Тя си има достатъчно емблеми от завода по нея
Не съм фен на тези неща с емблемите - ГТИ, ТДИ и т.н. Но ти благодаря за жеста. Повечето биха били склонни да изкарат едни 10-20лв от това.
Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Мачката е от кола със заводски катализатор.
- caro
- Мнения: 559
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Не е ли от онези които имат спойлер на задния капак? Незнам какво изпълнение се води.
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Вдигам темата с питане към колегите с ГТИ-тупалки. А именно - окачването. Планирам да го коригирам (че сегашното е с някакви втулки), ако не се получи желания ефект като премахна втулките. Та на питането - зная, че са 10 вида амортисьори и пружини, но все пак - някой има ли заводските номера на пружината и амортисьора отпред и отзад на кола 16В, говорим за оригиналните, с които е излязла от завода. Какви трябва са оригиналните - маслени или газови? Моля, някой колега ако има информация - нека я сподели с мен.
Междувременно не съм спрял да я чопля, оправих хавата с мокета и изолацията, оставих задната седалка да я тапицира една женица, която се справя доста добре. После ще й занеса и предните да ги направи и тях. Избрах кожа, почти същия цвят като заводската (сива). Поръчах си ново табло, че това, което сложих има доста забележки и малко съжалявам, че го купих, но нищо - такъв е животът.
Джантите тая седмица като ми остане време ще ги занеса да ги изправят и поправят (едната има липсващи парчета от по около 1см). За полиране и боя още не съм решил окончателно.
Има и теч на бензин от шибаната кошница, която още не съм оправил, силно се надявам да е от о-пръстена, вчера я изчистих отдолу и гледах откъде натаява бензин. Единият маркуч от резервоара към кошницата също е пред полу-разпад - ще търся варианти и за него, че е кербован и вероятно ще трябва да го демонтирам целия и да го занеса да го сменят на едно място, дето правят такива маркучи. Ще трябва ли да свалям резервоара, ако искам да го сваля?
Та така, ако някой удари рамо за амортисьорите и пружините - да ги потърся от някой магазин като заместители, ще е супер.
Мерси предварително.
Междувременно не съм спрял да я чопля, оправих хавата с мокета и изолацията, оставих задната седалка да я тапицира една женица, която се справя доста добре. После ще й занеса и предните да ги направи и тях. Избрах кожа, почти същия цвят като заводската (сива). Поръчах си ново табло, че това, което сложих има доста забележки и малко съжалявам, че го купих, но нищо - такъв е животът.
Джантите тая седмица като ми остане време ще ги занеса да ги изправят и поправят (едната има липсващи парчета от по около 1см). За полиране и боя още не съм решил окончателно.
Има и теч на бензин от шибаната кошница, която още не съм оправил, силно се надявам да е от о-пръстена, вчера я изчистих отдолу и гледах откъде натаява бензин. Единият маркуч от резервоара към кошницата също е пред полу-разпад - ще търся варианти и за него, че е кербован и вероятно ще трябва да го демонтирам целия и да го занеса да го сменят на едно място, дето правят такива маркучи. Ще трябва ли да свалям резервоара, ако искам да го сваля?
Та така, ако някой удари рамо за амортисьорите и пружините - да ги потърся от някой магазин като заместители, ще е супер.
Мерси предварително.
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Фабрично
Преден амортисьор: 191 413 031 K
Предна пружина: 165 411 105 A (единичен кафяв маркер)
Заден амортисьор: 191 513 033 D
Задна пружина: 191 511 115 A (два зелени маркера)
Преден амортисьор: 191 413 031 K
Предна пружина: 165 411 105 A (единичен кафяв маркер)
Заден амортисьор: 191 513 033 D
Задна пружина: 191 511 115 A (два зелени маркера)
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Благодаря.
Нямаш равен !!!
Газови ли са тези модели?
Нямаш равен !!!
Газови ли са тези модели?
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
1987 г. едва ли са слагали газови амортисьори на народната кола. Разликата в амортисьорите по-скоро се дължи на базовата височина и силовата характеристика.
- viksanlg
- Мнения: 894
- Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
- Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
- Двигател: пб
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Моя пасат е 90 година комби и фабрично е със задни газови амортисьори, не виждам една такава яка стара тупалка да няма и тя такива...
- kazakstaneca
- Мнения: 181
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Търсил съм заводски пружини за 16v къде ли не, без резултат. Ако успееш да намериш, със сигурност ще купя и аз! Амортисьори само на газ няма да сложа никога, без значение дали фабрично се монтират или не, особено отзад като чукове са.
Мисля, че имам здрава кошница, трябва да проверя дали е за същия размер помпа, но ако се окаже в нея проблема, те съветвам да си направиш съд като моя. Аз не съм свалял тези тръби към резервоара, но предполагам, че единствената щипка, на която се държат е тази до самата кошница.
Наложи ли се да вадиш помпата от кошницата, трябва да внимаваш с тръбичката за бензин, която влиза в нея. Когато тръгнеш да отвиваш спеклата капачка, тръгва да се върти и тръбичката, усуква се и край с нея. Под самата тръбичка има възможност да се хване контра с гаечен ключ, аз рязах с ъглошлайфа един за да го навра там, може да измислиш и някакъв друг вид контра, но трябва да внимаваш, най-вероятно не е отвъртана скоро
Мисля, че имам здрава кошница, трябва да проверя дали е за същия размер помпа, но ако се окаже в нея проблема, те съветвам да си направиш съд като моя. Аз не съм свалял тези тръби към резервоара, но предполагам, че единствената щипка, на която се държат е тази до самата кошница.
Наложи ли се да вадиш помпата от кошницата, трябва да внимаваш с тръбичката за бензин, която влиза в нея. Когато тръгнеш да отвиваш спеклата капачка, тръгва да се върти и тръбичката, усуква се и край с нея. Под самата тръбичка има възможност да се хване контра с гаечен ключ, аз рязах с ъглошлайфа един за да го навра там, може да измислиш и някакъв друг вид контра, но трябва да внимаваш, най-вероятно не е отвъртана скоро
- kazakstaneca
- Мнения: 181
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
В два от номерите има малко разминаване с тези, които аз намерих.
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Мерси за инфото, колега.
И аз там ги гледах. Ама като тръгна да търся в гугъл ми изкарва продукти разни. Като цъкна на ОЕ-заместител - ми вади, че отговарят хем на ГТИ хем на 1.3 карбуратор :) Сигурно затова ще е тегава работата.
Бих закупил от теб кошницата, дори и да е дефектна.
Що се отнася до бензиновите маркучи и кошницата - оставих колата при сигурен човек, познат в Стара Загора на доста колеги с ФВ-та Сигурен съм, че ще си получа колата работеща и направена като хората със сменено всичко нужно по горивната система (май пропуснах да го помоля да смени горивния филтър).
И аз там ги гледах. Ама като тръгна да търся в гугъл ми изкарва продукти разни. Като цъкна на ОЕ-заместител - ми вади, че отговарят хем на ГТИ хем на 1.3 карбуратор :) Сигурно затова ще е тегава работата.
Бих закупил от теб кошницата, дори и да е дефектна.
Що се отнася до бензиновите маркучи и кошницата - оставих колата при сигурен човек, познат в Стара Загора на доста колеги с ФВ-та Сигурен съм, че ще си получа колата работеща и направена като хората със сменено всичко нужно по горивната система (май пропуснах да го помоля да смени горивния филтър).
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Повдигам темата с питане.
Съединител от АБФ има ли вариант да се сложи? С по-голям диаметър е,зная. Но там дали е същото изпълнение (гледам е с аксиален лагер, а при 020 кутиите няма). АБФ не е с лостов механизъм, нали?
Та питането ми е 228мм съединител може ли да се натика без да се налага да подменям механизми, скорости и т.н.
Съединител от АБФ има ли вариант да се сложи? С по-голям диаметър е,зная. Но там дали е същото изпълнение (гледам е с аксиален лагер, а при 020 кутиите няма). АБФ не е с лостов механизъм, нали?
Та питането ми е 228мм съединител може ли да се натика без да се налага да подменям механизми, скорости и т.н.
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Abf съединител може да сложиш ако вземеш и маховик от ABF или 1Z и кутия със жила и помпа на съединителя. Според мен за стоков ПЛ мотор няма смисъл, караш си го със заводската 2У кутия.
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Разбрах. Благодаря за отговора. Няма да сменям кутии и да влизам в такива филми.
- mitko_belata
- Мнения: 284
- Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
- Автомобил: JETTA MK2
- Двигател: GX
- Местоположение: Пловдив
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Мисля че няма да стане без смяна на кутията ABF e с нормален съединител не е с обратния
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта