никога не съм ремонтирал или отварял рейка . Запознати да споделят възможно ли е помпането на масло в двете посоки на рейката ? Нещо в разпределянето на маслото да не е направено както трябва ? Защото това ще товари системата мъжки и волана ще е неадекватен и твърд.
А ако беше хладко маслото, щях просто да кажа, че не се нагнетява масло ( помпа? или има някакъв байпас) в рейката и затова ти е твърд волана
Загряването на маслото в повече, особено ако в този момент колата се ползва извънградско , значи , че има проблем. А загрява защото се товари помпа и рейка излишно, което навежда на проблем в разпределението на маслото. Ако помпата се върти без натоварване на изхода, това масло ще загрее на куково лято. Нещо товари системата излишно . Не знам каква е причината, никога не съм ремонтирал или отварял рейка . Запознати да споделят възможно ли е помпането на масло в двете посоки на рейката ? Нещо в разпределянето на маслото да не е направено както трябва ? Защото това ще товари системата мъжки и волана ще е неадекватен и твърд.
А ако беше хладко маслото, щях просто да кажа, че не се нагнетява масло ( помпа? или има някакъв байпас) в рейката и затова ти е твърд волана
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 01 ное 2018 10:58
- Автомобил: VW GOLF IV
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 V6 4Motion 2.8 - нерешим проблем с хидравликата
Здравейте колеги, понеже съм нов тук и не знам как се правят теми
, ще използвам темата да задам въпрос.
Колата е Golf MK IV 1.9 115 к.с проблема е сутрин на студено волана е страшно твърд и на ляво и на дясно като го развъртя малко се оправя тази сутрин на +4 градуса беше леко твърд но при - е все едно няма хидравлика първоначално и другото е че даже и с 5 см. да го мръдна като започна да го отпуска веднага се усеща нещо като откат във волана моля ако някой има представа какъв може да е проблема да сподели благодаря предварително

Колата е Golf MK IV 1.9 115 к.с проблема е сутрин на студено волана е страшно твърд и на ляво и на дясно като го развъртя малко се оправя тази сутрин на +4 градуса беше леко твърд но при - е все едно няма хидравлика първоначално и другото е че даже и с 5 см. да го мръдна като започна да го отпуска веднага се усеща нещо като откат във волана моля ако някой има представа какъв може да е проблема да сподели благодаря предварително
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Голф 4 V6 4Motion 2.8 - нерешим проблем с хидравликата
Подобен проблем с друга кола, но със същата технология на волана - хидравличната помпа. В началото не заработваше и в един момент тръгваше. Усещаше се като удар в момента в който тръгва, защото волана рязко олеква. Но при мен цялата помпа задържаше на моменти и се чуваше как ремъка приплъзва първите няколко секунди след паленето.
Другият вариант е да задържа клапана дето контролира налягането в отворено положение.
Другият вариант е да задържа клапана дето контролира налягането в отворено положение.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 4 V6 4Motion 2.8 - нерешим проблем с хидравликата
Виж дали ти "кипи" течността в казанчето. Ако да- смуче въздух помпата
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 01 ное 2018 10:58
- Автомобил: VW GOLF IV
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 V6 4Motion 2.8 - нерешим проблем с хидравликата
Много благодаря за информацията и съвета не съм усещал подобно нещо като удар а колкото до течността сега ще проверя като си тръгна от работа.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 01 ное 2018 10:58
- Автомобил: VW GOLF IV
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 V6 4Motion 2.8 - нерешим проблем с хидравликата
Здравейте колеги вчера проверих и течността не кипи най вероятно е клапана или помпата
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта