papa franku написа:kalin09 написа:railfan написа: О-пръстените на дюзите и то ако не завърши регенерацията, т.е загасил си я докато е била в такава.
Какви са тези о-пръстени ,това нали е КР?
Също си имат медни семеринги както старите, но тежи уж не се разбиват така.
Замери на колко ти зарежда алтернатора. При мен така държеше високи обороти за да компенсира загубите на ток в лоша връзка - зареждаше на 12.5 - 13.5в, след смяна на лошия кримп си зарежда на 14.5 в ниски обороти и не ги е вдигала вече. Това го бях забелязал, а после разбрах че е от кримпа като ми стопи бушонното табло
Медни семеринги ,опръстени на дюзите...когато човек не разбира една материя ,по-добре да не говори по нея...