Passat b3 дълго очакваният...-----> Bora 1.8 20V
- stefan4o
- Мнения: 19165
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat b3 дълго очакваният...
Нямате си друга работа, явно При положение, че го има готово - купуваш и още 5 години поне не го мислиш.
-
- VW експерт
- Мнения: 12867
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat b3 дълго очакваният...
Следваш консуматорското общество Стефане.
Re: Passat b3 дълго очакваният...
Привет на всички, няма кой знае какви промени по колата, наливам си А95/пропан и си карам, след няколко "забележки от органите на реда" си смених лед светлинките (уж дето се водят дневни) с някви "по-иновативни" 2в1 (демек с мигач и то бягащ ) според мене доста добре се получи.
- Прикачени файлове
-
[ Play Quicktime file ] VID_20211007_134337.mp4 [ 6.76 MiB | Видяна 5650 пъти ]
Re: Passat b3 дълго очакваният...
имам и едно питане, искам някакси да си монтирам поставки за чаши, за целта съм се спрял за поставки от бора/Г4 да ги вградя някъде по конзолата не знам дали ще успея, но ще пробвам. някой, ако има по-добри идеи моля да ги сподели.
-
- VW експерт
- Мнения: 12867
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat b3 дълго очакваният...
Най-доброто място за чашка с кафе е при ръчната спирачка.
Re: Passat b3 дълго очакваният...
но сигурно няма да има някаква версия тип оригинал в смисъл от пасатори, и трябва преправяне предполагам?
- stefan4o
- Мнения: 19165
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat b3 дълго очакваният...
Има, оригинален подлакътник. Но няма да ти хареса цената.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11932
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat b3 дълго очакваният...
Аз навремето ги мислех всякакви варианти, обаче пластмасите по таблото са калпави нямаше да издържат или трябваше отливане на елементи от други материали с изработка на калъпи, преправка на СД от компютър, абе много неща и нищо не ми допадна. Взех и подлакътник от Б4 щото от Б3 май няма. Той обаче стои много назад заради ръчната спирачка и държача за чаши е отзад, махнах го. Най удобното място което намерих е просто една от тия пластмасовите държачи за чаши закачен на вратата на жабката. С тънко двойно лепещо тиксо го бях залепил от вътрешната страна на капака за да не изпада при отваряне на жабката и това е
Re: Passat b3 дълго очакваният...
и такаа, спирам да мисля за поставката, появи се по-сериозен проблем, вчера докато се прибирам от работа нещо под капака изпука веднага отбивам настрани и виждам, че наркучето от снимка 1 от ограденото място е изскочило от съединението, бутам го обратно на мястото му, оглеждам се за други дефекти видимо нищо, паля всичко изглежда нормално тръгвам и на второто кръстовище колата вдига обороти на празен ход (около 2000 оборота), върви нормално иначе, днеска пак на път към вкъщи пак изпука по същия начин обаче този път другият маркуч към маслоохладителя спукан, обграденото място от снимка 2. Та въпросът ми е освен дебитомер какво още ? трябва ли да се притеснявам много (от финансова гледна точка)
-
- VW експерт
- Мнения: 12867
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat b3 дълго очакваният...
К.Одаджийски написа: Взех и подлакътник от Б4 щото от Б3 май няма.
Има от В3,доста е грозен.Но е удобен.Съжалявам,че нямам снимки от моя бивш Пасат.В4 с монтиран оригинален подлакътник от В3.Имаше си лепенки VW/Audi.Закрепваше се за седалката,долу при шината.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11932
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat b3 дълго очакваният...
shagy написа:и такаа, спирам да мисля за поставката, появи се по-сериозен проблем, вчера докато се прибирам от работа нещо под капака изпука веднага отбивам настрани и виждам, че наркучето от снимка 1 от ограденото място е изскочило от съединението, бутам го обратно на мястото му, оглеждам се за други дефекти видимо нищо, паля всичко изглежда нормално тръгвам и на второто кръстовище колата вдига обороти на празен ход (около 2000 оборота), върви нормално иначе, днеска пак на път към вкъщи пак изпука по същия начин обаче този път другият маркуч към маслоохладителя спукан, обграденото място от снимка 2. Та въпросът ми е освен дебитомер какво още ? трябва ли да се притеснявам много (от финансова гледна точка)
Предполагам само че гърми газовата уредба и ти вади маркучите за картерната вентилация понеже са без скоби и са размекнати от маслото, защото виждам че имаш кихалка, но явно нейната гумичка е по стегната от тия маркучи. Та провери кабелите и свещите първо, после настройката на изпарителя, да не е бедна сместта, щото а гръмне още няколко пъти и изкриви клапата на дебитомера, това ще и е, освен ако не намериш нов здрав дебитомер
Re: Passat b3 дълго очакваният...
Привет на всички, доста дълго четиво ще има, гърмежите и маркуча за картерната вентилация са оправени, смених свещи, кабели капачка диститбутор, палец, маркуча спукания също. нещата се оправиха до някъде, вече гърмежи няма мощ има, но проблема с оборотите си седи, проверих маркучите към инжекциона (вакууми и прочеи) и при работещ и при спрян двигател не можах да хвана нещо нередно, и преди да проверя клапана на дебитомера се сетих да измъкна буксата и хоп всичко точно, успях да намеря по нета 2 здрави дебитомера вече са в багажника но по това време когато все вали още не съм се хванал да го сменя щот нямам и гараж. нещо ми изписва някаква грешка и не мога да кача снимки.
А между другото се появи и друг проблем, който вече и той е отстранен, а именно със съединителят, отивам на работа спирам никакви проблеми качвам се след работа и педала на съединителя остава на половина долу, прибрах се до вкъщи и когато паркирах останах съвсем без съединител, докосвам педала пада до ламарина и си остава там, попитах един двама казаха ми на 90% е долна помпа, е да ама не нали съм малко карък и попаднах при останалите 10%, първо тръгнах си взех на марката аутофрен ремонтен кит... греда. ужким по каталог ама различен диметър на уплътненията, втори магазин втори комплект този път ми казаха, че са били 2 размера за сп. с-ма АТЕ и FАG поръчвам по-големия размер..... пак греда на горната помпа единият к-маншет съвсем друг и вътрешните диаметри не пасват, 2 поръчки по интернет на марките топран и егр беше мисля или епр същата боза и накрая си взех 2 нови помпи и си реших проблема, а и искам да благодаря на бившият собственик, чухме се по телефона ими обясни кое, как, що.
А между другото се появи и друг проблем, който вече и той е отстранен, а именно със съединителят, отивам на работа спирам никакви проблеми качвам се след работа и педала на съединителя остава на половина долу, прибрах се до вкъщи и когато паркирах останах съвсем без съединител, докосвам педала пада до ламарина и си остава там, попитах един двама казаха ми на 90% е долна помпа, е да ама не нали съм малко карък и попаднах при останалите 10%, първо тръгнах си взех на марката аутофрен ремонтен кит... греда. ужким по каталог ама различен диметър на уплътненията, втори магазин втори комплект този път ми казаха, че са били 2 размера за сп. с-ма АТЕ и FАG поръчвам по-големия размер..... пак греда на горната помпа единият к-маншет съвсем друг и вътрешните диаметри не пасват, 2 поръчки по интернет на марките топран и егр беше мисля или епр същата боза и накрая си взех 2 нови помпи и си реших проблема, а и искам да благодаря на бившият собственик, чухме се по телефона ими обясни кое, как, що.
Последна промяна от shagy на Пон 10 яну 2022 14:06, променено общо 1 път.
Re: Passat b3 дълго очакваният...
Здравейте фенове, имам питане относно филтър купе, прилагам снимка какъв вид е моят, някак странен та въпроса ми е дали мога да сменя стойката/клетката или както и да се нарича това нещо със стандартен правоъгълен филтър?
Re: Passat b3 дълго очакваният...
може разбира се, сменя се за 5 минути, само си намери от донор, съветвам те отдолу да го обмажеш със силикон на дебело преди монтажа, защото едва ли уплътнението ще е читаво, а от там се наводняват често тия пасати. На моя В4 бях прекарал кабел за усилвател от там и бях се наводнил стабилно на първия дъжд :)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта