Моля дайте идеи от какво може да е, че полудях.
Първо какво съм сменил:
Тампони на носачите, биелетки, амортесьори и тампони с лагери. Нови гуми, с идеален баланс, разбира се и два пъти на реглаж на предница, където казват всичко е ок по окачването. Нищо не тропа и не скърца отпред.
Идиотското е, че имам чувството, че колата тегли с различна сила - сутрин на студено е много силно, после става почти нормално.
Не съм пипал хидравлика и кормилни рейки и лагери на главините.
Благодаря предварително.
Б4 комби - тегли на ляво
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Явно причината ще е там, където не си пипал. Гумите сигурен ли си, че са с еднакво налягане и именно предписаното (оставям настрана въпроса, който може и да изглежда тъп, че трябва да са еднакви) ? Най-лесно може да се елиминират гумите като причина като се разменят лява-дясна (освен ако не са с посока).
Опитай с ТОЗИ сервиз.
Успех !
Опитай с ТОЗИ сервиз.
Успех !
- Andrey
- Мнения: 280
- Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Въртях и гумите /разбира се са еднакви/ - нищо. Посъветваха ме да видя, дали колата не е удряна здраво и геометрията й да не е наред. На стенда нищо не излиза, видимо по гредите отпред няма следи, премерих я и с рулетка вкл. и на диагонал - ОК. Освен това ако е крива, ще тегли с еднаква сила а не е така.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ама в движение ли това или на място въртиш?Andrey написа:Да, определено на ляво се върти по-лесно.
Както спомена един колега, може спирачките на някое от колелата леко да задържат заради износени водачи на супорта им.
Другото е лагер на някое от колелата... единия да е тръгнал и да има хлабина.
А питах дали в движение се върти по-лесно волана, защото, ако колата си има склонност да завива сама, то нормално е натам да е лесно. Провай как се върти на место.
k22 написа:gr_kanev написа:Явно причината ще е там, където не си пипал. Гумите сигурен ли си, че са с еднакво налягане и именно !
Я някой който не го мързи да мисли да обясни, ако е напомпена повече предна лява гума накъде и защо ще дърпа колата?
Ами най-лесно е да си спуснеш малко една от гумите и да видиш.
Но мисля, че ако лявата е по-мека от дясната-ще дърпа наляво. От опит знам.

k22 написа:gr_kanev написа:Явно причината ще е там, където не си пипал. Гумите сигурен ли си, че са с еднакво налягане и именно !
Я някой който не го мързи да мисли да обясни, ако е напомпена повече предна лява гума накъде и защо ще дърпа колата?
Ами най-лесно е да си спуснеш малко една от гумите и да видиш.
Но мисля, че ако лявата е по-мека от дясната-ще дърпа наляво. От опит знам. А ако е по-напомпана от дясната-надясно:wink: Причината е че по-напомпаната гума е макар и с малко по-голям диаметър и изминава по-голям път за 1 оборот от другата. И понеже не се приплъзва започва да завива на противоположната посока. Чиста физика.
- Iavor
- Мнения: 3233
- Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
- Автомобил: Škoda Octavia VRS
- Двигател: CEGA 2008
- Местоположение: София
k22 написа:gr_kanev написа:Явно причината ще е там, където не си пипал. Гумите сигурен ли си, че са с еднакво налягане и именно !
Я някой който не го мързи да мисли да обясни, ако е напомпена повече предна лява гума накъде и защо ще дърпа колата?
По-малък става диаметъра на колелото(гума+джанта),от там-по малък изминат път -завива натам.Достатъчна ти е разлика от 5мм на оборот(т.е.-на обиколката на кръга),а ти си сметни колко прави това за около 150м път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 65 госта