Caddy MK1-Caddy-llac
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Аз имам предложение донеси ми клапите да ти ги направя малко по про че нещо ми лабеят и съм скептичен за дълголетието им . Не искам да се убедиш просто това дето си го залепил е ташак , лепенката ще се предаде още преди да дойде Коледа . Ползвам лепило за на 300градуса на ацетонова основа и държи доста , ползвам плат за тапицерия на таван с здрава лицева част същото време е доста еластична и тънка дунапрен и алкантара един път е нямам рекламация а се занимава с автоклиматици от вече почти десетилетие .
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
напълно съм съгласен, но тук корубата и таблото се свалят за 20 минути :) не като на на едно времешния ми пасат В4 дето два дни беше процедурата. Да не говорим, че на мк1 тези клапи и да нямат никакъв дунапред най-много да дрънкат, не е като тия ламаринените с дупките. Реално дунапрена има само и идинствено роля да омекотява и да не дрънчи. Вече са на колата и така остават , иначе благодаря за предложението.
-
- Low rider
- Мнения: 5549
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Дори по спомен не са облечени а са имали прищипано меко по краищата.
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Едната да , между две равнини са вкарали меко и са ги щракнали една към друга. Другата е имала само по края подложен дунапрен за да не дрънка.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Само да вметна, че ако искаш да получиш блясък и огледална повърхност в поцинкован детайл е хубаво преди това да го хванеш на менгемето и да сложиш телена четка на бормашина и да го шлифоваш. Иначе се получава този матов ефект.
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Каъде ги караш за цинк че имам приятел с интересен проект и ще го прави блинк блинк
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Vlad777 написа:Само да вметна, че ако искаш да получиш блясък и огледална повърхност в поцинкован детайл е хубаво преди това да го хванеш на менгемето и да сложиш телена четка на бормашина и да го шлифоваш. Иначе се получава този матов ефект.
Това е търсен ефект , пробвах на почти полиран детайл и стават като злато и малко кич ми идваше.
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
караш по Сливница към Люлин, завиваш по Кукуш, после първата в ляво след тенис кортовете, после в дясно след ГТП-то, караш до края, завиваш в ляво и влизаш в стопански двор където го правят.Ник никишето написа:Каъде ги караш за цинк че имам приятел с интересен проект и ще го прави блинк блинк
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Всмукателния колектор минат на пясък и после мат лак
- Прикачени файлове
-
- received_509833043340447.jpeg (28.96 KиБ) Видяна 3952 пъти
- habibis
- Мнения: 364
- Регистриран на: Чет 03 апр 2008 10:15
- Автомобил: Golf 1988
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Красота!
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Малко пушек да му чуем гласа
- Прикачени файлове
-
- received_426269138622287.jpeg (53.74 KиБ) Видяна 3799 пъти
-
- Low rider
- Мнения: 5549
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Боята за кога я планувате
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
да наредим всичко по моторетката да може да се движи и се почва задната престилка между стоповете , после генерацията сме я замислили от неръждавейка 50мм , взел съм средно гърне босал , ще видим ще утихне ли или ще си иска и задното гърне , после лека по лека отиваме към боя