thanis написа:1. Клипчето беше да видиш, че вътре не е просто чипче. Но явно за теб всичко в диапазона 2нм чип и SBC, SoC, и платка са едно и също
2. Би ли ми обяснил с тези 2 метра як кабел с щепсел в двата края от къде ще снабдява постоянен ток.
3. Дали зареждам 1 батерия или клъстер от 5000 за теб е еднакво.
4. Съгласен съм, че бях излишно остър по отношение на публикуваното ти мнение за електричките. Но ти винаги спориш за нерелевантни неща. Ще извадиш утре 70 бона за нова кола, ама в случая е проблем зарядното дето искаш да си го направиш сам и да има копче за 30ст, щото всички сме прости и ще дадем 1000лв за зарядно. Или сме супер будали да вярваме, че щом е подарък от дилъра и сме хванали Господ за ....
5. Когато си карал на метан, автономията ти е била по-малка от повечето електрички, ако си запазвал нормално багажно пространство. Също така ако си в Крива Паланка ще можеш да заредиш, а като абсолютен минимум има пътна помощ.
6. Разлика между ДВГ и парна машина също очевидно не правиш.
1 Всичко, освен чипчето е за впечатляване на впечатлителните!!!! Ако се разкара и другото чипче от колата, цялата тази беличка кутийка може да се изхвърли и ще останат два кабела, единият с щепсел, а другият с контакт и снадка между тях увита с тиксо. Така, че е желателно да се изхвърли всичко, освен щепсела и контакта и да се сложат на друг кабел.
2 Ти какъв ток си мислиш, че праща тази кутийка към колата - праща 240 волта променлив ток с честота 60 херца, демек същия, дето излиза през контакта. Изправителят и контролерът на зареждането са в колата

3 Много модерни думички употребляваш. Сигурно затова ти трябват и модерни зарядни.
Всяка една отделна паралелна група литеви елементи трябва да се следи много внимателно и при зареждане и при разреждане. И да, няма никакво значение колко елемента има батерията. Пускат се през всичките някакъв голям ток и се следи напрежението им, ако някой се зарежда по-бавно, токът му се позасилва, ако някой елемент се зарежда твърде бързо, токът му се намалява. Има различни начини за това, не е някаква космическа технология, има я и в евтините китайски батерии за винтоверти и прочее.
Един елемент се зарежда по-просто, няма нужда от балансиране, просто се следи напрежението му и при достигане на предварително зададена стойност се изключва.
4 Няма начин да дам и 7лв за технология, дето ще ме принуждава да плащам за поддръжка на излишни чипчета, те точно за това са сложени, да има за какво да ходиш на сервиз и да си плащаш.
5 Метанът прилича на електричките по малкият пробег, но драстично ги превъзхожда със зареждането до 100% за 2 минути. Може ли да ми обясниш как ще заредя в Крива паланка, ще почукам да някоя врата с щепсела в ръка или с дълга летва и куки на края на кабелите и директно за жиците на някой стълб


6 Напротив, много добре ги различавам. Това че ти не си запознат как ДВГ може да работи с дърва си е твой проблем. Всъщност въпреки, че е ужасно непрактично и днес много ДВГ работят на дърва, примерно в Северна Корея.