Passat B8 - обща информация
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
Без причина не светва това. А и предвид проблема с водните помпи на тези коли, не е лошо да провериш как е при теб.
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 16 мар 2016 18:24
- Автомобил: Vw touran 5Т1
- Двигател: DFEA 2016
Re: Passat B8 - обща информация
Колега може ли да споделиш за проблема с водните помпи?
- KGL
- Мнения: 800
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
Има една връзка с уплътнение към радиатора на парното, намира се над педалите на газта и спирачката. При мен имаше теч там. Изпарява по малко или капе директно.
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Прави ми впечатление, че показанията на Long Term Driving Data се нулират сами през някакъв интервал. Може ли да се промени това някак и нулирането да стане само по желание?
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: Нед 16 окт 2016 21:20
- Автомобил: Passat Variant B8FL DSG7
- Двигател: DTSB
- Местоположение: СВ
Re: Passat B8 - обща информация
Нулирането на Long Term е на 100 часа шофиране. Ако не се лъжа със задържане на бутон ОК от волана може да се нулира всеки един от трите интервала.
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Kolyo B8 написа:Нулирането на Long Term е на 100
И 10к км.
Има ли как да се махне това ограничение с vcds и да остане само ръчен ресет?
- steich
- Мнения: 146
- Регистриран на: Съб 09 юли 2005 23:49
- Автомобил: Passat B8 2 TDI 190hp DSG 2017
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
Някой с амбиентно осветление, може ли да сподели дали това същото е само на вратите и караката или има и на таблото отпред ... че мен там нещо ми се губи и ми се струва незавършено така :) . В настройките ми излиза че имам само в краката и отстрани. Гледах един клип в който имаше отделни настройки за 4 отделни места, крака, врати, табло и огледало.
- KGL
- Мнения: 800
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
Има и по таблото една линия, която продължава линията на вратите, три възможни цвята
- bayernfan
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пет 13 авг 2010 0:10
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Здравейте, от вчера съм собственик на такъв автомобил и имам някои въпроси на които не намирам информация или не съм търсил достатъчно
1. До колкото видях от друга тема, след смяна на батериите на дистанционните не се изисква обучаване?
2. Голям дерт ми е безключовият достъп, свикнал съм винаги да проверявам дръжката като заключвам, но тук като я хвана и се отключва. Има ли как да се забрани тази опция някъде от менютата или трябва кодиране? За начало мисля да взема калъфче което блокира прихващането. Изобщо не ми пречи да си отключвам по стандартния начин.
3. Халогените не светят в завой, а би трябвало според менюто? Може би не гледам където трябва.
4. С лед ниво 2 съм, без асистент за дългите. Може би избързвам с въпроса, но в града ми прави впечатление, че светят много ниско. Извън града сами ли се вдигат?
5. Тъй като съм с Composition media и няма навигация, теоретично в някой момент мога ли да мина към Discover Media който е със? Юнитът е абсолютно същия, предполагам ще иска кодиране, но колата би трябвало да има ГПС приемник?
6. 2ка дизел, няма адблу до резервоара, това означава ли, че изобщо няма и по-добре ли е?
Извинявам се, станаха доста питанията, но по-добре накуп отколкото на час по лъжичка. Надявам се в бъдеще да мога и аз да помагам.
Благодаря!

1. До колкото видях от друга тема, след смяна на батериите на дистанционните не се изисква обучаване?
2. Голям дерт ми е безключовият достъп, свикнал съм винаги да проверявам дръжката като заключвам, но тук като я хвана и се отключва. Има ли как да се забрани тази опция някъде от менютата или трябва кодиране? За начало мисля да взема калъфче което блокира прихващането. Изобщо не ми пречи да си отключвам по стандартния начин.
3. Халогените не светят в завой, а би трябвало според менюто? Може би не гледам където трябва.
4. С лед ниво 2 съм, без асистент за дългите. Може би избързвам с въпроса, но в града ми прави впечатление, че светят много ниско. Извън града сами ли се вдигат?
5. Тъй като съм с Composition media и няма навигация, теоретично в някой момент мога ли да мина към Discover Media който е със? Юнитът е абсолютно същия, предполагам ще иска кодиране, но колата би трябвало да има ГПС приемник?
6. 2ка дизел, няма адблу до резервоара, това означава ли, че изобщо няма и по-добре ли е?
Извинявам се, станаха доста питанията, но по-добре накуп отколкото на час по лъжичка. Надявам се в бъдеще да мога и аз да помагам.
Благодаря!
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Честито!
Със здраве и безаварийно!
Отговарям, на каквото мога:
1. Да. Няма драма с обучаване.
2. Тоя безключов достъп тревожи много хора, което е малко медийна паника заради статии, колко лесно се крадяли.
Да крадат се толкова лесно, но оборудването струва едни такива пари, че който може и иска да го има, ще ти я отмъкне каквото и да направиш! Повярвай ми, с безключово или без си еднакво защитен, ако ти пожелаят колата. За спокоен сън помага само каското и да не си продаваш органи за кола
4. Няма да се вдигнат. Масово 'падат' тези фарове. Ходи се на регулиране в официален или сериозен сервиз с познания. Имаше тема за тях в този раздел.
6. Двойка дизел няма адблу, ако е 150к.с. и преди някой си месец 2017г. Другите имат. Щом нямаш до резовоара, значи нямаш. Дреме ти. Една беля по-малко
Със здраве и безаварийно!
Отговарям, на каквото мога:
1. Да. Няма драма с обучаване.
2. Тоя безключов достъп тревожи много хора, което е малко медийна паника заради статии, колко лесно се крадяли.
Да крадат се толкова лесно, но оборудването струва едни такива пари, че който може и иска да го има, ще ти я отмъкне каквото и да направиш! Повярвай ми, с безключово или без си еднакво защитен, ако ти пожелаят колата. За спокоен сън помага само каското и да не си продаваш органи за кола

4. Няма да се вдигнат. Масово 'падат' тези фарове. Ходи се на регулиране в официален или сериозен сервиз с познания. Имаше тема за тях в този раздел.
6. Двойка дизел няма адблу, ако е 150к.с. и преди някой си месец 2017г. Другите имат. Щом нямаш до резовоара, значи нямаш. Дреме ти. Една беля по-малко

- bayernfan
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пет 13 авг 2010 0:10
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Благодаря много! Ще изскочат и още въпроси с времето сигурен съм.
Може би си прав за безключовото, изобщо не съм от хората които заключват на 10 метра от колата с гръб, но психологически имам чувството, че е все отключена
Ще отмине.
Не съм карал още извън града, но така като гледам светят горе-долу на нивото на броните на колите. Ще видим как е, но щом се регулират няма страшно ще се отиде.
За адблуто добра новина, да края на 2015 е.
Може би си прав за безключовото, изобщо не съм от хората които заключват на 10 метра от колата с гръб, но психологически имам чувството, че е все отключена

Не съм карал още извън града, но така като гледам светят горе-долу на нивото на броните на колите. Ще видим как е, но щом се регулират няма страшно ще се отиде.
За адблуто добра новина, да края на 2015 е.
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 16 мар 2016 18:24
- Автомобил: Vw touran 5Т1
- Двигател: DFEA 2016
Re: Passat B8 - обща информация
Не знам дали важи при пасат б8, но аз съм с туран 2.0 150кс март 2016 г и съм с ад блу.
Относно фаровете и аз съм с лед 2 с асистент за дълги и там другите глезотии на фаровете и забелязвам, че един път са забити, а друг път не. Понякога и асистента не сработва. Спирам гася колата и пак паля и всичко си е ок. Пробвай според мен нещо бъгва понякога.
За навика със заключване то ако ти се прибират огледалата пак ли ще пробваш дали е заключена? Мисля че с ваг Ком може да се изключи безключовия достъп.
Относно фаровете и аз съм с лед 2 с асистент за дълги и там другите глезотии на фаровете и забелязвам, че един път са забити, а друг път не. Понякога и асистента не сработва. Спирам гася колата и пак паля и всичко си е ок. Пробвай според мен нещо бъгва понякога.
За навика със заключване то ако ти се прибират огледалата пак ли ще пробваш дали е заключена? Мисля че с ваг Ком може да се изключи безключовия достъп.
- bayernfan
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пет 13 авг 2010 0:10
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Адблу-то да не е при блумоушън моторите? Или те всички 150 кс са блумоушън? Както и да е, по-добре без.
Прибират се огледалата, ще свикна след време. Изключих Easy open на багажника с крак, ама сигурно ще го включа пак. Трябва да се претръпне с тия неща.
За фаровете ще пиша като изляза извън града някоя вечер, да видим как ще е.
Някой инсталирал ли е приложението WeConnect? Инсталирах го, регистрирах се, но не ми намира ВИНа, не съществувал такъв
Прибират се огледалата, ще свикна след време. Изключих Easy open на багажника с крак, ама сигурно ще го включа пак. Трябва да се претръпне с тия неща.
За фаровете ще пиша като изляза извън града някоя вечер, да видим как ще е.
Някой инсталирал ли е приложението WeConnect? Инсталирах го, регистрирах се, но не ми намира ВИНа, не съществувал такъв

- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
Това WeConnect , предишното Car-Net е някаква ужасна пародия с наченки на комедия и не малко хорър!
Тотално неадекватни са всички накуп по всички представителства на марката. Проблеми при регистрация, проблеми при плащане, проблеми при ползване ...
Дори мейл на съпорта не се взема под внимание и евентуално има отговор след седмица, в повечето случаи автоматично генериран, да те питат доволен ли си от съпорта им ?!?
Като изключим неадекватността на автопроизводителя, който очевидно е далеч от софтуерните технологии, WeConnect работи горе долу добре. Всъщност използваемото е връзката на навигацията на колата с Google. От там вземат информация за задръствания, прерутиране на маршрут, опасни зони и т.н.
P.S. Съжалявам за негативното отношение, но са супер изнервящи всички по веригата. Човек остава с впечатление, че не знаят какво правят там където се намират.
Тотално неадекватни са всички накуп по всички представителства на марката. Проблеми при регистрация, проблеми при плащане, проблеми при ползване ...
Дори мейл на съпорта не се взема под внимание и евентуално има отговор след седмица, в повечето случаи автоматично генериран, да те питат доволен ли си от съпорта им ?!?
Като изключим неадекватността на автопроизводителя, който очевидно е далеч от софтуерните технологии, WeConnect работи горе долу добре. Всъщност използваемото е връзката на навигацията на колата с Google. От там вземат информация за задръствания, прерутиране на маршрут, опасни зони и т.н.
P.S. Съжалявам за негативното отношение, но са супер изнервящи всички по веригата. Човек остава с впечатление, че не знаят какво правят там където се намират.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Туранът може да не си е покривал нормите и затова да е с адблу отначало. Не знам. Но пасат 150 до 2017 няма системата. (Една вметка - май е можело да се поръчва?)
Аз си платих за 1г тази история и както каза Нетизен, неадекватна работа. Само трафик информацията е полезна и прехвърлянето на маршрути. Аз не съм пускал интернет, само с хотспот действам.
Другото полезно е ъпдейта на картата на навигацията.
Абсолютно не знаят какво правят. Китайските тротинетки имат по-добри аповр и функции
Като гледам и за id4 какво творят ... те са още в мутренските години.
Аз си платих за 1г тази история и както каза Нетизен, неадекватна работа. Само трафик информацията е полезна и прехвърлянето на маршрути. Аз не съм пускал интернет, само с хотспот действам.
Другото полезно е ъпдейта на картата на навигацията.
Абсолютно не знаят какво правят. Китайските тротинетки имат по-добри аповр и функции

Като гледам и за id4 какво творят ... те са още в мутренските години.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта