Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
mitko_belata
Мнения: 284
Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
Автомобил: JETTA MK2
Двигател: GX
Местоположение: Пловдив

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот mitko_belata » Нед 26 сеп 2021 8:36


Помпата я дават да прави налягане от 5 до 6 бара а попринцип дюзите на 3бара отварят и започват да впръскват гориво също така имаш и една подкачваща помпа в сондата на резервоара




Потребителски аватар
kazakstaneca
Мнения: 189
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот kazakstaneca » Пон 27 сеп 2021 10:59


Системата работи на около 5 бара да. Кошницата го играе резервоар по-скоро, за полупотопяемата помпа. Акумулатора за гориво е металния топуз, закачен от едната страна, той поддържа налягането в системата известно време след като загазиш.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот stefan4o » Съб 02 окт 2021 16:38


От одеве бабичката е вече с 256мм вентилирани отпред.
Много каталясах, б@си гайкаджийската работа шибана. Успях в рамките на почти един работен ден да се справя сам, без чужда помощ. Е, малката беше за час-два при мен сутринта. Помагаше ми доста, ама... сега е с приятелки навън.
Та остана ми да обезвъздуша, ама ще е утре, че капнах (малко и кръстът ми се обажда). Подмених двата шарнира и двата накрайника, че може и да са били оригиналните. Направо... карана е като за последно тая кола :( Дано да успея да развия пробките на задните апарати утре... От повече от 10 дни ги кисна с вд40, дано да не се скъсат.... :wink


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот muns61 » Съб 02 окт 2021 18:32


Ако има кой да прави медни спирачни тръбички в Ст З, направо ги сменяй.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот stefan4o » Съб 02 окт 2021 18:35


Всичко е точно, развиха се от раз (предните). Няма грешка :bowdown
Скоро ще гледам да оправя и задните, че и те са трагични. Междувременно си взех и о-пръстена за бензиновата помпа, трябва и там да творя. После ще я закарам да й сменят вътрешното каре, че се чува, да я прегледат основно и да мине преден мост, че малко не можах да уцеля явно накрайниците днес, уж ги белязах, броих резби, ама...
Ники, не стана тоя номер с НЕобезвъздушаването днес. Оставих го на самотек, да напълни апаратите ама... май греда. Има си въздух, усеща се. Отде и как е влязъл... не зная, може би трябваше да ги напълня със спринцовката, ама нищо.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот muns61 » Съб 02 окт 2021 18:58


За задните спирачни тръбички ми е мисълта. Те винаги са по-зле от предните.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот stefan4o » Съб 02 окт 2021 19:02


Засега няма да ги пипам тръбите. Просто ще обезвъздуша от щуцерите. А иначе по-натам ще сменям и маркучите отзад - два къси са на колело, тогава може и да има изненади, но като цяло няма ръжди отдолу, всичко си изглежда чисто - просто е много прашасало и мизерно.
Дори и да скъсам - ще взема медни тръби и ще си ги монтирам, правил съм го вече :mhihi


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12134
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот К.Одаджийски » Нед 03 окт 2021 7:00


Не ги харесвам аз медните тръби, окисляват много при щуцерите, а и са по лесни за смачкване от външни фактори


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот stefan4o » Нед 03 окт 2021 13:04


Всичко мина гладко. Щуцерите се развиха, сложих нови на тяхно място.
Обезвъздушихме с едно приятелче и вече колата може да се каже, че ИМА спирачки. Като оправя и задните и нещата ще си дойдат на мястото. Сега ще подготвя ангренажа и ще го подменя и него. Ще видя дали ще ми се занимава - може и да я оставя в сервиз да го сменят, заедно с маслото и филтрите.


bayspiro
Мнения: 907
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот bayspiro » Нед 03 окт 2021 16:06


Тръбички за спирачки - стоманени! Медните се наклепват от вибрациите и рязката промяна на налягането, стават твърди и се пукат.Където има вибрации и пикови налягания - не стават! Установено и лично ..по трудния начин..Последния случай от преди дни - мързеливи майстори с корави глави, замениха едни стоманени тръбички за мазане на разпределителен вал на един голямшък мотор ( 2700 кВт) и за 2 месеца... битти! Лагера и той..
Във Варна имаше един който правеше стоманени, ама не съм го търсил от години .Ставаха като истински :mrgreen

Последна промяна от bayspiro на Нед 03 окт 2021 16:15, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
slavi3331
Мнения: 421
Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
Автомобил: голф 3
Двигател: 1600
Местоположение: Сф

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот slavi3331 » Нед 03 окт 2021 16:15


Не съм съгласен за медните тръбички.
На няколко коли на приятели и дори на мойта съм с медни тръби и никакъв проблем за тези години не е имало.
Явно си има значение и самата медна тръба?!


bayspiro
Мнения: 907
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот bayspiro » Нед 03 окт 2021 16:23


Аз само споделям опит, колега. Ти си решаваш. На моя кола, медна тръбичка няма да сложа! Надявам се и тия срещу мене да не са с медни тръбички, ама божа работа...


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот muns61 » Нед 03 окт 2021 17:24


Опитът ми с доста машини, някои с доста вибрации не ме е сблъсквал с проблем с медни тръбички - и силови, и сигнални. С вътрешен диаметър от 2 до 10 мм. Едната машина беше 60 мегавата.
Пък и на автомобилите чак такива вибрации няма там, където са те.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот stefan4o » Нед 03 окт 2021 17:26


Принципно тръбите са там, където са неподвижни части - по купето. Инак има меки връзки (спирачни маркучи) за другите места ;)


Потребителски аватар
caro
Мнения: 572
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот caro » Нед 03 окт 2021 19:31


Аз само споделям опит, колега


Учи се от правилните инженери колега !!! На Аудито ми всичко е мед.



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта