Прочетох много теми, мнения и решение на проблема вече 2 месеца няма. Колата е Ауди а3 8P, 2003г. гледана от над 10 монтьори (без да преувеличавам) и всеки вдига рамене и казва "изчерпах се". За няма и 2 месеца колата счупи 2 турбини (избива през оста), като последния път се смени всичко (геометрия, актуатор, вакумно управление), само охлювите си останаха нейните. И сега е на път да гръмне 3-ти път. Започва да пренадува непосредствено след като колата се стопли (приблизителен пробег 50км). Хващам я веднага по това, че този цирк го играя 3 пъти, а и качва разхода на гориво главоломно (на дисплей е между 20 и 40) и звука от турбината става един такъв свистящ, а преди това е бил плътен. По колата още са сменени маркучите към интеркулера, почистен ЕГР, почистен интеркулер, проверено налягане на маслото, турбината (уж) е минала стенд, сменен софтуер и то 2 пъти, с 2 различни - резултат 0. Компютъра не записва никакви грешки! Дюзите са добре, близки до 0, не помня точни цифри, че от толкова информация, предположения и висене в сервизите моя компютър се бъгна...

Дебитомер - почистен, за проба е взет от друга кола. Без резултат, разхода на гориво е убийствен, а охлювчето иска да ходи да пасе .... Не влиза в аваривн режим, като започне да пренадува, караме го на усещания

Може би пропускам нещо, защото то всичко се смени и пак сме в изходна позиция.
Колата веднъж пренадуе ли става изключително мудна в ниските, а аз във високи не мога да я карам, защото чупи оста и вкарва маслото в гърнетата и всичко по реда си ... Ако все пак я изпусна над 2000 оборота разхода се нормализира, но аз бързам да върна газта, че става страшно ...
Моля ви помагайте, защото покрай мен има още 2 автомобила със сходен проблем и всички сме в приключение ... Обръщам се към вас в този форум, а не в Ауди, защото последната тема, която четох тук беше за ремонт на ПД и колегата пуснал темата имаше сходен проблем с висок разход на гориво и видях, че има доста хора, които разбират, а ние повече идеи нямаме. Надявам се на помощ да разберем какво се случва....
Благодаря на отзовалите се!
П.С. нямам ДПФ, няма загуба на антифриз и масло(освен ако не гръмне турбото
