Passat B6 2.0TDI Sportline - първият ми vw
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: Сря 10 юли 2019 8:12
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: CJS A 2016
Re: Passat B6 2.0TDI Sportline - първият ми vw
Значи моят пасат е наполовина пасат- само комби е. Пусни една тема за пасата и в Опел форума, за да станат дружки с моята.
Re: Passat B6 2.0TDI Sportline - първият ми vw
Имам питане - какво означава да мига бутона на ръчната след задействане?
Единствената разлика с нормалното задействане беше, че спрях колата под наклон.
Заради мигащата ръчна се подсигурих и с камък пред гумата. После я задействах на равно място - нямаше мигане.
Единствената разлика с нормалното задействане беше, че спрях колата под наклон.
Заради мигащата ръчна се подсигурих и с камък пред гумата. После я задействах на равно място - нямаше мигане.
Re: Passat B6 2.0TDI Sportline - първият ми vw
единият (или и двата не дай боже) апарат за ръчната прави мизерии, (при служебния беше се случило това) или не знам дали е възможно но, ако накладките ти са заминали може да не затяга хубаво.
Р.S. хубава колица си взел дълги без аварийни и щастливи километри ти желая.
Р.S. хубава колица си взел дълги без аварийни и щастливи километри ти желая.
Re: Passat B6 2.0TDI Sportline - първият ми vw
Мизерии в смисъл?
Механично или електрически?
Ръчкахме ги с вагкома - нито имаха записани грешки, нито пък излезе нещо при тестовете. Накладките са над 60% със сигурност.
Не връщат добре обаче, което почти със сигурност е проблем на хидравличния цилиндър (най-вероятно корозия).
И защо мигаще само при спиране при наклон? Вярно, не беше малък - около 40 градуса
Механично или електрически?
Ръчкахме ги с вагкома - нито имаха записани грешки, нито пък излезе нещо при тестовете. Накладките са над 60% със сигурност.
Не връщат добре обаче, което почти със сигурност е проблем на хидравличния цилиндър (най-вероятно корозия).
И защо мигаще само при спиране при наклон? Вярно, не беше малък - около 40 градуса
Re: Passat B6 2.0TDI Sportline - първият ми vw
Ниво спирачна течност, елементарно но проверявал ли си?
Re: Passat B6 2.0TDI Sportline - първият ми vw
Спирачната течност не е проверена - направо е смемена.
Има ли начин да се направи така, че бутоните на волана да работят, без двигателя да е включен? Идеята е щом включиш радиото, да работят и бутоните на волана.
Има ли начин да се направи така, че бутоните на волана да работят, без двигателя да е включен? Идеята е щом включиш радиото, да работят и бутоните на волана.
Re: Passat B6 2.0TDI Sportline - първият ми vw
С намаляването на деня, си припомних нещо което знаех отпреди да купя колата - обикновените фарове на шестиците са зле. От помътняването на пластмасата отпред и най-вече от опичането на огледалния слой на рефлектора. Вариантите бяха два - рециклиране на моите или нови. Понеже цената на два ОЕМ фара се доближава до 50% от стойността на колата, а афтърмаркет фаровете светят, но не осветяват (според мен поне), избрах вариант едно - рециклиране.
Съжалявам че не снимах - почти целия рефлектор беше почернял.
Послушах и съвета на момчето което ми направи рециклирането и монтирах ксенон на 4300К. Като се възползвахме от малкия размер на баластите и ги монтирахме вътре във фара. Нищо не е рязано или пробивано, така че винаги мога да се върна на халогенна крушка.
Разликата преди и след в осветяването е трудна за описване, затова ще пробвам с една дума - прогледнах.
Тук вече съм монтирал първия:
Преди да сложа и десния, намерих от къде ми се губи течността за чистачките:
И по-точно:
Според мен е дефект в самия маркуч, защото няма как да се притисне там (в гофре, заедно с другия маркуч и сноп кабели), а и се вижда как е раздуло отвътре навън.
Много е полезно да имаш приятел стругар:
Особено такъв, който си разбира от работата. Нипела пасна перфектно, не се наложи да използвам лепилото което бях приготвил.
Сега ми остава само да се справя със задържането на задните спирачни апарати. И смяната на маслото наближава вече. Някакви препоръки за това? Вискозитета ще е 5W30, марката - чудя се дали да не пробвам Ravinol? Знам че трябва да подходящо за DPF, но не знам дали и как е отбелязано на етикета.
Съжалявам че не снимах - почти целия рефлектор беше почернял.
Послушах и съвета на момчето което ми направи рециклирането и монтирах ксенон на 4300К. Като се възползвахме от малкия размер на баластите и ги монтирахме вътре във фара. Нищо не е рязано или пробивано, така че винаги мога да се върна на халогенна крушка.
Разликата преди и след в осветяването е трудна за описване, затова ще пробвам с една дума - прогледнах.
Тук вече съм монтирал първия:
Преди да сложа и десния, намерих от къде ми се губи течността за чистачките:
И по-точно:
Според мен е дефект в самия маркуч, защото няма как да се притисне там (в гофре, заедно с другия маркуч и сноп кабели), а и се вижда как е раздуло отвътре навън.
Много е полезно да имаш приятел стругар:
Особено такъв, който си разбира от работата. Нипела пасна перфектно, не се наложи да използвам лепилото което бях приготвил.
Сега ми остава само да се справя със задържането на задните спирачни апарати. И смяната на маслото наближава вече. Някакви препоръки за това? Вискозитета ще е 5W30, марката - чудя се дали да не пробвам Ravinol? Знам че трябва да подходящо за DPF, но не знам дали и как е отбелязано на етикета.
- McLane
- Мнения: 245
- Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
- Автомобил: SeatToledo
- Двигател: AGN
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B6 2.0TDI Sportline - първият ми vw
Малко офтопик ,колата изглежда супер.Дълги и безаварийни км .Изчисти ли боклуците под кората на чистачките и съответно дренажните отвори и сваляне на подкалниците ,че там понякога става сметище ?
Re: Passat B6 2.0TDI Sportline - първият ми vw
McLane написа:Малко офтопик ,колата изглежда супер.Дълги и безаварийни км .Изчисти ли боклуците под кората на чистачките и съответно дренажните отвори и сваляне на подкалниците ,че там понякога става сметище ?
Боклуци под чистачките не съм видял да има, а подкалниците съм ги разкачил само отпред, колкото да отвия болтовете на бронята. Засега не съм имал проблем с наводняване от запушване на дренажите, предполагам няма и да имам - колата стои в гараж.
DoH_KuXoT написа:Гледаш да е 504/507 спецификация по VW
Това са последните три цифри от спицификацията нали?
- McLane
- Мнения: 245
- Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
- Автомобил: SeatToledo
- Двигател: AGN
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B6 2.0TDI Sportline - първият ми vw
hudson написа:McLane написа:Малко офтопик ,колата изглежда супер.Дълги и безаварийни км .Изчисти ли боклуците под кората на чистачките и съответно дренажните отвори и сваляне на подкалниците ,че там понякога става сметище ?
Боклуци под чистачките не съм видял да има, а подкалниците съм ги разкачил само отпред, колкото да отвия болтовете на бронята. Засега не съм имал проблем с наводняване от запушване на дренажите, предполагам няма и да имам - колата стои в гараж.DoH_KuXoT написа:Гледаш да е 504/507 спецификация по VW
Това са последните три цифри от спицификацията нали?
Ако и предишния собственик я е държал в гараж няма да има . Но пък по вътрешния ръб на веждите всички коли трупат прахоляк ,мокри се и съхне бавно .Винаги като взема кола и обслужа ДВГ и всички течности свалям корите отпред и отзад .Чистене ,боядисване и пръскане с консервант
Re: Passat B6 2.0TDI Sportline - първият ми vw
Според колата, а и според записките от предишния собственик, наближи време за за смяна на масло. Антифриза ми се видя мътен и затова реших да сменя и него.
Поръчах всичко от аутодок:
Филтъра на купето и горивния бяха най-мръсни. Първия предполагам че са го пропуснали предишната смяна, а горивния или е пропуснат и той, или никой не си е направил труда да изчисти тялото под филтърния елемент - беше пълно с нещо като тиня.
Чудя се дали да спазвам зададения сервизен интервал от 15к км или да сменям на 10…
Трите филтъра ги взех UFI,защото има лепенка на тялото на горивния от същата марка. Уж италиански, но въздушния е китайски, масления е полски, а горивния от Мароко… глобализация, кво да се прави.
Поръчах всичко от аутодок:
Филтъра на купето и горивния бяха най-мръсни. Първия предполагам че са го пропуснали предишната смяна, а горивния или е пропуснат и той, или никой не си е направил труда да изчисти тялото под филтърния елемент - беше пълно с нещо като тиня.
Чудя се дали да спазвам зададения сервизен интервал от 15к км или да сменям на 10…
Трите филтъра ги взех UFI,защото има лепенка на тялото на горивния от същата марка. Уж италиански, но въздушния е китайски, масления е полски, а горивния от Мароко… глобализация, кво да се прави.
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: Сря 10 юли 2019 8:12
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: CJS A 2016
Re: Passat B6 2.0TDI Sportline - първият ми vw
Добре си обслужваш пасатора, както винаги. Според мен си сменяй на 10 000 км масълцето, нищо, че го дават на 15. И аз го сменям на 10.
Re: Passat B6 2.0TDI Sportline - първият ми vw
Слушаме се, засега
След първото захлаждане, установих че двузоновия климатроник е прекалено двузонов - отдясно духаше почти хладно. Първо се усъмних в клапите и сервомоторите им, но те си бяха ОК.
Тук е мястото да благодаря на колегата zfa159 безпогрешно и категорично обвини за проблемите ми радиаторчето на парното. Докато ми остане време да го сменя, установих че при температура под нулата, вече и отляво температурта падна, а от дясно си беше направо студено.
Обаче открих, че смяната на радиаторчето е лековита процедура.
Предния ден си бях сецнал кръста, но след няколко часа протегнат да ръчкам тръбите зад двигателя или заел поза от йога долу при педалите, забравих за кръста, защото вече бях схванат навсякъде
Открих и още нещо - колкото и лесно да изглежда в ютуб, на практика не е така.
Ноооо съм много доволен от резултата - калориферчето вече прави баня в колата.
След първото захлаждане, установих че двузоновия климатроник е прекалено двузонов - отдясно духаше почти хладно. Първо се усъмних в клапите и сервомоторите им, но те си бяха ОК.
Тук е мястото да благодаря на колегата zfa159 безпогрешно и категорично обвини за проблемите ми радиаторчето на парното. Докато ми остане време да го сменя, установих че при температура под нулата, вече и отляво температурта падна, а от дясно си беше направо студено.
Обаче открих, че смяната на радиаторчето е лековита процедура.
Предния ден си бях сецнал кръста, но след няколко часа протегнат да ръчкам тръбите зад двигателя или заел поза от йога долу при педалите, забравих за кръста, защото вече бях схванат навсякъде
Открих и още нещо - колкото и лесно да изглежда в ютуб, на практика не е така.
Ноооо съм много доволен от резултата - калориферчето вече прави баня в колата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта