Голф 4 V6 4Motion 2.8 - нерешим проблем с хидравликата

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голф 4 V6 4Motion 2.8 - нерешим проблем с хидравликата

Мнениеот brum » Съб 18 апр 2020 1:31


Помисли дали проблема не е някъде другаде. Примерно затягащи шарнири на кормилните накрайници при определени условия. По начина по който са се развили нещата изглежда да търсиш проблема на грешното място.

И докато продължаваш да се чудиш дали проблема не е в горещото масло - премери налягането и виж дали е в норми. Това ще даде насоки на къде да продължиш да търсиш.

Ей тук виж какво пишат - при проверка на налягането температурата на маслото трябвало да бъде между 65 и 75 градуса. Явно това е нормалната му работна температура.




Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Голф 4 V6 4Motion 2.8 - нерешим проблем с хидравликата

Мнениеот ktamen » Съб 18 апр 2020 11:57


Електронен термометър струва 5лв. Измери температурата на друг голф и после на твоя.


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Re: Голф 4 V6 4Motion 2.8 - нерешим проблем с хидравликата

Мнениеот Krasi » Нед 19 апр 2020 10:14


Колега, можеш ли след като си карал 50-1000 км до друг град и се прибереш и волана е твърд, да вдигнеш предницата във въздуха и да провериш как се върти волана, без гумите да докосват земята? И следващият опит е същото да пробваш, но вече и с откачени кормилни накрайници?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 4 V6 4Motion 2.8 - нерешим проблем с хидравликата

Мнениеот samo_pechka » Нед 19 апр 2020 12:13


Това с кормилните накрайници ми се струва , че надали е оттам проблема.
Загряването на маслото в повече, особено ако в този момент колата се ползва извънградско , значи , че има проблем. А загрява защото се товари помпа и рейка излишно, което навежда на проблем в разпределението на маслото. Ако помпата се върти без натоварване на изхода, това масло ще загрее на куково лято. Нещо товари системата излишно . Не знам каква е причината, никога не съм ремонтирал или отварял рейка . Запознати да споделят възможно ли е помпането на масло в двете посоки на рейката ? Нещо в разпределянето на маслото да не е направено както трябва ? Защото това ще товари системата мъжки и волана ще е неадекватен и твърд.
А ако беше хладко маслото, щях просто да кажа, че не се нагнетява масло ( помпа? или има някакъв байпас) в рейката и затова ти е твърд волана


AleksandarAngelov
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 01 ное 2018 10:58
Автомобил: VW GOLF IV
Двигател: AJM 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 V6 4Motion 2.8 - нерешим проблем с хидравликата

Мнениеот AleksandarAngelov » Сря 03 фев 2021 16:45


Здравейте колеги, понеже съм нов тук и не знам как се правят теми :mhihi , ще използвам темата да задам въпрос.
Колата е Golf MK IV 1.9 115 к.с проблема е сутрин на студено волана е страшно твърд и на ляво и на дясно като го развъртя малко се оправя тази сутрин на +4 градуса беше леко твърд но при - е все едно няма хидравлика първоначално и другото е че даже и с 5 см. да го мръдна като започна да го отпуска веднага се усеща нещо като откат във волана моля ако някой има представа какъв може да е проблема да сподели благодаря предварително


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голф 4 V6 4Motion 2.8 - нерешим проблем с хидравликата

Мнениеот brum » Сря 03 фев 2021 17:54


Подобен проблем с друга кола, но със същата технология на волана - хидравличната помпа. В началото не заработваше и в един момент тръгваше. Усещаше се като удар в момента в който тръгва, защото волана рязко олеква. Но при мен цялата помпа задържаше на моменти и се чуваше как ремъка приплъзва първите няколко секунди след паленето.

Другият вариант е да задържа клапана дето контролира налягането в отворено положение.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 4 V6 4Motion 2.8 - нерешим проблем с хидравликата

Мнениеот samo_pechka » Сря 03 фев 2021 19:13


Виж дали ти "кипи" течността в казанчето. Ако да- смуче въздух помпата


AleksandarAngelov
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 01 ное 2018 10:58
Автомобил: VW GOLF IV
Двигател: AJM 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 V6 4Motion 2.8 - нерешим проблем с хидравликата

Мнениеот AleksandarAngelov » Чет 04 фев 2021 16:37


Много благодаря за информацията и съвета не съм усещал подобно нещо като удар а колкото до течността сега ще проверя като си тръгна от работа.


AleksandarAngelov
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 01 ное 2018 10:58
Автомобил: VW GOLF IV
Двигател: AJM 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 V6 4Motion 2.8 - нерешим проблем с хидравликата

Мнениеот AleksandarAngelov » Пет 05 фев 2021 15:30


Здравейте колеги вчера проверих и течността не кипи най вероятно е клапана или помпата



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: diksan, gtiracer и 79 госта