Покупка Б7 комби фабричен метан
Покупка Б7 комби фабричен метан
Здравейте. Може ли малко информация за пасат Б7 2012г комби с фабричен метан 1,4 150к.с. Някой казват, че двигателите не били много надеждни, а други точно обратното. Ако може някой, който има такава, или е имал, да сподели мнение. Благодаря предварително.
Re: Покупка Б7 комби фабричен метан
Колега, първото основно нещо е да видиш какво правиш с бутилките и дали са сменяни, защото май са композитни и са изключително скъпи. Мисля, че са на Hexagon, но не съм сигурен. Щом е 2012 значи скоро трябва смяна и може да се oбезсмисли цялата схема. Направи запитване към дилъра за тях /да разбереш по VIN Номера за колко време са бутилките, ако са 10г, откажи се, ако са 15 или 20, може/, както и варианта да минеш със "заместител" не винаги е опция, защото ще искат документа от дилъра за смяната при ГТП, а не от пункт.
Re: Покупка Б7 комби фабричен метан
Изискването за смяна на бутилката на 10 години не е ли за всички, независимо какъв е експлоатационният срок от производителя ?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12100
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Покупка Б7 комби фабричен метан
За метановите бутилки е 20 години срокът, 10 е само за ЛПГ бутилките
Re: Покупка Б7 комби фабричен метан
Благодаря ви за инфото относно бутилките. Ще опитам да събера повече инфо и за тях. По принцип ако имат проблем, на компютър ако се закачи, дали ще покаже?
И друго, за двигателите имате ли наблюдения, надеждни ли са като цяло?
И друго, за двигателите имате ли наблюдения, надеждни ли са като цяло?
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Вто 05 юли 2011 20:24
- Автомобил: VW Passat b6
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Покупка Б7 комби фабричен метан
Аз от скоро карам Б6, който е със същия двигател. За бутилките мога да ти кажа, че все още има акция по смяната им във VW, мойте са сменени от предния собстеник през май месец. За мненията наистина са противоречиви, според мен тези на метан са една идея по надежни от бензиновите TSi. Като цяло колата е приятна за каране, не може да разбереш че е метанова. Последното пътуване на магистралата със 140-150 ми даде 5кг разход. При оглед е хубаво да се заслушаш как работи двигатела, ако е изправен почти не се чува, иначе вариянти за шумове има много било от верига, помпа високо налягане или водна помпа....
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12100
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Покупка Б7 комби фабричен метан
Те на Б7 май вече са карбонови и няма акция като за металните от онова време, когато се случи при зареждане да гръмнат няколко бутилки в Европа
Re: Покупка Б7 комби фабричен метан
Добре, а да попитам друго, понеже и от други хора чувам по-скоро отрицателно мнение за тези двигатели. Според вас, между дизел и чист бензин за такъв пасат, кое би било по-удачно, като се има на предвид, че става въпрос за семейна кола и се кара между 12-15000км годишно. Имам предвид като за поддръжката на колата, разход гориво и други подробности. Питам за ваше мнение, защото досега все бензинови коли съм имал и нямам много наблюдение над дизелите.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12100
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Покупка Б7 комби фабричен метан
Много рязко темата стана дизел срещу бензин и няма смисъл
- jordan17772
- Мнения: 722
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Покупка Б7 комби фабричен метан
Б7 1.4 с метан ги карат и като таксита. Запазените вървят по 15хиляди. Ако е около 10к сигурно е сцепена от каране. С вземането на тая кола и се сменя ангренажа. Там си заложи едни 2к лева. Най-добре вземаш Вин номера и по него да си извадиш историята на автомобила.
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 17:24
- Автомобил: Passat 7
- Двигател: Cdga 2012
- Местоположение: София
Re: Покупка Б7 комби фабричен метан
Б7 с метан имам от две години. Направени от мен 55 000км. Никакви проблеми. Сменил съм задно окачване ( 500лв.), Съединител, едномасов (300лв.), Верига ( 300лв.), Свещи и бобини (300лв.), Газови инжектори, мисля че нямаха проблем и ме подведоха(700лв.) Общо 2100лв с части и труд. Доволен съм от колата и препоръчвам покупката и, ако е с история. Двигателя е направен за метан и е доста различен от бензиновия такъв. Както казва колегата взимат ги и за таксита. Виждал съм такива а също и обяви на коли с по над 400 000км. Така че ако попаднеш на добър екземпляр мисля ,че ще си доволен.
Имал съм Б6 и Б7 дизели 3бр., на всички съм сменял съединител и маховик с цена около 1200лв. ,всички на около 200 000км. ,закупени от мен от Европа.
Имал съм Б6 и Б7 дизели 3бр., на всички съм сменял съединител и маховик с цена около 1200лв. ,всички на около 200 000км. ,закупени от мен от Европа.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта