Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
Здравейте! Проблеми с голфа от известно време с ESP и нестабилни обороти. Проблема с ESP е, че святка лампичката на таблото след 500 метра без приплъзвания или някви неравности и така при всяко палене и потегляне, след около 500 600 метра си святка лампичката на таблото и колата явно влиза в някакъв режим и започва да придърпва, а като загася колата и запаля наново ESP не свети до следващи 500 метра и другия ми проблем е с нестабилни обороти особено при вече позагрял двигател и оставена на празен ход оборотите падат до към 400 и се качват до към 800 сякаш се опитва да компенсира двигателя. И от няколко дни вече колата гасне сама в движение. Качвам и диагностика от ваг ком веднага след изгасването на колата. Надявам се да има хора с някакво мнение и благодаря предварително!
- Прикачени файлове
-
- Chassis Type.docx
- (15.78 KиБ) Свален 48 пъти
- stefan4o
- Мнения: 19165
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
Има вероятност да засмуква въздух иззад дросела.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
Проблема с оборотите е заради нарушен вакуум ,от някъде смуче въздух ...може и дебитомера да е мръсен и да не подава точна информация ,за другото.. компютъра губи данни и не може да се свърже с модула който управлява ESP
Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
Благодаря за мненията колеги! ще проверя или най вероятно ще ходя при майстор да види за вакуума и въздуха ... но някакви мнения и за това ESP защото е адски дразнещо и не мога да разбера от къде е , какво е , защо е
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
Като застанеш пред колата в дясната част около помпата за ABS трябва да има един модул за ESP ,ABS ,ASR.Проблема може да е от патинясали клеми ,скъсан кабел, или проблем със самия модул .
-
- VW експерт
- Мнения: 12867
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
Сместа я управлява първата ламбда сонда. Като ѝ гледам данните,нещо не е ок. По -рентабилно е първо да погледнеш за спукани,скъсани маркучи след дебитомер. Ако си сигурен,че всички са ок. Тогава смятам,че сондата е за смяна.
П. П. АГУ има ли тая кола?
П. П. АГУ има ли тая кола?
-
- VW експерт
- Мнения: 12867
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
В скана ясно пише, че има грешка в ESP.
Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
има газова, ланди ренцоZdravko Zankov написа:Сместа я управлява първата ламбда сонда. Като ѝ гледам данните,нещо не е ок. По -рентабилно е първо да погледнеш за спукани,скъсани маркучи след дебитомер. Ако си сигурен,че всички са ок. Тогава смятам,че сондата е за смяна.
П. П. АГУ има ли тая кола?
- stefan4o
- Мнения: 19165
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
deluxx21 написа:има газова, ланди ренцоZdravko Zankov написа:Сместа я управлява първата ламбда сонда. Като ѝ гледам данните,нещо не е ок. По -рентабилно е първо да погледнеш за спукани,скъсани маркучи след дебитомер. Ако си сигурен,че всички са ок. Тогава смятам,че сондата е за смяна.
П. П. АГУ има ли тая кола?
Това малко променя нещата, но все пак...
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
Като чета всички проблеми с този мотор и кола се радвам че не купих голф 5 плюс преди късо време и че завинаги бих черен печат на ВАГ групата . По темата предишната ми кола костенурка светна исп и спря да се връзва с модула свалиха го с 300 зора и го пратих на ремонт за 600лева ми го върнаха кодираха го и покарах няколко години без яд . Всичко хубаво освен другите дертове с марката ,преди няколко месеца почна да се проявява същия проблем като при теб оказа се че главния бушон е нагорял и разтопил леглото извадих външно бушон легло и спря да се появява грешката
- nikidimow
- Мнения: 52
- Регистриран на: Вто 04 авг 2020 21:09
- Автомобил: VW sharan
- Двигател: BRT 2008г
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
Провери датчика за лоши спойки ,чипа направо се отлепя .Презапоявал съм няколко .Не знам къде се намира .Отваря се трудно ,залят е със някаква жмел ,Почистване ,презпояване и е като нов .
- boichopavlov
- Мнения: 189
- Регистриран на: Чет 13 юли 2006 21:37
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSX 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
Проблем с блока нз АБС-а няма. Всичко идва от мотора и грешката за натоварването му. Провери си МАП сензора и инсталацията към него.
Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
Здравейте!
Имам същият мотор.Не съм голям специалист, но гледах клип в руски сайт , как е спукана мембраната , намираща се под смукателния колектор.Не можах да разбера името и номера й в ЕТКА. Замислям се , да не е проблема там.Тя управлява клапите за въздух преди цилиндрите.Ако някой знае повече, нека сподели!
Имам същият мотор.Не съм голям специалист, но гледах клип в руски сайт , как е спукана мембраната , намираща се под смукателния колектор.Не можах да разбера името и номера й в ЕТКА. Замислям се , да не е проблема там.Тя управлява клапите за въздух преди цилиндрите.Ако някой знае повече, нека сподели!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Alexspade и 46 госта