ДасВелтАуто не трябва да се отписва току така, при мен също цената дойде около 2000 лева + на аналогичните по автокъщите, но заради реалната сервизна история тези пари абсолютно си заслужават. Веднага разбираш кой консуматив/агрегат кога е сменян или трябва да се смени и много лесно може да си планираш бъдещите разходи.
Една кола ако е поддържана както трябва и е изкарала 150 000 км без дефакти, ще изкара още толкова без проблем. Аз обикновено правя по 60-70 000 за 4-5 години преди да сменя колата, така че подобна сделка ми е идеална.
Съвет за покупка на Passat Variant B8 2.0 TDI DSG
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Съвет за покупка на Passat Variant B8 2.0 TDI DSG
ДасВелтАуто има смисъл, но има един голям недостатък за мен и за 30-40% от търсещите. Предлагат само дизели.
Приятел който работи в Изток, ми каза че в системата на Дасвелт виждат 1300-1400 коли и от тях около 100 са бензинови.
Приятел който работи в Изток, ми каза че в системата на Дасвелт виждат 1300-1400 коли и от тях около 100 са бензинови.
- Stivi
- Мнения: 8310
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Съвет за покупка на Passat Variant B8 2.0 TDI DSG
Ами нормално е да са почти 100% дизели,политиката "антидизел" в Европа сваля много цената на колите, и така прекупвача има много по-голяма печалба,за какво му е да се занимава с бензинки
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Съвет за покупка на Passat Variant B8 2.0 TDI DSG
Винаги е било така, ефекта от дизелгейт не е основен фактор тук. 3-4 годишна кола на 150 000 + пробег е дизелов fleet car, върнат от оперативен лизинг. Мениджърите на големите автопаркове в големите фирми в Германия, не се интересуват от дизелгейт, продължават да залагат на дизела. И това е съвсем нормално, 2л. разлика на 100км, при 50 000км годишен пробег са непреодолим фактор. Проблема на ДасВелт, до колкото има такъв за потребители като мен, е че не залагат на работа с частни клиенти(които купуват и връщат по-често бензинови коли), а залагат на количеството.
Re: Съвет за покупка на Passat Variant B8 2.0 TDI DSG
Здравейте, заканил съм се да си купя passat B8 2.0 TDI DSG (150 коня са повечето обяви, на които съм се спрял) от dasweltauto. Няколко от фаворитите ми са DSG с теглич, мислите ли, че е разумно по подразбиране да се подминават такива обяви заради теглича ? Другия ми въпрос е за цялостното обслужване (ремък, ролки, водна помпа и т.н.), видях, че един колега се е доверил на гаранцията и е карал до 210 хиляди, след което по спецификация се казва, че ремъка трябва да се смени и си го е сменил тогава. Дали той е бил късметлия, или си е масово с колите от dasweltauto да изкарат с ремъка до около 200к без драми. Все пак говорим за коли 2016, не съм сигуен дали по спецификация са указани само километри или има и срок и което настъпи първо (210к километра или 4-5 години примерно), защото ако има такъв срок, дори и да купя кола на 140к килоетра, тя си е вече на 4 години и може би е разумно да се подмени ремъка и всичко останало, което съпътства такъв ремонт.
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Съвет за покупка на Passat Variant B8 2.0 TDI DSG
210 хиляди или 5 години. Сменяш на петата година, за да си спокоен и то в официален сервиз по програма 4+. Това, разбира се не е заповед, а просто съвет, който не си длъжен да спазиш.
На предишния ми b7 бях с теглич, не съм имал никакви проблеми, притежаването му не означава, че задължително е теглил ремарке с кон в него.
На предишния ми b7 бях с теглич, не съм имал никакви проблеми, притежаването му не означава, че задължително е теглил ремарке с кон в него.
- Dviktor2021
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 05 апр 2021 9:27
- Автомобил: VW Passat B8 Comfortline
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Съвет за покупка на Passat Variant B8 2.0 TDI DSG
Здравейте, да не отварям поредната тема, насочил съм се към този автомобил https://www.dasweltauto.bg/detail/20005 ... tCol=price. Мисля в почивните дни да се разходя до Велико Търново, за да видя на живо. Четох доста коментари за панораменя покрив, но при предходната генерация, дали имате набюдения как са нещата при B8?
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1259
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Съвет за покупка на Passat Variant B8 2.0 TDI DSG
Доста добре оборудван като за comfortline! Като изключим таблото и седалките - всичко друго му е добре.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19727
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съвет за покупка на Passat Variant B8 2.0 TDI DSG
Наистина изглежда доста добре на описание и снимки. Седалките не са кожа, но има настройка на лумбална опора с масаж, което прави шофьорската седалка много комфортна. Фаровете са LED ниво 2 с Variable Light Distribution, което е супер. Стоповете са ниското ниво, но пък това не те касае особено, освен за външния вид. Има си всички необходими асистенти - ACC, lane assist, мъртва зона, излизане от паркинг на заден, камера - все полезни неща в ежедневието. Панорамата и бутонът за отваряне на задния капак са също плюсове. Има и вграден инвертор на 220 волта между предните седалки.
Няма самопаркиране, но специално за мен това е абсолютно безсмислено. На едната кола имам и съм го ползвал само веднъж, от любопитство. Може да паркира само на доста широки места, на които така или иначе никой не би трябвало да има затруднение да паркира, а в тесните места в реалния живот така или иначе не може да помогне.
DCC - адаптивното окачване също е доста скъпа и сравнително рядка екстра и позволява да се возиш и комфортно, а и по-втвърдено при желание. Тук обаче има и един минус - амортисьорите са по 1000 лв бройката, докато при обикновените - четирите са 1000 лв. Все пак колата не е първа младост, но пък и не е сигурно, че скоро ще се наложи смяна.
За мен единственият по-сериозен минус е малката навигация и то не защото е малка, а защото няма Appconnect. Така няма да може да се показва навигацията от телефона (Waze, Google Maps и т.н.) на дисплея. Но пък това мисля, че е решим проблем.
Таблото не е дигитално, но не е болка за умиране. Някои казват, че на тези табла могат да се превъртат километрите, а на дигиталните не могат, но предвид, че купуваш колата от WeltAuto, това не трябва да те притеснява.
Като цяло колата бих си я купил ако след оглед всичко технически й е наред Гледам, че е и обслужена наскоро, така че имаш поне година в която само сипваш нафта и караш!
П.П. Колата е произведена на 14.09.2016
И цветът е супер - точно като моя - Indium Grey (Indiumgrau на немски)
Няма самопаркиране, но специално за мен това е абсолютно безсмислено. На едната кола имам и съм го ползвал само веднъж, от любопитство. Може да паркира само на доста широки места, на които така или иначе никой не би трябвало да има затруднение да паркира, а в тесните места в реалния живот така или иначе не може да помогне.
DCC - адаптивното окачване също е доста скъпа и сравнително рядка екстра и позволява да се возиш и комфортно, а и по-втвърдено при желание. Тук обаче има и един минус - амортисьорите са по 1000 лв бройката, докато при обикновените - четирите са 1000 лв. Все пак колата не е първа младост, но пък и не е сигурно, че скоро ще се наложи смяна.
За мен единственият по-сериозен минус е малката навигация и то не защото е малка, а защото няма Appconnect. Така няма да може да се показва навигацията от телефона (Waze, Google Maps и т.н.) на дисплея. Но пък това мисля, че е решим проблем.
Таблото не е дигитално, но не е болка за умиране. Някои казват, че на тези табла могат да се превъртат километрите, а на дигиталните не могат, но предвид, че купуваш колата от WeltAuto, това не трябва да те притеснява.
Като цяло колата бих си я купил ако след оглед всичко технически й е наред Гледам, че е и обслужена наскоро, така че имаш поне година в която само сипваш нафта и караш!
П.П. Колата е произведена на 14.09.2016
И цветът е супер - точно като моя - Indium Grey (Indiumgrau на немски)
- Dviktor2021
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 05 апр 2021 9:27
- Автомобил: VW Passat B8 Comfortline
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Съвет за покупка на Passat Variant B8 2.0 TDI DSG
Благодаря много за информацията на всички, видях колата на живо, много приятна и няма почни никакви забележки. Отказах се от нея поради две причини, DCC адаптивното окачване и панорамения покрив. Хубави екстри, но на мен ми се струват рискови и свързани с допулнителни разходи след време.
Днес минах през Порше София Юг, за да разгледам този https://www.dasweltauto.bg/haendler/por ... ortCol=RSS. За сега ми допада, само не му е сменено маслото на скоростите на 120000 както е по книгите.
Днес минах през Порше София Юг, за да разгледам този https://www.dasweltauto.bg/haendler/por ... ortCol=RSS. За сега ми допада, само не му е сменено маслото на скоростите на 120000 както е по книгите.
Re: Съвет за покупка на Passat Variant B8 2.0 TDI DSG
Кога е била последната смяна на маслото в кутията?
- group®
- Темерут
- Мнения: 9891
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Съвет за покупка на Passat Variant B8 2.0 TDI DSG
Dviktor2021 написа: Отказах се от нея поради две причини, DCC адаптивното окачване и панорамения покрив.
DCC се заменя лесно с нормални амортисьори, ако счетеш, че не го искаш.
За панорамата при В8 няма данни да е проблемна.
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Съвет за покупка на Passat Variant B8 2.0 TDI DSG
Скъпичка е за комфортлайн, освен добрата година не виждам нищо особено за тия пари (ще ти свалят 900 лева). Не е голямата навигация, не са добавили някоя глезотийка (освен безжичното зареждане) километрите поне да бяха около 100-те хиляди, да се замислиш. Но това е субективна преценка, решението е твое.
- Dviktor2021
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 05 апр 2021 9:27
- Автомобил: VW Passat B8 Comfortline
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Съвет за покупка на Passat Variant B8 2.0 TDI DSG
Благодаря, прави сте за цената след като сравних двата модела, този с DCC адаптивното окачване и панорамения покрив, може би повече си заслужава от гледна точа на екстри, поне като се взима нещо да има удобвства. Вече продадох старата семейна кола и скоро трябва да взимам нещо, но да видим какво ще е.
- Dviktor2021
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 05 апр 2021 9:27
- Автомобил: VW Passat B8 Comfortline
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Съвет за покупка на Passat Variant B8 2.0 TDI DSG
Привет, след като си смених няколко пъти мнението, накрая реших и взех първата кола от Велико Търново с DCC адаптивното окачване и панорамения покрив.
Последна промяна от Dviktor2021 на Вто 04 май 2021 17:17, променено общо 1 път.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта