Б4 комби - тегли на ляво

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Andrey
Мнения: 280
Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Б4 комби - тегли на ляво

Мнениеот Andrey » Вто 13 мар 2007 17:05


Моля дайте идеи от какво може да е, че полудях.
Първо какво съм сменил:
Тампони на носачите, биелетки, амортесьори и тампони с лагери. Нови гуми, с идеален баланс, разбира се и два пъти на реглаж на предница, където казват всичко е ок по окачването. Нищо не тропа и не скърца отпред.
Идиотското е, че имам чувството, че колата тегли с различна сила - сутрин на студено е много силно, после става почти нормално.

Не съм пипал хидравлика и кормилни рейки и лагери на главините.

Благодаря предварително.




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 13 мар 2007 17:10


Явно причината ще е там, където не си пипал. Гумите сигурен ли си, че са с еднакво налягане и именно предписаното (оставям настрана въпроса, който може и да изглежда тъп, че трябва да са еднакви) ? Най-лесно може да се елиминират гумите като причина като се разменят лява-дясна (освен ако не са с посока).
Опитай с ТОЗИ сервиз.
Успех !


Потребителски аватар
Andrey
Мнения: 280
Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Andrey » Вто 13 мар 2007 17:16


Въртях и гумите /разбира се са еднакви/ - нищо. Посъветваха ме да видя, дали колата не е удряна здраво и геометрията й да не е наред. На стенда нищо не излиза, видимо по гредите отпред няма следи, премерих я и с рулетка вкл. и на диагонал - ОК. Освен това ако е крива, ще тегли с еднаква сила а не е така.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 13 мар 2007 17:19


Много малка е вероятността но да не ти задържа леко спирачния апарат.


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Вто 13 мар 2007 17:54


При мене беше от износени спирачни дискове, като излязат много буталцата изглежда не прибира добре и леко задържа (така си мисля). Като ги смених се оправи.


batsande
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 28 май 2006 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batsande » Вто 13 мар 2007 18:06


А като въртиш волана наляво и на дясно на место има ли разлика в усилието


Потребителски аватар
Andrey
Мнения: 280
Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Andrey » Сря 14 мар 2007 11:14


Да, определено на ляво се върти по-лесно.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 14 мар 2007 13:59


Andrey написа:Да, определено на ляво се върти по-лесно.
Ама в движение ли това или на място въртиш?
Както спомена един колега, може спирачките на някое от колелата леко да задържат заради износени водачи на супорта им.
Другото е лагер на някое от колелата... единия да е тръгнал и да има хлабина.
А питах дали в движение се върти по-лесно волана, защото, ако колата си има склонност да завива сама, то нормално е натам да е лесно. Провай как се върти на место.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 19 мар 2007 8:50


gr_kanev написа:Явно причината ще е там, където не си пипал. Гумите сигурен ли си, че са с еднакво налягане и именно !

Я някой който не го мързи да мисли да обясни, ако е напомпена повече предна лява гума накъде и защо ще дърпа колата?


vw-driver
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 05 фев 2007 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот vw-driver » Пон 19 мар 2007 11:28


k22 написа:
gr_kanev написа:Явно причината ще е там, където не си пипал. Гумите сигурен ли си, че са с еднакво налягане и именно !

Я някой който не го мързи да мисли да обясни, ако е напомпена повече предна лява гума накъде и защо ще дърпа колата?


Ами най-лесно е да си спуснеш малко една от гумите и да видиш.
Но мисля, че ако лявата е по-мека от дясната-ще дърпа наляво. От опит знам. :wink:


vw-driver
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 05 фев 2007 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот vw-driver » Пон 19 мар 2007 11:33


k22 написа:
gr_kanev написа:Явно причината ще е там, където не си пипал. Гумите сигурен ли си, че са с еднакво налягане и именно !

Я някой който не го мързи да мисли да обясни, ако е напомпена повече предна лява гума накъде и защо ще дърпа колата?


Ами най-лесно е да си спуснеш малко една от гумите и да видиш.
Но мисля, че ако лявата е по-мека от дясната-ще дърпа наляво. От опит знам. А ако е по-напомпана от дясната-надясно:wink: Причината е че по-напомпаната гума е макар и с малко по-голям диаметър и изминава по-голям път за 1 оборот от другата. И понеже не се приплъзва започва да завива на противоположната посока. Чиста физика.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пон 19 мар 2007 15:15


teodor6769 написа:Много малка е вероятността но да не ти задържа леко спирачния апарат.


Изобщо не е малка вероятността!


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Пон 19 мар 2007 15:21


k22 написа:
gr_kanev написа:Явно причината ще е там, където не си пипал. Гумите сигурен ли си, че са с еднакво налягане и именно !

Я някой който не го мързи да мисли да обясни, ако е напомпена повече предна лява гума накъде и защо ще дърпа колата?

По-малък става диаметъра на колелото(гума+джанта),от там-по малък изминат път -завива натам.Достатъчна ти е разлика от 5мм на оборот(т.е.-на обиколката на кръга),а ти си сметни колко прави това за около 150м път.


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Вто 20 мар 2007 13:41


Отиди на добър стенд и там ще ти кажат дали е ударена отдолу или иска мърдане на ъглите на сходимоста.Всичко си излиза.Имах подобен случай с предната кола.


Потребителски аватар
intatto
Мнения: 115
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 21:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот intatto » Пет 23 мар 2007 20:37


вдигни колата и завърти на ръка всяко колело едно по едно.виж да не задържа някое колело.ако сичко е ок.жий налягането.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта