GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
kalin09
Мнения: 179
Регистриран на: Нед 30 юли 2006 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Своге

Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход

Мнениеот kalin09 » Вто 19 апр 2022 14:50


papa franku написа:
kalin09 написа:
railfan написа: О-пръстените на дюзите и то ако не завърши регенерацията, т.е загасил си я докато е била в такава.

Какви са тези о-пръстени ,това нали е КР?

Също си имат медни семеринги както старите, но тежи уж не се разбиват така.
Замери на колко ти зарежда алтернатора. При мен така държеше високи обороти за да компенсира загубите на ток в лоша връзка - зареждаше на 12.5 - 13.5в, след смяна на лошия кримп си зарежда на 14.5 в ниски обороти и не ги е вдигала вече. Това го бях забелязал, а после разбрах че е от кримпа като ми стопи бушонното табло :mhihi

Медни семеринги ,опръстени на дюзите...когато човек не разбира една материя ,по-добре да не говори по нея...




Потребителски аватар
papa franku
Мнения: 161
Регистриран на: Чет 06 авг 2020 19:22
Автомобил:
Двигател:

Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход

Мнениеот papa franku » Вто 19 апр 2022 23:39


kalin09 написа:
papa franku написа:
kalin09 написа:
railfan написа: О-пръстените на дюзите и то ако не завърши регенерацията, т.е загасил си я докато е била в такава.

Какви са тези о-пръстени ,това нали е КР?

Също си имат медни семеринги както старите, но тежи уж не се разбиват така.
Замери на колко ти зарежда алтернатора. При мен така държеше високи обороти за да компенсира загубите на ток в лоша връзка - зареждаше на 12.5 - 13.5в, след смяна на лошия кримп си зарежда на 14.5 в ниски обороти и не ги е вдигала вече. Това го бях забелязал, а после разбрах че е от кримпа като ми стопи бушонното табло :mhihi

Медни семеринги ,опръстени на дюзите...когато човек не разбира една материя ,по-добре да не говори по нея...


https://www.youtube.com/watch?v=0SmpSu3XKG0
Дюзите имат медни шайби/дифтунги/уплатнения, КР, ПД или каквито и да са си имат - все нещо трябва да уплътнява. На клипа се вижда, че се държат от двете страни, а не като на някои пд - само от едната. Освен това и нямаш толкова силни механични сили по тях както ПД и не би трябвало да си разбиват леглата така.
Семеринги е грешен термин, колегата е прав - изразих се грешно.


Потребителски аватар
railfan
Мнения: 1163
Регистриран на: Вто 13 сеп 2016 17:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход

Мнениеот railfan » Сря 20 апр 2022 9:05


Според мен колегата ще си реши проблема ако си изпере, смени или премахне(непрепоръчително) ДПФ -а и си смени маслото.
Надявам се, че е наясно, че нафта в маслото означава понижени мазочни качества на маслото и ускорено износване на мотора ако продължава да кара с него.


kalin09
Мнения: 179
Регистриран на: Нед 30 юли 2006 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Своге

Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход

Мнениеот kalin09 » Сря 20 апр 2022 13:29


papa franku написа:
kalin09 написа:
papa franku написа:
kalin09 написа:
railfan написа: О-пръстените на дюзите и то ако не завърши регенерацията, т.е загасил си я докато е била в такава.

Какви са тези о-пръстени ,това нали е КР?

Също си имат медни семеринги както старите, но тежи уж не се разбиват така.
Замери на колко ти зарежда алтернатора. При мен така държеше високи обороти за да компенсира загубите на ток в лоша връзка - зареждаше на 12.5 - 13.5в, след смяна на лошия кримп си зарежда на 14.5 в ниски обороти и не ги е вдигала вече. Това го бях забелязал, а после разбрах че е от кримпа като ми стопи бушонното табло :mhihi

Медни семеринги ,опръстени на дюзите...когато човек не разбира една материя ,по-добре да не говори по нея...


https://www.youtube.com/watch?v=0SmpSu3XKG0
Дюзите имат медни шайби/дифтунги/уплатнения, КР, ПД или каквито и да са си имат - все нещо трябва да уплътнява. На клипа се вижда, че се държат от двете страни, а не като на някои пд - само от едната. Освен това и нямаш толкова силни механични сили по тях както ПД и не би трябвало да си разбиват леглата така.
Семеринги е грешен термин, колегата е прав - изразих се грешно.

Тези дифтунги единствено отделят компресията от подкартерното пространство ,при КР. Няма никакъв шанс ,дори и на теория ,през тях да прониква нафта в мотора. При ПД има о-пръстени ,които "отделят" нафта от подкартерното пространство ,и има как да "налеят" мотора с нафта. Но ще има и много други симптоми. При КР такива о-пръстени няма!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта