

Малко ъп. Минахме през процедурата "разкарване насам-натам по околомръсното", майсторите гледаха, чесаха, пипаха горивни карти, проблемът понамаля, обещаха да мислят още по въпроса и ми препоръчаха да си почистя дроселовата клапа, понеже въпросното задържане след ППХ се виждало на компа в по- малка степен и на бензин(не го усещам обаче). Та решението го отлагам /отново/, за някога, когато ми остане /отново/ повече свободно време... 



Минало-бешело... 

, динамиката е съвсем прилична, обслужването- като на всяка друга кола, само ремонтни чаркове ги поръчвам от фирма, внасяща части за американски коли и за седмица пристигат, също на прилични цени. Минах последните 20 000 км от двигателно 10В30 на 10В40 без никаква разлика да забелязвам. Параход- след 1000 километра слизам все едно не съм карал, много комфортно вози. Само сега един кабел на АБС датчик е пробил някъде, датчика го смених за всеки случай с нов, електричарите обаче се назландисват "ниц ний с компютри се занимаваме, кой ще ти проследява жици на това...кво беше..?" до степен такава, че когато зимата на минус много градуса ми умря колата пред къщи си изрових инфото от един амерички форум и казах на майстора "ей там на левия калник има един болт, на който се събират осем масови кабела в една кабелна обувка с калпава изолация, това е фабричен дефект на тия коли- кримпвай я наново".Върни се в “Автогазови уредби”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта